Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon sinusta ulkonäkö korreloi ihmisen seksuaalisuuteen tai kykyyn "osata seksiä"?

Vierailija
20.02.2023 |

Esimerkiksi miehen kohdalla. Osa miehistä on siistin komeita ja "sliipattuja", osa urheilullisia, osa on rujommalla tavalla komeita ja osa sitten voi olla lihavempia tai muuten vaan ihan rumia (luihut kasvot, vinot hampaat ja huono iho). Naisilla sama homma joskin tosi rumia naisia on vähemmän, mutta paljon on sellaisia harmaita seinäruusuja joista ei sievän kaunista saa millään. On pieniä rintoja, on litteää pyllyä ja lattean värisiä minimaalisia kulmakarvoja jne.

Otsikossa kysymys, mitkä ovat kokemuksesi miten paljon ihmisten ulkonäön "laatu" vaikuttaa seksuaalisiin haluihin, kykyihin tai taitoihin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajallisen (n. 10 naista) kokemuksen perusteella paremmat näköisillä on taipumusta lahnailuun. Parhaimmat kyydit ovat tulleet taviksemman näköisiltä tytöiltä.

Niin, miksi vaivautua kun voi vaan ottaa. Ja kun mies kyllästyy, todennäköisesti olen jo itsekin kyllästynyt siihen, niin on hyvä siirtyä seuraavaan joka taas hetken koittaa parastaan :) Parasta on kun voi vaan kokeilla erilaisia miehiä. Sitä säkin tekisin- jos riittäis rahkeet.

T. Kaunis ja hoikka nainen

Hehee, olipa kipakka vastaus! En varsinaisesti tarkoittanut lahnailupuheita moitteeksi. Joku mieshän voi pitää kiihottavana, että nainen lojuu otettavana. Itse vain pidän aktiivisemmasta osallistumisesta.

Mitä tulee rahkeiden riittävyyteen, siitä en tiedä. Olen ollut neljännesvuosisadan parisuhteessa. Yleisesti ottaen elämä on liian lyhyt huonon viinin juomiseen ja paskan seksin harrastamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla