Miksi deittailessa pelkään tapaavani jonkun hullun miehen
Joka satuttaa minua. Onkohan se jo biologiaa.
Nainen
Kommentit (24)
Olet jostain imenyt itseesi kauhukuvia esim muitten kokemuksista ja tästä pitäisi vapautua. Suomalaisissa miehissä ei ole mitään pelättävää. Suomalainen mies kunnioittaa naista ja kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Ole huoleti ap.
Vierailija kirjoitti:
Olet jostain imenyt itseesi kauhukuvia esim muitten kokemuksista ja tästä pitäisi vapautua. Suomalaisissa miehissä ei ole mitään pelättävää. Suomalainen mies kunnioittaa naista ja kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Ole huoleti ap.
Totta, mutta voi minullekin tapahtua asioita.
Pelkosi on aiheellinen. Tuolla on deittisaiteilla aivan seinähulluja ja todellisuudentajuttomia miehiä. Välillä vaikuttaa siltä, että mitä sekopäisempi mies, sitä kovempi draivi hänellä on löytää "joku".
Tietty varovaisuus on aina paikallaan ja tervettä.
Deittailin kerran miestä joka ajoi monta vuotta myöhemmin silloisen vaimonsa itsemurhan partaalle, roope tikkanen oli mulla lyhyen aikaa tinderissä, heilastellut myös huijaavan kavaltajan kanssa.
Että juu, jos olet kuin minä niin kandee varoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi esimerkki, tuolla tavalla kirjoittavista ja puhuvista kannattaa pysyä kaukana. Hyi, alkoi ihan selkäpiitä karmia lukiessa. Varmana joku hakkaajasekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi esimerkki, tuolla tavalla kirjoittavista ja puhuvista kannattaa pysyä kaukana. Hyi, alkoi ihan selkäpiitä karmia lukiessa. Varmana joku hakkaajasekopää.
Mitäköhän tämä kirjoittaja haluaa kirjoituksellaan?
Koska tapailet vain komeita miehiä ja suurin osa niistä on väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
On ihan hyvä olla varuillaan. Its eolen lopettanut deittailun kaikenlaisten hyypiöiden takia.
Sama homma.
M52
No olisikohan siksi koska nykyään on paljon pahoja ihmisiä liikkeellä. En minäkään uskaltaisi jos olisin nainen.
M35
Lopeta se parisuhteen etsiminen, niin ei ole mitään vaaraa.
Koska
a) olet lukenut, että kaikki miehet ovat potentiaalisia r####jia ja uskonut sen
b) et uskalla luota kykyysi erottaa epämääräisiä miehiä kunnollisista ja vaikka tiedät varmuudella jonkun miehen olevan "no-good" , tunnet silti vetoa
koska olet erityisherkkä, etkä ole parisuhdemateriaalia. sinun kannattaa pysyä kaukana miehistä, kun ne ovat niin pelottavia. voit katkeroitua kissasi kanssa ja alkaa feministiksi.
Parempi että kiinnostut vain siitä komeimmasta avaruuslääkäristä. Ei se ehdi huomata sinua mutta etpähän kohtaa muita miehiä varsinkaan hulluja.
Vierailija kirjoitti:
koska olet erityisherkkä, etkä ole parisuhdemateriaalia. sinun kannattaa pysyä kaukana miehistä, kun ne ovat niin pelottavia. voit katkeroitua kissasi kanssa ja alkaa feministiksi.
no yhyy:-D
En aio enää deittailla. Kun lukee näiden miesten naisvihamielisiä kommentteja eri keskustelupalstoilla, niin ei kannata. Ja tiedoksi kaikille, että olen hoikka liikuntaa harrastava tavallinen nainen. Joku kuitenkin heittäisi läskikortin esille.
Koska minä miehenä törmään deittailessa vain ihan sekopäisiin naisiin, ja ne jotka tuntuvat aluksi normaaleilta ovat totaalipsykopaatteja.
On ihan hyvä olla varuillaan. Its eolen lopettanut deittailun kaikenlaisten hyypiöiden takia.