Viikon lounaani: Maanantai Naudan lehtipihvi, valkosipuli-kermaperunoita ja punaviinikastike. Tiistai Isännänleike ja paahdettuja perunoita. Keskiviikko Pariloitua naudan maksaa, perunamuusia. Torstai Oopperaleike ja uuniperunaa. Perjantai Sveitsinlei
Kommentit (43)
Voi harmin paikka kun mulla näkyy tossa otsikossa vaan tiistaihin asti... nyt en tiedä mitä söit loppuviikon :(
Ok. Mies ja paljon liikkuva nainen voi syödä aika paljonkin lihaa, jos tykkää, mutta vähän yksitoikkoselta vaikuttaa, paitsi jos lounas on kevyempi.
Syön joka päivä intialaista kasviscurrya tai linssiä. Vain kasvikset ja linssilajike vaihtelevat. Näin on ollut ainakin viimeiset 15 vuotta. Tässä parina viimeisenä vuonna olen alkanut kyllästymään tuohon, mutta kun aloin syömään muuta ruokaa ajoittain, niin hiukseni ohenivat ja aloin lihomaan. Nyt syön taas samalla tavalla. Nyt taas laihdun. Ehkä hiuksetkin kasvavat takaisin. Huoh....
Onnea sydämellesi ja suolistollesi
Ihan kelpo ruuat, jos et sitten kauheasti mässytä muuten pitkin päivää ja iltaa
Röyhtäyksesi taisi olla röhkäisy ja jalkasi muuttuvat sorkiksi
Minne kalat ovat uineet listaltasi?
70-luku soitti ja sanoi nääntyvänsä nälkään ilman ruokiaan.
Otsikko varmaan katkesi koska sait slaagin. Toivottavasti selviät ja vielä näät lukea nää vastaukset toivuttuasi.
Paranemisia!
Vierailija kirjoitti:
Voi harmin paikka kun mulla näkyy tossa otsikossa vaan tiistaihin asti... nyt en tiedä mitä söit loppuviikon :(
Sivupalkissa näkyy perjantaihin saakka. Viimeisenä on sveitsinlei. Tavoiteltu samanaikaisesti jotain sveitsiläistä ja havaijilaista?
Kalaa ja salaattia messiin niin ihan ok. Vitsi lehtipihvi ja sipulipihvi, nam nam. Ja hyvä kastike, nyt tuli nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea sydämellesi ja suolistollesi
Peräsuolikirurgi kiittää ja lähtee purjehtimaan.
Jos olet mies, niin sun sperma maistuu varmaan pahalta.
Isla 21v luki tämän ja joutui psykoosiin.