Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako vauvavuosi aina negatiivisesti parisuhteeseen?

Vierailija
19.02.2023 |

Esikoista odotetaan ja alkanut tämäkin nyt vähän pelottaa. En ole ainakaan koskaan kuullut kenenkään sanovan että vauvavuosi olisi vaikuttanut parisuhteeseen positiivisesti. Onko jollakulla sellainenkin kokemus, että olisi puolison kanssa hitsautunut vain tiukemmin yhteen sen myötä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Aika moni tuttu eronnut lapsen ollessa vauva mutta yksi yhdistävä tekijä on ollut että mies on ollut työtön tai jotenkin vähän keskenkasvuinen tai alkoholiin menevä.

Ne parit joissa mies on ollut kunnollinen ovat kyllä pysyneet yhdessä.

Miksiköhän ensinmainituissa tapauksissa on tehty lapsi?

ap itse sanoisin, että parisuhde parani vauvavuonna. Olen muuten ollut vähän levoton, mutta vauva toi lähemmäs perhettä.

Itse synnytin tällaiselle miehelle tavallaan vahingossa, hän valehteli ja oli muutenkin petollinen. Sitten kun aloin epäilemään, että onkohan kaikki ihan niinkuin hän väittää, hän alkoi (henkisesti) väkivaltaiseksi. Itsellä taustalla vahvasti alisteinen lapsuus ja siksi jo aggressiivinen käytös alisti minut synnyttämään tuolle hirviölle. Totta kai peruisin koko keissin jos

Kadut siis lasta, jonka olet saanut?

Vierailija
22/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi vauvan syntymä vaikuttaisi negatiivisesti parisuhteeseen, koska vauva-aika on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä klassisen, mies tuotti vauvavuonna niin isoja pettymyksiä toisensa jälkeen, että sillä ne eron siemenet kylvettiin. Mun kohdalla pitää kyllä paikkansa se, että parisuhde on ollut onnettomin lapsen synnyttyä ja onnellisin lapsen muutettua kotoa, se ei vaan ole ollut sama suhde.

Vierailija
24/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vaikuttaa oletteko vielä itsekin aivoista fyysisesti keskenkasvuisia (alle 30v) vai aikuisia.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Ei ole sattumaa, että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

Niin. Siittäminen ja synnyttäminen ovat nisäkäsvaistoisia prosesseja, joissa aivotoiminta on siellä nisäkäsosastossa eikä rationaalisessa osastossa. Sen vuoksi suomessa niin monesta naisestakin tulee synnytyksessä hakkelusta kun se prosessi on pyritty rationalisoimaan ja siihen on liitetty kaikkea turhaa paskaa ylöspäinsynnytyksistä lääkäreihin ja miesyleisöön. Luonnossa naaraat synnyttävät yksin, täysin keskittyneenä siihen synnytysprosessiin eikä lääkehullujen skalpelleihin, huumeisiin, ym. sekoiluun, raivoon, kauhuun, ja muuhun vastaavaan mitä sairaaloissa tapahtuu.

Vierailija
25/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Aika moni tuttu eronnut lapsen ollessa vauva mutta yksi yhdistävä tekijä on ollut että mies on ollut työtön tai jotenkin vähän keskenkasvuinen tai alkoholiin menevä.

Ne parit joissa mies on ollut kunnollinen ovat kyllä pysyneet yhdessä.

Miksiköhän ensinmainituissa tapauksissa on tehty lapsi?

ap itse sanoisin, että parisuhde parani vauvavuonna. Olen muuten ollut vähän levoton, mutta vauva toi lähemmäs perhettä.

Itse synnytin tällaiselle miehelle tavallaan vahingossa, hän valehteli ja oli muutenkin petollinen. Sitten kun aloin epäilemään, että onkohan kaikki ihan niinkuin hän väittää, hän alkoi (henkisesti) väkivaltaiseksi. Itsellä taustalla vahvasti alisteinen lapsuus ja siksi jo aggressiivinen käytös alisti minut synnyttämään tu

Sitä joka minuun istutettiin valheilla ja petoksilla ja revittiin minusta ihmisoikeusrikoksilla? Totta helvetissä. Ja suren myös lapsen kohtaloa, kun tuollaisella tavalla hänet on tänne tehty ja ihmisiä, kenen kanssa kasvaa.

Vierailija
26/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvavuosi menee hyvin jos mies tyytyy omaan käteen tai nainen antaa vaikkei haluttaisi, ilman katkeroitumista.

Vierailija
27/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa asioista.