Jotkut oikeasti ostavat upouuden auton samalla tavalla kuin minä vaikkapa uuden pesukoneen
Kävelevät kauppaan ja ajavat sillä kotiin, 1100e/kk auton lyhennykseen ei tunnu missään. Jotenkin absurdia että itse ajan 2002 ooppelilla vaikka olen koko ikäni ollut töissä
Kommentit (15)
No jos tilaat pesukoneesi tehtaalta halutuilla lisävarusteilla ja mieleisellä värillä.
En ole koskaan ajanut pesukoneella kaupasta kotiin.
Joo. Kumpi tahansa niin perehdyn huolella testeihin.
Auton koeajan. Pesukonetta en. Siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
No jos tilaat pesukoneesi tehtaalta halutuilla lisävarusteilla ja mieleisellä värillä.
Pesukone lisämaksusta nahka-alcantara sisuksella ja tummennetuilla valoilla.
Minulla on noin 40 000e tilillä säästöjä.
En ikinä laittaisi niitä johonkin Kulkuvälineeseen. Täysin järjetön sijoitus.
Siksi ajankin 6000e käteisautolla.
Kun sähköautot yleistyvät niitä myydään kodinkoneosastolla. On valkoista ja rosterista. Kaupan omat merkit, jotka toki on samalta kiinan tehtaalta kaikki.
Ostan uuden pesukoneen suunnilleen yhtä usein kuin auton - 15-20v välein.
Miten sen ostamisen sitten luulit tapahtuvan?
Eikä niitä uusia autoja velaksi osta muut kuin sandarderin valkoisilla Tesloilla ajavat.
Ai lyhennys? Eihän ne rikkaat lyhennä mitään. Iskevät suoraan rahat tiskiin ja se on siinä. Rahaa on vakka persikn pyyhkis aina 500€ seteleillä.
tehdasuusi ostetaan ihan rahalla, ei tarvi paljoa väliin laittaa. Käutetyt myydään osareilla . Niitä käytettyjä ei olisi saatavilla ellei jotkut ostaisi niitä uusia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone lisämaksusta nahka-alcantara sisuksella ja tummennetuilla valoilla.
Pesukone jossa vikavalot vilkkuu kerran viikkoon. Huutaa. vinkuu. piipittää. Maksat pesukoneenkäyttöveroa ja Kaskoa.
Käyt katsastamassa ja huoltamassa ostat uudet tassut 800e. Hienot sivupellit 3000e. Mtalliväri+2000e....
Mitä sitä ei naapureiden takia tekisi.
Hän uuden auton kun edellisen takuu päättyy tulee halvaksi ja on aina uusi auto alla.
Mullakin on vanha auto, vaikka olisi rahaa ostaa uusi.
Se on ihan kunnossa, ei mitään vikaa. On ilmastointi, vakionopeuden säädin. Hyvässä kunnossa oleva ja hyvältä näyttävä sisältä ja ulkoa, kun on pidetty huolta. Mutta se on kuitenkin sitä liikkumista varten ja vie kohteeseen joka kerta. Uusissa välillä tulee toki istuttua kyydissä ja olen uudemmilla ajanut. Ei se nyt niin erikoista ole että maksaisin kymmeniä tuhansia pienistä parannuksista joissakin asioissa. Niissä on myös monimutkaisten autojen murheet.
Kai sitä jossakin vaiheessa tulee turhamaisuuttaan ostettua kalliimpi auto, mutta nyt on niille rahoille muuta käyttöä.
Miksi oletat että kaikki ostaa uuden auton rahoituksella?