Onko kauheeta jos on musta hääpuku?
Olemme alkaneet hieman miettiä tulevia häitämme ja en haluu valkoista mekkoo. tykkään hirveesti mustasta (muutenkin kaikki vaatteet aina mustat) ja punasesta ja hääpuvuks olen miettiny punainen korsetti ja musta hame. mietin vaan että miten sukulaiset suhtautuvat. kaverit tietää mun tyyliäni joten niille ei tulis isona yllästyksenä.
EN olen saatananpalvoja jos joku saa semmosen käsityksen...
oletteko olleet häissä missä morsiamella ei olis " tavallinen" mekko? onko pakko aina pukeutua valkoseen?
T: yks joka haluu täydelliset juhlat mutta pelottaa mitä vanhemmat ja muut sukulaiset ajattelee..
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2006 klo 13:43"]
[/quote]
No jos et ole, niin miksi ehdoin tahdoin haluat pukeutua niin kuin olisit? Musta ja punainen häämekkona on kyllä niin gootti/satanisti/huorahtava mauton wt -osasto. Valitse ihan itse, mikä noista kolmesta on mielestäsi "kivoin".
Äitisi kuolee häpeästä, samoin muut sukulaisesi. Sulhon puolelta voidaan nähdä vahingoniloista virnuilua ja voi apua -tyyppistä silmien pyörittelyä
[/quote]
Hyvä, että erotat gootin/rockarin/saatananpalvonnan toisistaan... Kaikki kun ovat eri asioita, jotka voivat liittyä toisiinsa, mutta elävät myös täysin erillisinä yksikköinä.
Vanha keskustelu, mutta olen itse mennyt naimisiin mustassa unelmassa. Toki mekossa oli valkoinen pitsinen nauha vyötäröllä. Sukulaiset hieman hämmästelivät mutta ymmärsivät hyvin, koska olin sanonut etten halua aivan tavallista pukua. :--)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2006 klo 13:43"]
[/quote]
No jos et ole, niin miksi ehdoin tahdoin haluat pukeutua niin kuin olisit? Musta ja punainen häämekkona on kyllä niin gootti/satanisti/huorahtava mauton wt -osasto. Valitse ihan itse, mikä noista kolmesta on mielestäsi "kivoin".
Äitisi kuolee häpeästä, samoin muut sukulaisesi. Sulhon puolelta voidaan nähdä vahingoniloista virnuilua ja voi apua -tyyppistä silmien pyörittelyä