Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Puolalaisnainen väittää olevansa Madeleine McCann

Vierailija
20.02.2023 |

Lähde: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009406155.html

Mitä mieltä? Onko vain julkisuuden hakua, vai ratkeaako mystinen lapsikaappaus viimein?

Kommentit (440)

Vierailija
301/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään samoja piirteitä.

Vierailija
302/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa, että puolalaiset vanhemmat eivät suostu DNA testiin vaikka McCannit suostuvat. Toivottavasti herättää epäilyksiä puolalaisissa poliiseissa ja tutkivat asian sekä pakottavat väitetyt vanhemmat DNA testiin. Siinäpä on selittelemistä, miksei geenit täsmää lainkaan.

Varmasti Interpolilla on geenitestituloksia ainakin osasta kadonneista lapsista, joita on otettu joko vanhemmilta tai lähisukulaisilta. Näin uskon ja toivon hartaasti. Jospa sieltä löytyisi oikeat vanhemmat!

Maccannit ovat luultavasti itse myyneet lapsensa pois. Lapsikaupan uhri tämä Madeleine, mutta myös varmasti tämä puolalainen tyttö samoin.

McCannit ovat hyvätuloisia brittilääkäreitä, eivät rutiköyhiä kolmannen maailman asukkaita. Jotain rajaa näissä fantasioissakin vaikka olisi kuinka innostunut sepittämään satuja omassa mielessään. 

Myös hyvätuloiset ihmiset voi ajautua pahaan rahapulaan tai muihin sellaisiin vaikeuksiin, että oman lapsen myyminen alkaa houkuttaa. Ehkä Madden vanhemmat sotkeentuivat esim. kovan luokan huumejengeihin ja ostivat itsensä ulos veloistaan lapsensa avulla. Velkojen suuruudesta riippuu, päätyikö Madde jonkun sairaan pervon seksileluki vai kenties lasta haluavaan perheeseen, jossa hän on saamut kasvaa rakastettuna aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien väri on ainakin täysin eri, samoin malli. Madeleinella suuret silmät, tuolla pienet.

Sinulla , minulla ja meillä  kaikilla on ollut kasvoihin nähden suhteellisesti isommat silmät pikkulapsena kuin jo siinä murrosiässä, jolloin aletaan pikkuhiljaa lähestymään täysi-ikäisyyttä.

Vierailija
304/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmien väri on ainakin täysin eri, samoin malli. Madeleinella suuret silmät, tuolla pienet.

Sinulla , minulla ja meillä  kaikilla on ollut kasvoihin nähden suhteellisesti isommat silmät pikkulapsena kuin jo siinä murrosiässä, jolloin aletaan pikkuhiljaa lähestymään täysi-ikäisyyttä.

Noin suurisilmäisestä lapsesta ei kuitenkaan kasva mitään tihrusilmää. Ei Madden siskonkaan silmät ole pienet.

Vierailija
305/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalisilla tuntuu olavan syvä alemmuuskompleksi. He haluaisivat olla länsimaalaisia, mutta eivät ole. Varsinkin nuoremmat sukupolvet jotka eivät ole eläneet Neuvostoaikaa, eivät käsitä, ettei vuosikymmenien, jopa satojen, demokratia- ja moraalivajetta tuosta vaan kurota umpeen.

Vierailija
306/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä jaksaa kiinnostaa tällainen asia, joka selviää varmasti DNA testillä.

Vierailija
307/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikea Madeleine McCann. Mutta en ole julkisuuden perässä enkä siksi vaahtoa aiheesta.

Vierailija
308/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä samalta tytöltä. Mitähän puolalaisen naisen "vanhemmat" ajattelee kun nainen epäilee olevansa siepattu? Vanhemmatko ovat hänet siepanneet.

Eivätköhän ole ennenkin joutuneet kärsimään tyttärensä perseilystä. Ei tämä varmaan ole eka kerta. Paitsi ehkä tällainen maailmanlaajuinen huomionhaku. Sääliksi käy hänen vanhempiaan/perhettä.

Vierailija
309/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin toista ketjua tästä aiheesta. Madeleinen vanhemmat käyttäytyi oudosti kun tyttö katosi. Äiti oli huutanut että "he ovat vieneet hänet". Ketkä he? Olivat myös huumannneet lapset, jotta pääsisivät bilettämään.

Jos nyt mietitään niin kuka olisi keksinyt mennä lasten huoneeseen? Hotellissa on iso määrä huoneita. Mistä olisi keksinyt just tämän? Ovi oli varmaan lukossa? Miten pääsi lukitusta ovesta? Jos ei ollut lukossa niin yhtä epäilyttävää jättää ovi lukitsematta.

Jotenkin koko homma on outo. Tämä puolalainen tyttö tuskin on Madeleine. Madde on tod. näköisesti kuollut :(

They did it ei tarkoita He tekivät sen vaan se tehtiin. Yleinen tapa käyttää passiivia varsinkin jos tekijä on tuntematon.

Vierailija
310/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen tuttujen lapsien kasvua vierestä seurannut, niin osa muuttuu aika paljonkin siinä kohtaa kun pikkulapsimaisuus ja "pyöreys" muuttuu kouluikäiseksi, ja siitä taas myöhemmin murrosiässä.

Myös tietyt piirteet voivat aikuisena nousta esiin, esim. tätini ja serkkuni eivät juuri näyttäneet mummoltani, mutta serkkuni (aikuinen) lapsi on mummoni kopio.

Myös sisarukset voivat olla keskenään hyvin saman tai erinäköisiä, esim. tiedän ei identtiset kaksoset jotka ihan eri näköiset keskenään, mutta perheen kolmas lapsi on ihan kuin "identtinen kaksonen" toisen kaksosen kanssa.

Vierailija
311/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä on moneen kertaan todettu niin uutisen tyttö ei ole Madeleinea nähnytkään. Hän on hieman samannäköinen mutta kasvojen mittasuhteet ja piirteet ovat aivan erilaiset, kuin Maddiella. Itse luulen ja uskon että tyttö on ollut jo pitkään kuolleena, todennäköisesti hänet surmattiin 2-3 päivän sisään kaappauksesta.  

Uskon edelleen, ettei häntä kaapattu, vaan kuoli siellä omassa huoneistossa. Joko unilääkkeiden yliannostukseen, tai sitten oli niiden takia niin sekava että esim. löi päänsä tosi pahasti. Joka tapauksessa niin, että vanhempien mielestä oli parempi lavastaa kaappaus kuin jäädä kiinni lastensa huumaamisesta.

Vierailija
312/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin toista ketjua tästä aiheesta. Madeleinen vanhemmat käyttäytyi oudosti kun tyttö katosi. Äiti oli huutanut että "he ovat vieneet hänet". Ketkä he? Olivat myös huumannneet lapset, jotta pääsisivät bilettämään.

Jos nyt mietitään niin kuka olisi keksinyt mennä lasten huoneeseen? Hotellissa on iso määrä huoneita. Mistä olisi keksinyt just tämän? Ovi oli varmaan lukossa? Miten pääsi lukitusta ovesta? Jos ei ollut lukossa niin yhtä epäilyttävää jättää ovi lukitsematta.

Jotenkin koko homma on outo. Tämä puolalainen tyttö tuskin on Madeleine. Madde on tod. näköisesti kuollut :(

They did it ei tarkoita He tekivät sen vaan se tehtiin. Yleinen tapa käyttää passiivia varsinkin jos tekijä on tuntematon.

Tapauksesta on olemassa kirja,  jonka mukaan tytön äidillä oli vaikeuksia tulla raskaaksi. Luulisi, että kun vihdoin saadaan kauan kaivattu lapsi, niin tätä ei jätetä nukkumaan hotellihuoneeseen ilman hoitajaa, kun vanhemmat lähtevät ulos syömään. Heillä oli varmasti varaa lapsenvahtiin.

Vierailija
313/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona seuraajaa saanut alle viikossa ig, kommenttimahdollisuus viimeisiin julkaisuihin poistettu ja nyt on ollut kovin hiljaa ahkeran postausrumban jälkeen

Vierailija
314/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä on moneen kertaan todettu niin uutisen tyttö ei ole Madeleinea nähnytkään. Hän on hieman samannäköinen mutta kasvojen mittasuhteet ja piirteet ovat aivan erilaiset, kuin Maddiella. Itse luulen ja uskon että tyttö on ollut jo pitkään kuolleena, todennäköisesti hänet surmattiin 2-3 päivän sisään kaappauksesta.  

Uskon edelleen, ettei häntä kaapattu, vaan kuoli siellä omassa huoneistossa. Joko unilääkkeiden yliannostukseen, tai sitten oli niiden takia niin sekava että esim. löi päänsä tosi pahasti. Joka tapauksessa niin, että vanhempien mielestä oli parempi lavastaa kaappaus kuin jäädä kiinni lastensa huumaamisesta.

Aivan käsittämätöntä, että pienille lapsille on annettu unilääkettä.  Ne lääkärit, joita olen etäisesti tuntenut, eivät ole lainkaan innostuneita määräämään lääkkeitä omille pienille lapsilleen. Mutta kukaan ei varmaan jälkeenpäin tutkinut näiden tunnettujen lääkärivanhempien toimintaa. Arvelen, että sitä puolta olisi tutkittu, jos joku siivoojaperhe tai työtön pariskunta olisi syöttänyt pikkulapsille unilääkkeitä.

Vierailija
315/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotaan, uskotaan!

Vierailija
316/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapauksesta on olemassa kirja,  jonka mukaan tytön äidillä oli vaikeuksia tulla raskaaksi. Luulisi, että kun vihdoin saadaan kauan kaivattu lapsi, niin tätä ei jätetä nukkumaan hotellihuoneeseen ilman hoitajaa, kun vanhemmat lähtevät ulos syömään. Heillä oli varmasti varaa lapsenvahtiin.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Vierailija
317/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä, että pienille lapsille on annettu unilääkettä.  Ne lääkärit, joita olen etäisesti tuntenut, eivät ole lainkaan innostuneita määräämään lääkkeitä omille pienille lapsilleen. Mutta kukaan ei varmaan jälkeenpäin tutkinut näiden tunnettujen lääkärivanhempien toimintaa. Arvelen, että sitä puolta olisi tutkittu, jos joku siivoojaperhe tai työtön pariskunta olisi syöttänyt pikkulapsille unilääkkeitä.

Ei se mitään käsittämätöntä ole.  

Vierailija
318/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus ei suinkaan tarkoita hyvää vanhemmuutta.

Vierailija
319/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat kerta kaikkiaan leimallisesti erilaiset. Madeleinen silmät olivat kaukana toisistaan, äidillään on myös. Se mittasuhde ei voi muuttua noin paljoa, vaikka silmässä onkin samantyyppinen värivirhe.

Vierailija
320/440 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jotkut jaksavat olla katkeria jopa tuollaisella aiheella saadusta seuraajamäärästä. En usko hänen olevan Madeleine, mutta uskon hänenkin ansaitsevan vastauksia elämäänsä koskien. Ihan sama onko kyseessä oma mielenterveysongelma tai mikä tahansa muu. Olen lukenut hänen postauksiaan, ja kyllä niissä lukee jos olen, saatan olla jne. Ei hän vanno olevansa varmasti Madeleine.

Sitä ihmettelen, miksei kukaan ole aiemmin ilmiantanut suht samanikäistä ja osin -näköistäkin tyttöä, jolla on tuollainen laikku silmässä. Mutta uskottava se on, ettei huomio ole niin maailmanlaajuista kuin toivoisi. Jos Madeleinen vanhemmat tietävät enemmän kuin kertovat, ovat he varmaan hämmennyksissään käänteestä.

Tapaukset, joissa joku saattaisi olla poliisin etsimä kadonnut lapsi tai kun joku lapsi voi olla rikoksen uhri, niin kaikkeen sellaiseen pitää ilman muuta puuttua jo kevyen epäilyn perusteella. Maailmalla on liikaa  tapauksia, joissa jotakin pahaa on tapahtunut. Sukulainen tai naapuri on mielessään epäillyt asioita, mutta on suljettu silmät ja annettu olla, koska se on helpompaa.  Muistattehan amerikkalaiset lapset, jotka olivat melkein vankina kotonaan eivätkä naapurit nähneet heitä ulkona. Lopulta yksi murrosikäinen pääsi pakoon ja hälytti poliisit paikalle. Talosta löytyi huonossa kunnossa olevia nälkiintyneitä alaikäisiä. Joku isovanhempi kertoi sittne, ettei ollut pitkään aikaan saanut tavata lapsia ja lasten vanhemmat muuttivat yhtenään asuinpaikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi