Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nelikymppisen monisynnyttäjän mahdollista saada hyvä kroppa?

Vierailija
19.02.2023 |

Ja miten se tapahtuu? Onko sali pakollinen?

N42

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin parhaassa kunnossani ollessani 42-43-vuotias. Olin toki aina harrastanut liikuntaa enkä ollut koskaan ollut ylipainoinen, mutta tavoitteellisen salitreenin olin aloittanut 32-vuotiaana. Nelikymppisenä laitoin vielä ruokavalion kuntoon viimeisen päälle. Olin kyllä kieltämättä tosi näpsäkässä kunnossa silloin.

Sittemmin terveys on alkanut reistailla ja nyt olen onnellinen jos kroppani edelleen jaksaa päivittäisen elämän ja arjen. Takapuolen muoto ja vatsalihasten näkyminen ovat jääneet aika lailla toisarvoisiksi. Niin ne tilanteet muuttuu.

Totta. Kuusikymppisenä alkaa tajuta, että olennaista ei ole ulkonäkö ja "peppu mintissä", vaan toimivuus, esim. että jalat pysyy toimintakykyisinä seuraaavat 20 vuotta. Toki takapuolen lihaksilla on osuutta tähän, mutta useimmat tuntuvat ajattelevan sen takapuolen ulkonäköä, eivät toiminnallisuutta.

Kävelyä ja pyöräilyä itse harrastan, ja soutamista, ei kilpasoutua, vaan ihan liikkumista veneellä järvellä. Olennaista on myös, että virtsa ei ala karkailla, eli siis pieniä harjoituksia siinä.

Kuntosalit ovat minusta esteettisesti rumia paikkoja ja niiden äänimaailma on karsea. En siis käy niillä.

Mitä väliä sillä on, mitä joku sitä pepputreeniä tehdessään ajattelee. Vaikka olisi kuinka ulkonäkökeskeinen, on lihasmassan kasvatus palvelus terveydelle ja erityisen tärkeää ikääntyville. Jalkojen lihasmassa keski-iässä ennustaa toimintakykyisiä vuosia lisää elämän loppuvaiheeseen.

Vierailija
62/65 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä motivaatio kuvia keto before + after. Ruokavalio on asia nro 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso netistä motivaatio kuvia keto before + after. Ruokavalio on asia nro 1.

Ainakin jos tavoitteena on olla lihakseton ruikku.

Vierailija
64/65 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ffjjf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruirr kirjoitti:

Noni, kotikuntoilijat laitetaan faktat tiskiin..

Mitä teette millaisilla painoilla?

Kuinka pitkään olette treenanneet, arvio rasv%

Mä laitan asiakkaan speksit.

Pysty punnerrus tangolla 6*45kg.

Kyykky 6*80kg.

Mave 4* 110kg.

Vuosi sitten aloitettiin kaikki painot on noin tuplaantuneet.

Kehon massa aloittaessa 63kg, nyt 65kg. Inbody näyttää 6kg lihasmassan lisytä

Hyvällä kropalla ei ole mitään tekemistä jonkun penkkipunnerrustuloksen kanssa ainakaan naisilla.

Paljon enemmän mitä luuletkaan. Sulla pitää olla tietty voimataso et sä oikeasti pystyt tehdä lihasta..

Salilla näkee tosi usein naisia ketkä tekee täysin hyödyntäntä treeniä, jotain kyykkyä 20 kg.

Naisvartalo voi näyttää todella hyvältä ilman, että on erityisemmin tehty lihasta.

Kyllä nuorena 18-35v jos ei ole synnyttänyt.. sen jälkeen onkin pakko saada lihasta mikäli ei halua näyttää lösähtäneeltä laiha läskiltä tai vaan läskiltä

Vierailija
65/65 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on ettei raskausaikana anna tulla niitä liikakiloja. Siitä on sitten hyvä jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme