Miksi olet täällä AV:llä nyt arkipäivänä päiväsaikaan? Oletko kotiäiti, työtön, vapaalla, lomalla, töissä vai?
Kommentit (10)
Tänään tosin jo kuumeeton päivä menossa, joten lapsi on aika touhukas eikä mua juuri kaipaile.
Mulla yksi 2-v joka nukkuu päikkäreitä. Aikaa on istua ja surffailla vaikka useampi tunti jos haluaa.
Työntekoa tässä aloittelen mutta ensin syön lounasta ja lukaisen iltiksen + av:n kuulumiset :o)
Flunssaiset lapset tuijottaa telkkaria.
ja lapset on päiväkodissa. Nyt olen kipeänä ja lääkäri käski levätä. Siksi tässä. Kun ei koko päivää jaksa nukkua..
periaatteessa kai työtön, kun juuri irtisanoin itseni... mutta en miellä itseäni työttömäksi, koska ihan vapaasta tahdosta jäin pois. En ole kotiäitikään,koska lapset ovat koulussa. Olen siis kotirouva :-).
vapaa-aikani on niin arvokasta etten sitä AV:lle tuhlaa....
Mä oon opiskeleva töissäkäyvä kotiäiti. Parina iltana on opiskelut, suurimman osan päivistä lasten kanssa kotona ja iltasin, öisin ja viikonloppusin ehtii sitten välillä töihinkin.
Eiks oo parempi surffata täällä työajalla kun palkka juoksee eikä käyttää tähän arvokasta vapaa-aikaa?
kotona ollessa en tänne tule tai sit tooosi tylsää saa olla et tuun