Mikä auto kannattaa ostaa että työkaverit tulee kateellisiksi
Nykyinen auto on Toyota camry, oli aikoinaan aika kallis.
Kommentit (150)
Auton ostamisen sijaan kannattanee vaihtaa työpaikkaa.
Joku sähköauto ja varmaan Tesla. Vielä jos kehut miten hienoa on kun voima menee suoraan tiehen eikä turhaan minkään vaihdelaatikon pyöritykseen. Vielä muistutat siitä ettei sähköauto tupruta myöskään syöpää pakoputkesta, niin työpaikan betroolipäät näkee punaista.
Radio-ohjattavalla leluautolla saa kahvitauolla työkaverit kateellisiksi. Et anna sitten muiden leikkiä sillä.
Vaikea tehdä kateelliseksi kun rekisteritiedoista selviää että omistaja on rahoitusyhtiö.
Bugatti Veyron loksauttaa leuat kun sellaisella karauttaa työmaalle aamu seitsemältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla
Teslalla ajava "mies" saa homon maineen sekä häntä tullaan pitämään yksinkertaisena. Teslalla ajavaa naistakin lähinnä tullaan säälimään.
Tässä tyyppiesimerkki Tesla-kateudesta. Keep 'em comin'!
Mistä teille Tesla hinureille on tullu semmonen käsitys että joku on kyseisestä rottelosta kateellinen? Ainoastaan henkisesti heikkolahjainen henkilö menee ostamaan niin älyttömän surkealaatuisen kotteron? Pitää olla todella yksinkertainen ihminen joka haluaa pelkästään ongelmia itselleen kun ostaa Teslan. Aiemmin saattoi olla ns. "vahinko" jos osti tietämättään niin tuhottoman huonon auton mutta nyt on jo yleisesti tiedossa oleva asia että Teslan laatu on huonointa kuraa mitä maa päällään kantaa. Normaalijärkinen hetero mies ei ajele Teslalla.
Vierailija kirjoitti:
Tesla tai muu täyssähköauto. Voi sitä kateuden määrää.
Kukaan ole nousta fööneistä kateellinen, tunarit vain luulee niin. Mikä se on se yks merkki näyttää kuin olisi joku legopalikoista koottu sähköhärpäke. Vain köyhä joutuu ajamaan velkaisella föönillä.
"Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena."
Ketju alkaa täyttyä kateellisten ruikutuksesta. Eivät vaan itse tunnista kateutta itsessään. Kateus ei ole mustasukkaisuutta vaan muiden tekemien valintojen tuomitsemista.
Tuli just päivällä vastaan Lamborghinin mainos. Oli aika funky, mutta melkein kolmesataa tonnia autoon on enemmän kuin itse käyttäisin. Voisi sitä työkaverit ihmetellä joka tapauksessa.
Bemaria en suosittele. Niissä on kaikissa vilkku rikki.
Minä olen ajellut töihin viimeiset 8-vuotta vm 2004 Toyota Corollalla, jolla on ajettu nyt 310tkm.
Kovasti tuntuu vanha autoni ärsyttävän joitakin (kalliilla velka-autolla) ajavia kollegojani, joilla uusi auto vaihtuu 1-4-vuoden välein.
Ymmärtäähän sen. 8-vuoteen minun ei ole tarvinnut juuri muuta tehdä kuin pieni perus huolto vuosittain (100-200 euroa/v), renkaiksi kelpaa pienehköt 185/65/14 (n 300 euroa per uusi rengaskerta), vakuutuksena pelkkä liikennevakuutus (olikohan 150eur/v), arvonalenema 8-vuodessa ollut noin 500 euroa/v (joillakin työkavereillani arvioisin 6000 euroa/v).
Verrattuna vaihtoehtoon, että olisin autoillut kuin jotkut kollegani, olen säästänyt viimeisen 8-vuoden aikana kaikki kulut huomioiden 25 000 - 50 000 euroa.
Ei taida löytyä autoa, mitä kadehtisin.
Vierailija kirjoitti:
"Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena."
Ketju alkaa täyttyä kateellisten ruikutuksesta. Eivät vaan itse tunnista kateutta itsessään. Kateus ei ole mustasukkaisuutta vaan muiden tekemien valintojen tuomitsemista.
Suomalaisen tunnusmerkki??!??
Terv.. Ulkosuomalainen
Audi herättää kummasti katkeruutta toisissa naisissa. :) N25
Älä ainakaan mitään sähköroskaa, niistä ei kukaan ole kateellinen, paitsi ehkä naiset koska luulevat näiden olevan maailman pelastus. Sähkön viehätys tuntuu olevan "säästöissä", ja nämä järkevät päätökset eivät tod. herätä kateutta, lähinnä naurua autoihmisten kesken. Kunnon auto, iso moottori ja räyheät äänet. Merkkejä on vaikka kuinka, Audin rs mallit, m sarjan bemarit. Etsi moottorin koolla sopiva yksilö. Monilla autovalmistajilla on erikoismalleja joista valita.
Autolla keuliminen on vähän vanhanaikaista, toki se aina joihinkin uppoaa.
Noin spesiaalit menevät perustoimistorotalta niin yli hilseen, etteivät ymmärrä kadehtia.