Mitä kokoa käyttää nainen 165cm 65kg?
Kommentit (35)
Katja on nykyään yli 70 kg. Tätimallia jo, ikää 35-36. Tavis.
Hän on aika rintava, kapea vyötärö. Vartalomalli X, tai 8-mallinen. Olen ostamassa sellaista läpikuultavaa ranta-asua uikkareiden päälle.
Ap
Olen 167cm ja 59kg. Vaatekoko on yleensä 38-40.
Valmistajan sivuilla sanotaan että koko M on 38 ja L 40.
Otan tuin isomman varmuuden vuoksi.
Kiitosåkset avusta.
Ap
Olen tuota kokoluokkaa, ja vaatekoko välillä S-XL. Kehon muoto ja valmistajan kokoluokitus vaikuttaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
36-38.
Itse olen nainen 58kg. Kokoni on 38.Numerroissa ostan M.Aina rippu naisen vartalon mallista,joten periatessa paino ei sano yhtään mitään.Joitkut ovat rintavia jotkut ei.Joillain isot paksut redet tai pepu saman kokosina jne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitosåkset avusta.
Ap
Hyvä valinta. Rantahuitula on mukavampi ilmavassa koossa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on aika rintava, kapea vyötärö. Vartalomalli X, tai 8-mallinen. Olen ostamassa sellaista läpikuultavaa ranta-asua uikkareiden päälle.
Ap
Ok. No tämähän selvensi, eli rintava. Yläosa on sitten L, mutta ranta-asut on hyvin tilavia joten voi mennä M koko. Hankala malli koska tuppaa jäämään rintojen takia turhaa kangasta vyötärölle, mutta se ei tässä vaatemallissa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitosåkset avusta.
Ap
L-koko todennäköisesti sopii. Se on sitten eri juttu tykkääkö nainen siitä mallista, väristä ja koko ideasta mutta toivottavasti tiedät naisesi mieltymykset hyvin ja uskallat siksi ostaa
Kun saat mieheltä jonkun "seksikkään yöasun" tms. joka ei istu yhtään tai vaate on liian pieni/iso 😒
Ihme vääntämistä jostain vaatteiden numeroinneista joka päivä täällä. Ne on ihan mitä sattuu, ainoa mistä voi olla suht varma on se, että saman vaatteen 36 on pienempi kuin 40. Tämäkään ei ole täysin varmaa, ompelija on voinut tehdä virheen ja lumppuun kiinnitetty väärä kokomerkki.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vääntämistä jostain vaatteiden numeroinneista joka päivä täällä. Ne on ihan mitä sattuu, ainoa mistä voi olla suht varma on se, että saman vaatteen 36 on pienempi kuin 40. Tämäkään ei ole täysin varmaa, ompelija on voinut tehdä virheen ja lumppuun kiinnitetty väärä kokomerkki.
No jep. Itellä yleisin M/L, mutta voin tarvita koon S tai XL. Tosin harvinaista että rintavalle menee S, ja XL just rintojen takia ja kyljistä pitää sitten kaventaa. Tai sitten XL-XXL koska haluan jonkun kotihupparin olevan todella väljä. Onni on kun joltain merkiltä tietää kokonsa, mutta niidenkin mitoituksia kyllä saatetaan muuttaa vähän väliä. Huoh
Ostaisin L koon. Mutta muista ottaa kuitti, jos vaate ei olekaan naisen mieleen.
XL/44.