Miten reagoisit, jos haluton puolisosi antaisi sinulle luvan käydä vieraissa?
Sillä edellytyksellä, että asiat hoidettaisiin ns. huomaamattomasti enkä saisi itse siitä tietä.
Harkitsen itse tätä vaihtoehtoa, koska minkäänlaisia haluja ei ole sairauteni vuoksi ollut enää viiteen vuoteen ja niistä viimeisenä neljänä vuotena seksiä on ollut max 1-2 kertaa vuodessa. Puoliso on sanonut, että kaipaan seksiä aina välillä, muttei niin paljon, että haluaisi erota. Mutta johtaako suhteen "avaaminen" vääjäämättä siihen, että hän rakastuu ja ero tulee sitten sen vuoksi?
Kommentit (24)
Kysymys on kohdallani ainakin toistaiseksi teoreerrinen, sillä puolisolla on harvoin haluttomuutta. Mutta todennäköisesti en innostuisi. Mulle seksi on osa parisuhdetta.
N40
Miehenä en lähtisi kokeilemaan vaikka saisin luvan . Seksiin liittyy minulla niin paljon tunteita ja hyväksyttynä olemista että pelkkä ulkopuolinen seksi johtaisi kuitenkin eroon jos se ylipäänsä onnistuisi minulta .
Saako ap kysyä sinulta, onko sairautesi psyykkinen vai fyysinen? Ja onko haluttomuuden syy lääkityksessä?
Älkää tehkö tuota. Meillä oli tällainen järjestely aikoinaan. Se karkasi käsistä, asiat parisuhteessa menivät pieleen, liitto tuhoutui ja perhe särkyi. Kaduttaa ja surettaa. Kai se joillekin sopii, mutta itse en toivo mitään niin paljon kuin että ei olisi sille tielle koskaan lähdetty.