Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?

Vierailija
21.02.2023 |

Itseni puolesta täytyy sanoa Katto Kassinen.

Kommentit (1230)

Vierailija
341/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetistä keksit että Malmsten ja Käyhkö olivat juoppoja.Gerg oli menneiden vuosikymmenien kirkas tähti musiikkimaailmassa.

ARvostelkaa aikalaisianne ettekä heitä joista Ette mitään tiedä.

Rakastin Malmstenin lastenlauluja...vuorenpeikko ja meripeikko olivat sopivan jänniä.

Vierailija
342/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanni.

Aikani mä jaksoin sitä kattoa, mutta sitten se alkoi korpeemaan, kun ei se koskaan nähnyt mua! Samoja Tiinoja ja Mikoja vaan. :(

Mua myös ärsytti se sen typerä ihastus. Aikuinen mies ja vaan lässyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään hahmot, vaan tosielämä. esim jos Pikku Kakkosessa esiteltiin tilhiä ja siinä oli sitten ruudusssa ikuisuuden verran tilhen kuva. Se äänteli ja kerrottiin faktoja. Raivostuttava. En vaan jaksanut sellaista.

Ehdin turhautua ja pistää merkille, etten ensi viikolla katsele, kun silloin on kuitenkin joku toinen turha asia esittelyssä.

Tiedä sitten johtuuko tuosta, mutten edelleenkään tunne lintuja, kaloja, kukkia...

N50

Vierailija
344/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis GEORG...ei Gerg Malmsten

Vierailija
345/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit. Ihan sama mikä hahmo, ei vaan avaudu mikä niissä oli muka niin hienoa.

Vierailija
346/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ja sama. Ketään ei kiinnosta, eikä tiedä kumpaakaan.

Vierailija
347/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Mehiläinen 🐝. Teennäinen inisijä.

Vierailija
348/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilomaan pikku aasi ja Herra Huu

Vierailija
349/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 pientä porsasta. Aina toivoin, että Sepe saisi ne pataan porisemaan. Varsinkin veli Pontevan.

Minäkin oli aina Sepen puolella. Keljutti kun hän teki kaikkia ihmeellisiä juonia ja vehkeitä, että olisi saanut siat kiinni sen sijaan, että olisi ostanut kunnollisen kiväärin ja ampunut nuo nokkavat possut, tai ainakin sen Veli Pontevan.

Pikku Hukka oli ärsyttävä jeesustelija.

70-luvulla meillä eräällä syrjäkylällä  kävi raittiussihteeri näyttämässä elokuvia. 

Ensin tuli 50-60-luvuilla tehtyjä valistusfilmejä ja loppukevennyksenä Nakke Nakuttajia ja Tom & Jerryjä...jne.

Ja minua riipoi silusta asti, kun Kelju K. Kojootti sai kivenmurikan päähänsä tai Sylvester-kissaa pieksettiin luudalla ja hydrokefalinen Tipi vain nauroi. 

Voi kuinka toivoinkaan, että nuo muka-tuhmat hahmot saisivat kerrankin päästä voiton päälle.

Vierailija
350/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua riipoi silusta asti, kun Kelju K. Kojootti sai kivenmurikan päähänsä tai Sylvester-kissaa pieksettiin luudalla ja hydrokefalinen Tipi vain nauroi. 

Voi kuinka toivoinkaan, että nuo muka-tuhmat hahmot saisivat kerrankin päästä voiton päälle.[/quote]

Sielusta, siis.

Vierailija
351/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten kiinnostaa.  Moniakin.

Ja ettet sinä tiedä, tulkoon suuri häpeä niskaasi.

Vierailija
352/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasper, se oli joku outo puunukke tms.

Vierailija
353/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeletor

Vierailija
354/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo 63 v. kirjoitti:

Mistä hemmetistä keksit että Malmsten ja Käyhkö olivat juoppoja.Gerg oli menneiden vuosikymmenien kirkas tähti musiikkimaailmassa.

ARvostelkaa aikalaisianne ettekä heitä joista Ette mitään tiedä.

Rakastin Malmstenin lastenlauluja...vuorenpeikko ja meripeikko olivat sopivan jänniä.

Lie ottaneet kuppiakin, mutta en minäkään osaa kuvailla heitä mitenkään kansakunnan julki-juoppoina.

T. Se toinen täti

Vierailija
355/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli palstalle se pakollinen teini tyhmyyksiään turauttelemaan.

Pitää oikein kysyä, onko teillä jotkut  vakivuorot vai  arvotteko nopalla  kenen vuoro on tulla perseilemään?

Entä suunnitteletteko oikein paperille mitä tyhmää tällä kertaa saisitte möläytettyä? (Ai niin "paperi" taisi olla nyt ihan vanha ja outo sana ja käsite)

Vai kommentoitteko ihan vilpittömästi  ja hetken mielijohteesta munaten itsenne?

Vierailija
356/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko äitiliini ja iskäliini ylpeitä kun tuli eteen jokin asia, josta et tiedä mitään?

Vierailija
357/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repe Sorsa, jos joku sattuu vielä muistamaan...

Vierailija
358/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Hattuset, eli Chapi Chapo. Ne olivat minsta pelottavia. Kummallista puhetta ja kolkko kubistinen maailma.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chapi_Chapo

Oijoi, nyt löysit yhden minun mieliohjelmani! Minä tykkäsin noista ihan kamalasti, mutta harvoin niitä pääsi näkemään. Oooooooo! 😁

Mahtavaa kuulla että noilla hattuilijoilla on ollut tykkääjiäkin. Taisi olla niin, että ensimmäisessä näkemässäni Hattusten jaksossa hyväkkäät telkesivät pienen linturaukan häkkiin. Vaikka tipu myöhemmin laskettiin vapaaksi, jakso sai minut pillittämään ja toivomaan hattutyypeille tuskallista loppua.

Eemelistä, muumeista, Heikkopeikosta, Hermannista tai kepakosta ei minulle tullut mitään traumoja, joten joskus olen luullut itseäni vallan epänormaaliksi. Hyvä että Chapi ja Chapo saivat minut reagoimaan!

Eiih... sano nyt ihan oikeasti miksi tykkäsit Hattusista?  Siis jumankauta miten ärsyttävä tunnari ja muutenkin ihan "oksennusta-tulee-suuhun"- hahmot.

En kysy tätä suututtaakseni tai ärsyttääkseni Sinua, haluan vain tietää.

Vierailija
359/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja Nakuttaja

Vieläkin ärsyttää kun muistui mieleen.

Vierailija
360/1230 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikuri Savinen oli tuskastuttavan verkkainen hahmo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi