Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette tavanneet sielunkumppanin

Vierailija
20.02.2023 |

Kuinka pitkän tuntemisen vaati, että tajusit hänen olevan sielunkumppanisi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai sen ilmoitettuna, tai omien sanojensa mukaan "metrin halolla päähän". Käveli siis töissä minua vastaan ja hätkähti silminnähden, käännyin vielä katsomaan, että mitä ihmettä. Omalla kohdalla varmuus tuli vähemmän näyttävästi, mutta samalla varmuudella. Meillä on takana nyt 18 vuotta, ja ollaan kasvettu yhteen. Kuten joku jo aiemmin totesi, kuin olisi tullut kotiin, kaikki palaset vaan menivät ihan naurettavan hyvin kohdalleen tavalla, jota ei aiemmin osannut kuvitellakaan.

Vierailija
22/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen aisti ennen kuin edes kunnolla tunnetaan.

Aistii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa tunsin löytäneeni hengenheimolaisen, johon kannattaa tutustua. Sen tarkempaa analyysia en tehnyt, olen sosiaalinen ja empaattinen ja aika usein löytyy yhteistä ihmisiin. Jokunen viikko kun meni niin kävi selväksi, miten syvä yhteys onkaan.

Tosin mun sielunkumppanin on oltavakin aika rationaalinen ja harkitseva. Mutta kerran-pari tavatessa voi kuka vaan esiintyä halutessaan sielunyhteytenä sanomalla "jooooo", "niinpä!" "minäkin" ja lisäämällä jonkun oman tagin aiheesta, josta huomaa toisen olevan kiinnostunut.

Vierailija
24/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun kukaan muu ei pysty korvaamaan toista.

Vierailija
25/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ap saisi harhattoman otannan ilman survivor biasia, tulisi kysyä myös "kauanko kesti, että ihminen jota luulit sielunkumppaniksesi paljastuikin joksikin ihan muuksi". Vaikka ne, joilla yhteys on syvennyt ovat sen havainneetkin jo alussa, on yhtä monessa tapauksessa käynyt aivan päinvastaista tai pahempaa.

Vierailija
26/26 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kertaa tunsin löytäneeni hengenheimolaisen, johon kannattaa tutustua. Sen tarkempaa analyysia en tehnyt, olen sosiaalinen ja empaattinen ja aika usein löytyy yhteistä ihmisiin. Jokunen viikko kun meni niin kävi selväksi, miten syvä yhteys onkaan.

Tosin mun sielunkumppanin on oltavakin aika rationaalinen ja harkitseva. Mutta kerran-pari tavatessa voi kuka vaan esiintyä halutessaan sielunyhteytenä sanomalla "jooooo", "niinpä!" "minäkin" ja lisäämällä jonkun oman tagin aiheesta, josta huomaa toisen olevan kiinnostunut.

Ei myötäily ole mitään sielunkumppanuutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi