Personal Trainer it vain rahastaa, ei toteuta lupauksia ja mielikuvia
Pt maksaa noin tonnin, mutta silti kehtaavat 2023 pyöriä ruutuvihot kädessä ympyrää, muka suunnitellen tulevaa ohjelmaa ja ruokavaliokin on ihan just tulos. Kunhan PT kerkee. Mitään ei ole valmiiksi mietitty, vaikka asiakas luulee ostavansa valmiin paketin ammattilaiselta. Valmentajilla on myös ihan hirvee kiire, miten voi olla mahdollista että valmentaja itse on ohjausta vailla oleva?
Kommentit (6)
Luulet varmaan että PT treenakin sun puolesta.
Ruokavaliot ja ohjelmat on järkevä yksilöllistää tapauskohtaisesti.. Ja loppupeleissä em. ohjelman onnistuminen on siitä asiakkaasta kiinni.
Jos toisella ei ole mitään itsekuria ja/tai motivaatiota pysyä ohjelmassa, se tulee näkymään tuloksissa, mitä ikinä sitten haetaankaan.
Niin no mihin tarvitaan sitä PT:a??? Jokainen pystyy itse hoitamaan kaikki ne asiat joihin nämä tarjoavat maksullista ohjausta. Tietenkin tyhmästä päästä kärsii lompakko. Jos sitä motivaatiota löytyy niin voi jättää tämän loisen välistä pois 😁
Traineria ei kannata valita trainerin omien lupausten mukaan vaan muiden suosituksien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin no mihin tarvitaan sitä PT:a??? Jokainen pystyy itse hoitamaan kaikki ne asiat joihin nämä tarjoavat maksullista ohjausta. Tietenkin tyhmästä päästä kärsii lompakko. Jos sitä motivaatiota löytyy niin voi jättää tämän loisen välistä pois 😁
Miten aloittelija tietää, että tekee liikkeet oikein?
EI mitään uutta. Ihmisiä on helppo rahastaa tyhjillä lupauksilla 🤔