Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tupakkityypeistä, jotka menevät rappukäytävään polttamaan, koska sisällä ei saa polttaa ja ulkona on nyt "liian kylmä"?

Vierailija
20.02.2023 |

Tämmöistä täällä aina kun lämpötila laskee suunnilleen alle -10 asteeseen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä, että mahtavat olla keksittyjä nämä sinun tupakkityyppisi. Ei kukaan noin vajaalla käy.

Vierailija
2/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sitä mieltä, että mahtavat olla keksittyjä nämä sinun tupakkityyppisi. Ei kukaan noin vajaalla käy.

Kyllä käy, kun röökinhimo sumentaa pään ne tunkevat pyörävarastoon tai kellarikopeille  lähettämään savumerkkejä. Tietysti parempihan tuo on kuin liesituulettimen alla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kummallinen taloyhtiö, jos siellä on saatu varastotilat laskettua osaks rappukäytävää. Ja pyörävarastot on ollu kautta aikain salatupakointipaikkoja, erityisesti teinien ja vanhojen ukkojen suosiossa.

Vierailija
4/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juuri yksi ry ssä veti rapussa röökiä ja HÄN sai hirveät raivarit kun siitä sille huomautettiin.

Vierailija
5/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tuota ihan oikeasti?

Vierailija
6/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta, kun olen todistanut moista, oli Latviassa yhdessä baarissa, jossa asiakkaat polttivat eteisessä, kun ulkona oli liian kylmä.

Vierailija
7/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä nuo tympii yhtä paljon varmasti mitä mua tympii oman taloyhtiön lihavat, jotka asuu 1 ja 2 kerroksissa ja kulkevat sitä ylös alas hissillä. Hissi aina varattu, ja v ituttaa kun se pysähtyy aina noissa kerroksissa, ja ne samat läsät on siinä läähättämässä. Miten kunto voi olla noi surkee, ettei jaksa ekaan kerrokseen mennä portaita. Se olis 100x nopeempaa heillekin. 

Vierailija
8/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Palohälytin laukeaa savusta

Vierailija
9/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoiden taholta ei mikään yllätä.

Vierailija
10/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa WT-persu elämäm koulu tyypeiltä. Vai persut ja WT:T on noin itsekkäitä.

Mene kysymään puoluekantaa, saat vastaukseksi persut - tai Kokoomuksen, jos WT haluaa larpata parempiosaista.

Vierailija
11/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät taloyhtiössä mummot ja papat ja se työikäinen pariskunta käyvät kiltisti ulkona röökillä. Hatunnosto.

Vierailija
12/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähä nuo tympii yhtä paljon varmasti mitä mua tympii oman taloyhtiön lihavat, jotka asuu 1 ja 2 kerroksissa ja kulkevat sitä ylös alas hissillä. Hissi aina varattu, ja v ituttaa kun se pysähtyy aina noissa kerroksissa, ja ne samat läsät on siinä läähättämässä. Miten kunto voi olla noi surkee, ettei jaksa ekaan kerrokseen mennä portaita. Se olis 100x nopeempaa heillekin. 

Joo ihan samaa mieltä. Asun itse 7 kerroksessa ja ärsyttä ihan suunnattomasti kun läskit käyttää hissiä yhteen kahteen kerrokseen. 

Vierailija
13/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole tällaista tullut vastaan. Monessa vuokratalossa olen asunut. Kyllä loppuisi heti. En astmaatikkona kärsimään savuista.

Vierailija
14/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole tällaista tullut vastaan. Monessa vuokratalossa olen asunut. Kyllä loppuisi heti. En astmaatikkona kärsimään savuista.

Mitä hel.......ttiä tuo viimeinen lause tarkoittaa?????

Vierailija
15/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kustantaa hissiä siinä missä muutkin.

Vierailija
16/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät taloyhtiössä mummot ja papat ja se työikäinen pariskunta käyvät kiltisti ulkona röökillä. Hatunnosto.

Niin meidännkin kerrostalossa. Mutta on aina se yksi joka meinaa on oikeutetu parveketupakointin kun on masentunut ja on vanhepi nainen..Talossa jossa parveketupakointi kielto.Häntä ei koske,ymärtäkää.Ei varsinkaan siloin kun kaljaa ottanut.

Vierailija
17/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut valitettavasti käyvät. Viime vuonna saimme häädettyä nuoren narkkarin joka poltti tupakkaa rappukäytävän ulko-ovella. Siis niin, että ulko-oli oli auki ja hän sisäpuolella. Hän vietti muutenkin kavereidensa kanssa todella häiritsevää elämää. Muutaman kerran siitä hänelle mainittiinkin, mutta vastauksena oli aina uhkailua ja keskisormen näyttämistä. Poliisi kävi monta kertaa hänen luonaan, mutta mikään ei loppunen lopuksi muuttunut. Hän ei kerennyt asua taloyhtiössä kuin muutaman kuukauden kun hänet jo saatiin heitettyä kuvaannollisella niska-perseotteella ulos.

Vierailija
18/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiota kekseliäisyyttä röösninpolttajilta vastustaa mielivaltaista Orwellismia. Täysi tuki rappukäytävissä röösniä polttaville.

19/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tupakki. Mistä tommonen sana tulee.

20/20 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa WT-persu elämäm koulu tyypeiltä. Vai persut ja WT:T on noin itsekkäitä.

Mene kysymään puoluekantaa, saat vastaukseksi persut - tai Kokoomuksen, jos WT haluaa larpata parempiosaista.

Siinä on politiikka taas sekoittanut jonkun nupin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme