Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestäni tuhlaavaisten ja jatkuvasti velkakierteessä olevien ihmisten ei pitäisi hankkia lapsia.

Vierailija
19.02.2023 |

Rahankäyttötapa periytyy hyvin vahvasti vanhemmilta lapsille.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opin siitä pois kun muutin omilleni. Huono argumentti mielestäni.

Vierailija
2/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen tuttava. Se oli köyhä ku kirkonrotta jo ennen lasten tekoo ja se sano kerran mulle että köyhälläki on oikeus saada lapsia. No nyt  se on vieläki köyhempi. Lainat on maksamati sinne ja tänne ja lapset on samanlaisii tuhlareit ku molemmat vanhempansa. Kukaan niist ei tajuu säästämisest mitään. Molemmat vanhemmat on ollu yhteiskunnan elättejä jo vuosikausii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei yksinkertaisesti voi olla elämisen arvoista, jos ei saa pistää rahaa menemään vähintään 1 000 € päivässä.

Vierailija
4/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Samaan kategoriaan juopot ja elämäntapatyöttömät. Jokainen lapsi ansaitsee tasaisen ja turvallisen lapsuuden

Vierailija
5/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tommonen tuttava. Se oli köyhä ku kirkonrotta jo ennen lasten tekoo ja se sano kerran mulle että köyhälläki on oikeus saada lapsia. No nyt  se on vieläki köyhempi. Lainat on maksamati sinne ja tänne ja lapset on samanlaisii tuhlareit ku molemmat vanhempansa. Kukaan niist ei tajuu säästämisest mitään. Molemmat vanhemmat on ollu yhteiskunnan elättejä jo vuosikausii.

Teit äidin ja isin astumaan. Suomella riittää siis jatkossakin maksettavaa, sanotaanko vähintään miljoona euroa per nuppi.

Vierailija
6/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit äidin ja isin astumaan. Suomella riittää siis jatkossakin maksettavaa, sanotaanko vähintään miljoona euroa per nuppi.

Kyseiseen talouteen tullee menemään vähintään 4 milliä. (Lapset = väh. 2 kpl)

Vierailija
7/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vesa tajuu

Vierailija
8/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä roolimalleja. Lapset saavat olle ylpeitä vanhemmistaan. Raha ei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
9/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi periytynyt vanhemmilta meille lapsille, mutta olen silti samaa mieltä ap:n kanssa. Lapsuus oli yhtä stressiä rahasotkujen takia että lapsena toivoin etten olisi syntynyt.

Vierailija
10/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset ansaitsevat vanhemmat mutta kaikki vanhemmat eivät ansaitse lapsia.

Vierailija
11/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on helppo ratkaisu: klipsit siemenjohtimiin. Koska ilmiö on nimenomaan miesten, klipsit voi laittaa valmiiksi jo synnärillä. Poistetaan kun on tutkinto suoritettu, intti käyty ja vakituisessa työsuhteessa, ellei ole maksuhäiriöitä ja rikostuomioita.

Vierailija
12/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalaputetut elintarvikkeet on olemassa ja niitä saa jop -60 pinnan alennuksella.

Vierailija
13/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heillä siihen oikeus, mutta ei siinä tosiaan juuri järkeä ole.

Vierailija
14/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille naisille riittävät nukkekoti ja nuket, leikkikööt niillä perhettä.

Vierailija
15/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei ole varaa niihinkään?

Vierailija
16/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei ole varaa niihinkään?

Siinä tapauksessa kuvitellaan.

Vierailija
17/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo ratkaisu: klipsit siemenjohtimiin. Koska ilmiö on nimenomaan miesten, klipsit voi laittaa valmiiksi jo synnärillä. Poistetaan kun on tutkinto suoritettu, intti käyty ja vakituisessa työsuhteessa, ellei ole maksuhäiriöitä ja rikostuomioita.

Ilmiö nimenomaan miesten, aivan...

#Miesviha

Vierailija
18/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas liian niukka lapsuus, eli se että vanhemmat varakkaita, mutta äärimmäisen pihejä saattaa aiheuttaa tuhlaamista aikuisuudessa.

Vaillejäämisen kokemus.

Vierailija
19/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi opettaa lpset siihen, ettei raha ole tärkeintä. Silläkin on arvonsa että pärjäilee taloudellisesti, muttei täällä mitään rahaa palvota.

Vierailija
20/21 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, luottotoimisto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi