Otin eilen ekaa kertaa elämässäni baarista mukaan yhden yön hoidon
Kommentit (37)
En kadu, miksi ihmeessä katuisin? Niin vähän ylipäätään miehiä joiden kanssa haluan seksiä, ja sitten kun sellaisen tapaan, niin tietysti haluan seksiä ja saan siitä energiaa. Sen jälkeen on seuraavan viikon ajan erityisen hyvä olo, tekee kokonaisvaltaisesti hyvää. Sellainen erityisen elossa oleva ja kevyt olo, siitä seikkailu-aspektista tulee se tietty säväys vielä olotilaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai käytit kortsua? Yhdenyönjutusta on moni lapsi saanut alkunsa!
Olen yli 50v, joten raskaudesta ei pelkoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin sanoi se 70v nainenkin, yllätys oli järkyttävä kun raskaus tuli ilmi. Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En olis nii varma, mun äiti tuli raskaaksi 50+ ja nyt mulla on sisko.
30v velipoika
Ei kaduta , yks tyttö halusi kolme kertaa yön ja aamun aikana seksiä.
Mä otan vaan semmosia "hoitoja", joiden kanssa voisin periaatteessa alkaa seukkaamaan, mutta pelin henki kun on, ettei kaikkien kanssa voi seukata yhtä aikaa
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.
Ilm. 21:8
Vierailija kirjoitti:
Oliko hoidolla iso?
Tekeekö mieli isoa perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kantsis sterilisoida. Mä tein sen 47v.
En ole juuri koskaan katunut. Joskus sattunut joku sellainen mukaan johon ei selvinpäin koskisi mutta mitäpä siitä. Silloin saattoi hetken olla morkkis mutta ihan turhaan kun näin jälkikäteen miettii.
Yleensä ollut mukavaa ja osan kanssa tullut otettua uusintaakin.
Elin vuosia sinkkuna omasta halustani niin tuli nähtyä ja koettua kaikennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että sait sukupuolitaudin,hyh.
oletko kuullu kondomista? se ehkäsee tauteja voi panna vaikkei naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.
Ilm. 21:8
Kertoisitko missä moinen järvi on?
Tiedoksesi, että olet surkea moukka, jos nyt juttusi edes on totta. Kukaan normaali ei vauvalla tälläisia puhele. 🤮
Onnittelut, että vihdoin uskalsit. Yhden yön juttujen kanssa voi olla todella kivaa, tai sitten seksi ei tunnukaan yhtään hyvältä. Eipä noista koskaan voi olla etukäteen varma.
Parasta ainakin naisena näissä on, että voi itse aika hyvin valita omaa silmää miellyttävän yöseuralaisen.
Kiitos vaan, hoito oli aamupala mukaan lukien laadukasta.
Olen ollut "yökylässä" jo noin 150 kertaa katumatta!
P.S. Joko vaimosi tuli kotiin?