Matematiikka kiihottaa
Jostain kumman syystä saan suurta mielihyvää matematiikasta ja fysiikasta. Ei siis liene ihme, että lukiossa valitsin pitkän matematiikan. Aina välillä tunneilla oli hankaluuksia pidätellä itseään mutta kotona tilanne olikin aivan toinen. Kohtalotovereita?
N21
Kommentit (27)
Vihaan sitä. Onneksi ei tarvitse enään opiskella.
Itse matematiikasta en, mutta entinen opettaja jäänyt kyllä mieleen.
Minua kiihottaa käsityö!! Varsinkin jos joku muu tekee sen!
Ei sentään kiihota, mutta matematiikka on kyllä mielestäni seksikästä.
N30
Oletko siitä kiihottuneena kokeillut naimista sen jälkeen. Itse tuli sitä koulussa tyttöystävän kanssa harrastettua...
Myös yhteenlasku on kivaa, varsinkin kun nainen on ensin käyttänyt aikaa sieventämiseen.
Potenssit täytyy tietty olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
HUONOA! akkateki just sen tossa vieressä. en kyllä tuntunut yhtään miltään! sitten pisti se vain pois..
(akka kutoo puikoiöla villasukkii täällä)
On siinä varmaan jotain maskuliinisuutta,
onhan se miesten alaa. Eli miksi ei . Voihan se
naista kiihottaa
Kiihottaa, koska kaaviot. Mitä vaikeampaa, sen kiihottavampaa. Sama juttu ihmisesä: Mitä vaikeampaa sitä on lähestyä, sen kiihottavampaa. Ei saa olla liian helppoa.
Ois kiva jo pikkuhiljaa saada vaikkei ehkä rankin derivaattikaan maailmaa kaada. Mutta jos et kohta anna neliöjuurta alan naapurin setiä panna. Mä sun matemaattistaseksiä haluun ja tutustua taas sun laskennallisesti nousevaan ihanaan kaluun siihen potenssiin..
Paini on se juttu. Ihana katsoa naisten välisiä painimatseja jossa hiki virtaa.
Lääkärit, opettajat, poliisit, lateksiasut, kumisaappaat, korkokengät.
Anime. Ei tosin varsinainen fetissi ole mutta silti.
bäädSäkävaq kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUONOA! akkateki just sen tossa vieressä. en kyllä tuntunut yhtään miltään! sitten pisti se vain pois..
(akka kutoo puikoiöla villasukkii täällä)
Kyllä on mielettömän kiihottavaa seurata kutomista salaa!
Uniformufetissi oli exällä. Itsellä ei ole mitään, ainakaan en ole havainnut. Nykyisen kanssa ei ole tullut puheeksi vielä.
Pidän mutten kiihotu