Mitkä työt sopivat sinulle parhaiten?
Kommentit (12)
Nuorena kävi kaikki. Näin vanhana katsotaan että mikään ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vaikeampaa on työssä käyminen?
Helpot ja hyvinpalkatut. Mielummin etänä.
Vierailija kirjoitti:
Helpot ja hyvinpalkatut. Mielummin etänä.
Joo, joo. Kiva kuulla, että etätyöt kiinnostaa
Ei mitkään. Vihaan työtä ja olen valmis tekemään mitä vaan välttääkseni töihin joutumisen.
Nämä yliopistohommat sopii mulle kun teen kaikki minumieffortilla.
Mua huvittaa se että monet tekevät täällä hulluna töitä paljon yli vaaditun kun kuvittevat että niin pitää tehdä.
Itselleni tutkimus on nykyään täysin yhdentekevää samoin kuin opetus.
Minä en käsitä enää että jotkut täällä ottavat opetuksen niin tosissaan ja jauhahavat oppilaista ja ongelmista koko ajan. Minä en enää edes kuuntele, vaihdan paikkaa jos porukassa siitä höpistään.
Ja jos joku mulle puhuu opetusasioista kahden kesken minä kieltäydyn kuuntelemasta.
Mua ei mikään asia voisi vähempää kiinnostaa kuin opiskelijoiden oppiminen, min pidän luennot, jos eivät opi, täysin yhdentekevää minulle. Se on niiden ongelma, ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vaikeampaa on työssä käyminen?
Onhan se vaikeaa kun työnantajat katsoo ettei vanhalle mikään työ sovi.
Projektina jaksaa tehdä kaikkea älytöntäkin, eri boksien ulkopuolella. Vakkarina kuolee sisältä noin niinkuin heti, kun mieli havahtuu sisäistämään sen kuilun, josta lähinnä tyhjyys kurkkii. Tätäkö elämäni onkin, häkkikanan osa? Ei vaan pysty ja olen jopa kade heille, jotka pystyvät!
Haluaisin olla patja. Tai kana, aina muna perseessä.
Raksa ja remontti työt. Olen aina tehnyt raksatöitä ja tykkään tehdä käsillä. Nyt vaan 50 vuotias ei enää kelpaa töihin kun ulkomaalaisia on niin paljon raksoilla. Varmaan firmat saa 2-3 ulkomaalaista yhden suomalaisen hinnalla ja kun on iso rakennusurakka niin tilaaja haluaa sen valmistuvan nopeasti jotta säästää rahaa niin ulkomaalaisia palkataan sen takia.
Sellaiset, mistä maksetaan mahdollisimman paljon ja tehtävää on mahdollisimman vähän.
Mielestäni olen hyvin onnistunut tässä.
T. Insinööri