Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan salaa tyytyväinen siitä, että te olette jo ymmärtäneet tehdä lapsia

Vierailija
21.11.2006 |

toisin kuin edelleen lapsettomina seikkailevat tuttavanne? Minä olen tyytyväinen siitä ja vähän ehkä " säälin" tuttaviamme jotka ykkäävät lasten yritystä vuosi uoden jälkeen. Me olemme jo hoitaneet osan omasta " urakastamme" , heillä se kaikki on vielä edessä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että sain hänet nykymittapuun mukaan nuorena, olin juuri täyttänyt 26. Suurin osa ystävistäni sinkkuilee ja bailaa vielä täysillä.

Vierailija
2/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme 32 ja 33v, meillä on 3v ja 5v lapset ja elämä mallillaan vauvakaaoksesta selviydyttyämme, ihanaa olla vähän isompien lasten vanhempina ja tehdä nk. perhejuttuja.

Hyvä ystäväpariskuntamme, samanikäiset, on lapsettomia, tekee lujaa duunia ja puhuvat että joskus hekin lapsia. En haluaisi olla heidän tilanteessaan, en todella!

Mutta en sääli heitä kylläkään, oma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinun pieneen mieleesi mahtunut, että joku noista ystävistä on saattanut yrittää lasta jo kauan? Muttei sitä välttämättä halua SINULLE kertoa.

Vierailija
4/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla kavereilla vasta taaperot vilistää jaloissa:)

Vierailija
5/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä olen onnellinen että sain yhden ollessani " nuori ja vähän hullu" (25) tuntuu että olisi muuten jäänyt tekemättä kun nykyään en uskalla alkaa toista yrittämään vaan huolehdin liikaa kaikesta taloudellisesta ja siitä olisko vauva terve vai sairas tms tms.

Vierailija
6/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en koe heitä urakkana. Olen onnellinen siitä, että saan elää elämää heidän kanssaan.

Vierailija
7/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Me olemme 32 ja 33v, meillä on 3v ja 5v lapset ja elämä mallillaan vauvakaaoksesta selviydyttyämme, ihanaa olla vähän isompien lasten vanhempina ja tehdä nk. perhejuttuja."

Ette ole tuleet ajatelleeksi että jotkut nauttivat siitä vauvavaiheestakin? Sen ei ole pakko olla kaaosta, varsinkin jos tekee lapset vähän isommalla ikäerolla.

Vierailija
8/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään tavalla sanonut, että lastemme vauva-aika olisi ollut kaaosta pienen ikäeron takia, päinvastoin tämä (ikäero) oli meille se täydellinen ratkaisu.

Mutta tuskin olen ihan väärässä mielipiteessäni, että vauva-aika on monelle jopa kaaosta verrattuna sitä edeltäneeseen DINK-aikaan (double income no kids)... Silti se kaaos voi olla (ja meille ainakin oli) hauskaa, toivottua ja elämää rikastuttavaa aikaa. Kuitenkin koemme, että nyt astetta isompien lasten kanssa (ja kaaoksenhallinnan ekspertteinä) elämme vieläkin ihanampaa aikaa.

Ja kyllä, ymmärrän että on erilaisia ihmisiä ja erilaisia tuntemuksia. Että jotkut nauttivat eri asiooista kuin toiset. En siis puhunut kaikista, vaan kerroin Meistä ja miltä Meistä tuntui. Miksi sinä siis yleistit sanomiseni??

t. 3

Vierailija:

Ette ole tuleet ajatelleeksi että jotkut nauttivat siitä vauvavaiheestakin? Sen ei ole pakko olla kaaosta, varsinkin jos tekee lapset vähän isommalla ikäerolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä