Mitä kokoa käyttää nainen 165cm 65kg?
Kommentit (35)
Todennäköisesti M mutta riippuu ihan kehotyypistä
M sanoisin, voi olla rinnoista L jos on isot.
Tärkeintä olisi tosiaan tietää malli. Jos löytyy kurveja niin M jos on suora niin L. Tosin se loukkaantuu jos viet sille jotain L kokoista oli se sitten vaikka kokoa jumbojet.
Ei mitään, me tykätään olla ihan naturelleja, ainakin miehen kanssa.
Taitaa aloittaja olla sama, joka tekee joka pvä muutaman aloituksen naisten lihomisesta, laihtumisesta etc. Porvoo 😏
38, M todennäköisesti.
Itse saman mittainen, mutta lähes 10kg kevyempi ja 36, S on yleensä koko. Mutta riippuu tosi paljon rakenteesta. Minulle voisi useamman kilon lisätä tisseihin vaatekoon muuttumatta, mutta jos sen muutaman kilon lisäisi persauksiin niin housujen koko muuttuisi auttamatta isommaksi.
Vaate on aina S, vaikka vaatteessa lukeekin M, L tai XL. Vaatemerkit valehtelevat koot.
T: queen
Isoja vaatteita noilla mitoilla. 😳
Mä oon 168cm ja 60 kg, hoikka tiimalasi. Käytän S/36.
Vierailija kirjoitti:
S on nykyään koot 32/34. Olet kokoa M 36/38
En uskaltaisi ostaa toiselle vaatetta koska itsellekään ostaessa ei enää voi pelkästään kokonumeroon luottaa vaan se vaate pitää myös nähdä (livenä). Netistä on ihan mahdotonta ostaa kun pitäisi aina ottaa sen oman kokonumeron (M) lisäksi varmuudeksi ainakin toinen yhtä isompi tai pienempi koko. Mieluiten kaikki kolme eli S, M ja L.
Mitoitus on aivan kummallista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vaate on aina S, vaikka vaatteessa lukeekin M, L tai XL. Vaatemerkit valehtelevat koot.
T: queen
Tämä on hyvä miesten tajuta, en ymmärrä mikä itsetuhoisuusvimma ap:lla on. Koittaisi vaikkapa käsilaukkua, se on koko vapaa
Riippuu toki vaatekappaleesta, kropan mallista ja kuun asennosta. Itse 171/64kg ja kåytän vaitelevasti S, M ja L -koon vaatteita. Ylipäätään naiselle vaatteiden osto on aina riski.
Sanoisin S-M, olen itse sporttinen 163/63 ja koon S/36 M/38 väliltä.
Tässä tietty kiloja olennaisempi on kehonkoostumus.
S tai M, riippuu vartalotyypistä. Tiimalasille menee usein s-koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiva kun sä tiedät 😅
Vierailija kirjoitti:
S tai M, riippuu vartalotyypistä. Tiimalasille menee usein s-koko.
Tiedätkö mitä tiimalasi tarkoittaa? Se tarkoittaa hyvin kapeaa vyötäröä, leveeä lantiota ja isohkoja rintoja. Itse olen ap:n mitoissa käyttänyt kokoa M tai L (puseroissa, että rinnat mahtuu).
Jos vartalon malli on suora ja kapea, niin S kokokin voi sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiva kun sä tiedät 😅
Tarkistin joku aika sitten valmistajien taulukoista, että on kokoluokitus muuttunut
M kokoa, paitsi jos on isot rinnat. Silloin joissain malleissa voi olla L-koko (puseroissa).