Jos sulla olis 1e ja sillä olis pakko ostaa nyt kaupasta jotain, mitä ostaisit?
Kommentit (70)
Hevi osastolta jotain, alimman kilohinnan mukaan..
fazerin sinisen suklaapatukan, jää vähän vaihtorahaakin vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljan
Kello on yli iltayhdeksän, niin kaljaa ei valitettavasti saa.
Eikä taida eurolla saada päivälläkään
Arpojen ostajat oletteko mistä löytäneet euron arpoja?
Minäkin haluan niitä, kun mulle myyvät paljon kalliimpia
On euron arpoja.. Tyyliin jokapaikassa.. Kai nyt myyvät mitä vaan, jos et ite tiiä, mitä haluat ostaa ja oot vaömis maksamaan..
banaanin ja appelsiinin, tuossa olisi n 60 senttiä. Olisko mitään lakupatukkaa esim 40snt? Jos ei, niin varmaan sitten toisen appelsiinin. Ne ovat niin hyviä nyt, kun on sesonki.
Vierailija kirjoitti:
Pari banaania.
Osta vain kaksi, kun halvalla saat. Köyhä.
Itse panostan laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen 100g halpa suklaalevy ja omena
10 €/kg för finsk "choklad" är rena rama ockerpriset.
Kissanruokapussin 0,79e ja ehkä loppuraha riittäisi yhteen omenaan tai appelsiiniin tms.
Mikropopcorn-paketti, jossa kolme pussia. Halvin maksaa 0,99 euroa.
Kerran totesin kesken työpäivän, etten ehdikään toimistolle syömään eväitäni. Onneksi lähellä oli kauppa, mutta olin jättänyt lompakkoni työpaikan lukkokaappiin, sillä pelkään työasuni houkuttelevan ryöstäjiä. Minulla kuitenkin aiemmin syksyllä löytäneeni pukukaapin alta 1 euron kolikon ja laittaneeni sen työlaukun sivutaskuun, ja siellä se vieläkin oli. Matkalla kauppaan katselin tienvieruksia, että löytyisikö vielä joku panttitölkki, mutta ei.
Kaupassa oli sitten tiukat paikat, etenkin kun lähin kauppa oli hintatasoltaan kalliimpi pikkumarketti. Todella moni evästarpeisiini sopiva tuote oli 1,10e. Jos ottaisin jogurtin, en saisi sen lisäksi mitään muuta. Jos ottaisin riisipiirakan, minulla jäisi monta kymmentä senttiä käyttämättä, muttei tarpeeksi monta, että saisin kaksi piirakkaa. Lopulta ostin 0,99e maksavan ison korvapuustin.
Äiti kertoi myöhemmin löytäneensä saman ketjun eri liikkeestä 0,99e maksavan nakkipaketin. Harmi, ettei kuulunut tuon pikkukaupan valikoimiin.
Suklaata. Kalja ois kanssa kiva, mutta ei taida riittää?
Tasan eurolla? Voi olla vaikea löytää mitään juuri sen hintaista. Aikani kun kokeilisin eri omenayhdistelmiä, voisi löytyä juuri euron hintaiset.