Tunteeko kukaan hakkeria? Käyttääkö hän taitonsa hyvään vai pahaan?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin ja pääsen hakkeroitumaan työpaikan sisäiseen verkkoon.
Teillähän jännä verkko on töissä, jos sinne pitää hakkeroitua.
Eikö se haittaa työntekoa?
Ei varmasti tuotantopuolen haalariporukan kuuluisi tietää kaikkia firman asioita.
Olen naimisissa valkohattuhakkerin kanssa.
Mikä on valkohattuhakkeri? Entä vihreähattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiedän yhden hakkerin joka jurristi ja tekee omaisuutta bitcoineilla. huijareita ne on
Jurris ? Onko se niiku kännissä ?
Jurris tai juristi.
Vierailija kirjoitti:
Tietomurto on rikos josta tuomitaan tekotavasta ja törkeysasteesta riippuen jopa kolme vuotta vankeutta. On aivan sama mikä oli teon motiivina. Verkkorikollinen on verkkorikollinen.
Mitä jos hakkeri käyttää taitonsa hyvään murtautumalla tietojärjestelmään?
Vierailija kirjoitti:
Vihreähattu on ekologinen hakkeri. Koodaa bambusta tehdyllä tietokoneella.
tietääkö kukaan miten julius kivimäki jäi kiinni?
Vierailija kirjoitti:
tietääkö kukaan miten julius kivimäki jäi kiinni?
Vuosi tor-verkkoon vahingossa laajan tiedoston, jossa näkyi käytetyt (pilvi)palvelut yms. "Oopsie".
Vierailija kirjoitti:
tiedän yhden hakkerin joka jurristi ja tekee omaisuutta bitcoineilla. huijareita ne on
puhutkohan exästäni! tyhmyyksissäni hairahdin toiseen henkilöön suhteen aikana ja narsistiexäni suuttui ja tuhosi urani. ei koskaan jäänyt kiinni. sen sijaan minä sain tuomion väärästä ilmiannosta koska tein rikosilmoituksen. narsistiexä tuhosi urani palvelunestohyökkäyksillä, huonoilla google arvosteluilla ja kaatoi firmani nettisivut jatkuvasti. kun ei tullut liikevaihtoakaan niin piti firma lopettaa. kaiken kukkuraksi haki vielä lähestymiskiellon ja tietysti kaikki uskovat parikymppistä pentua
Vierailija kirjoitti:
Green hat hackers are a unique type of hacker who use their technical knowledge and skills to find weaknesses in systems and networks that professional hackers may have overlooked. They can be employed by companies or organizations to test the security of their systems, known as penetration testing or ethical hacking.
Tunnen aika montakin netin kautta, kun noissa piireissä tulee pyörittyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvään. Ihan itse olen jonkun sortin hakkeri. Pääsin ja pääsen hakkeroitumaan työpaikan sisäiseen verkkoon.
Sain esim selville kaikkien palkat ja tästä ei seurannut huonoa kun saatiin kaikkein pienempien palkkojen nosto ikään kuin vihjailemalla johtoportaalle.
Tyo onkin hauskaa jos on valehdeltu jotain mikä saadaan hakkeroinnilla todistettua valheeksi.
maksetaanko hakkerilla korvausta tehdystä työstä?
Joskus 90-luvulla oli noloa olla nörtti. Nykyään it-alalla on paljon naisiakin ja harva käyttää vapaa-aikaansa uusien juttujen opetteluun.
Suomea vastaan ja varastaa kirjoitti:
Venäläisiä Virossa juu kyllä vapaakirkolla siellä ja täällä tiedetään. Pahiksia . Hellareissa pari.
Jaahas. Onhan noita aavistuksia ollut pitkään..
Venäläisiä Virossa juu kyllä vapaakirkolla siellä ja täällä tiedetään. Pahiksia . Hellareissa pari.