Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Pelle Hermanni.
Aikani mä jaksoin sitä kattoa, mutta sitten se alkoi korpeemaan, kun ei se koskaan nähnyt mua! Samoja Tiinoja ja Mikoja vaan. :(
Mua myös ärsytti se sen typerä ihastus. Aikuinen mies ja vaan lässyttää.
Ei niinkään hahmot, vaan tosielämä. esim jos Pikku Kakkosessa esiteltiin tilhiä ja siinä oli sitten ruudusssa ikuisuuden verran tilhen kuva. Se äänteli ja kerrottiin faktoja. Raivostuttava. En vaan jaksanut sellaista.
Ehdin turhautua ja pistää merkille, etten ensi viikolla katsele, kun silloin on kuitenkin joku toinen turha asia esittelyssä.
Tiedä sitten johtuuko tuosta, mutten edelleenkään tunne lintuja, kaloja, kukkia...
N50
Muumit. Ihan sama mikä hahmo, ei vaan avaudu mikä niissä oli muka niin hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis GEORG...ei Gerg Malmsten
Se ja sama. Ketään ei kiinnosta, eikä tiedä kumpaakaan.
Maija Mehiläinen 🐝. Teennäinen inisijä.
Piilomaan pikku aasi ja Herra Huu
Vierailija kirjoitti:
3 pientä porsasta. Aina toivoin, että Sepe saisi ne pataan porisemaan. Varsinkin veli Pontevan.
Minäkin oli aina Sepen puolella. Keljutti kun hän teki kaikkia ihmeellisiä juonia ja vehkeitä, että olisi saanut siat kiinni sen sijaan, että olisi ostanut kunnollisen kiväärin ja ampunut nuo nokkavat possut, tai ainakin sen Veli Pontevan.
Pikku Hukka oli ärsyttävä jeesustelija.
70-luvulla meillä eräällä syrjäkylällä kävi raittiussihteeri näyttämässä elokuvia.
Ensin tuli 50-60-luvuilla tehtyjä valistusfilmejä ja loppukevennyksenä Nakke Nakuttajia ja Tom & Jerryjä...jne.
Ja minua riipoi silusta asti, kun Kelju K. Kojootti sai kivenmurikan päähänsä tai Sylvester-kissaa pieksettiin luudalla ja hydrokefalinen Tipi vain nauroi.
Voi kuinka toivoinkaan, että nuo muka-tuhmat hahmot saisivat kerrankin päästä voiton päälle.
Ja minua riipoi silusta asti, kun Kelju K. Kojootti sai kivenmurikan päähänsä tai Sylvester-kissaa pieksettiin luudalla ja hydrokefalinen Tipi vain nauroi.
Voi kuinka toivoinkaan, että nuo muka-tuhmat hahmot saisivat kerrankin päästä voiton päälle.[/quote]
Sielusta, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten kiinnostaa. Moniakin.
Ja ettet sinä tiedä, tulkoon suuri häpeä niskaasi.
Kasper, se oli joku outo puunukke tms.
Mummo 63 v. kirjoitti:
Mistä hemmetistä keksit että Malmsten ja Käyhkö olivat juoppoja.Gerg oli menneiden vuosikymmenien kirkas tähti musiikkimaailmassa.
ARvostelkaa aikalaisianne ettekä heitä joista Ette mitään tiedä.
Rakastin Malmstenin lastenlauluja...vuorenpeikko ja meripeikko olivat sopivan jänniä.
Lie ottaneet kuppiakin, mutta en minäkään osaa kuvailla heitä mitenkään kansakunnan julki-juoppoina.
T. Se toinen täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli palstalle se pakollinen teini tyhmyyksiään turauttelemaan.
Pitää oikein kysyä, onko teillä jotkut vakivuorot vai arvotteko nopalla kenen vuoro on tulla perseilemään?
Entä suunnitteletteko oikein paperille mitä tyhmää tällä kertaa saisitte möläytettyä? (Ai niin "paperi" taisi olla nyt ihan vanha ja outo sana ja käsite)
Vai kommentoitteko ihan vilpittömästi ja hetken mielijohteesta munaten itsenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äitiliini ja iskäliini ylpeitä kun tuli eteen jokin asia, josta et tiedä mitään?
Repe Sorsa, jos joku sattuu vielä muistamaan...
Ördög kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ördög kirjoitti:
Hattuset, eli Chapi Chapo. Ne olivat minsta pelottavia. Kummallista puhetta ja kolkko kubistinen maailma.
Oijoi, nyt löysit yhden minun mieliohjelmani! Minä tykkäsin noista ihan kamalasti, mutta harvoin niitä pääsi näkemään. Oooooooo! 😁
Mahtavaa kuulla että noilla hattuilijoilla on ollut tykkääjiäkin. Taisi olla niin, että ensimmäisessä näkemässäni Hattusten jaksossa hyväkkäät telkesivät pienen linturaukan häkkiin. Vaikka tipu myöhemmin laskettiin vapaaksi, jakso sai minut pillittämään ja toivomaan hattutyypeille tuskallista loppua.
Eemelistä, muumeista, Heikkopeikosta, Hermannista tai kepakosta ei minulle tullut mitään traumoja, joten joskus olen luullut itseäni vallan epänormaaliksi. Hyvä että Chapi ja Chapo saivat minut reagoimaan!
Eiih... sano nyt ihan oikeasti miksi tykkäsit Hattusista? Siis jumankauta miten ärsyttävä tunnari ja muutenkin ihan "oksennusta-tulee-suuhun"- hahmot.
En kysy tätä suututtaakseni tai ärsyttääkseni Sinua, haluan vain tietää.
Nakkeja Nakuttaja
Vieläkin ärsyttää kun muistui mieleen.
Taikuri Savinen oli tuskastuttavan verkkainen hahmo.
Mistä hemmetistä keksit että Malmsten ja Käyhkö olivat juoppoja.Gerg oli menneiden vuosikymmenien kirkas tähti musiikkimaailmassa.
ARvostelkaa aikalaisianne ettekä heitä joista Ette mitään tiedä.
Rakastin Malmstenin lastenlauluja...vuorenpeikko ja meripeikko olivat sopivan jänniä.