Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan vain alevaatteita, muita?

Vierailija
17.02.2023 |

Minulla on periaate, että ostan vain alesta kaikki lapsen ja omat vaatteeni, en ole vuosikausiin ostanut normaalihintaisena mitään vaatteita. Juuri tänään tilasin netistä melkein 300 e edestä vaatteita ja kenkiä ja kaikki -80% alennuksella Hienoja löytöjä! Ja lisäksi kirpputoreilla kiertelen viikottain, niin ei tarvetta ostaa enää mitään normaalihintaista ja kun en edes katso norm.hintaisia vaatteita niin ei jää harmittamaan jos jotain kivempaa vaatetta löytyy, kun kaikki valikoima mitä selaan on aletuotteita. Varaa olisi kyllä ostaa vaatteita ilman suuria alennuksiakin, koska joka kuukausi siirrän säästöön/sijoitukseen 1500e. Esim. haaveilin syksystä alkaen tietyistä norm.hint 200 e talvikenkistä, mutta en raaskinut ostaa kun löytyi netistä vain max 20% alennuksella. Mutta kun sattui vastaan ne kengät -60% alennuksella, niin samantien ostin. Eli en osta hetken mielenjohteesta, vaan vertaan ja etsin mistä löytyy kaikista halvimmalla. Miehenikin siirtynyt samaan periaatteeseen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain tarpeeseen, mutta en kyttää hintoja.

Vierailija
2/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita. Olet ainoa koko Suomen viiden miljoonan väestössä. Kaikki muut ostavat täysihintaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut uusia vaatteita 12 vuoteen, ellei alusvaatteita ja sukkia lasketa.

Vierailija
4/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kiva kuulla että on muitakin. Ei ole järkeä ostaa normihinnalla ruokaa eikä vaatteita. Juuri mitään. Kaupat huutaa asiakkaita hädissään nyt.

Juuri tänään ostin talvitakin 19 € kun maltoin odottaa syksystä. Alkuhinta 50€.

Kirpparilta löytää nykyään täysin uutta tavaraa hyvään hintaan. Juuri ostin h&m kengät uffilta 8.50€ hintalapulla varustettuna ja H&m käyttämättömän laukun 7€.

Your face-topin 5€ kun normi hinta 36€. Hintalapulla!!!

Aina vaan ihmettelen kuinka joillakin on rahaa ostella ja hylätä tavaroita vaan kirpparille, mutta KIITOS teille. Minä köyhä hyödyn

Vierailija
5/5 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse ostaa mitään vaatteita itselleni.Kun saan kaikki vaateni 18vuotaalta siskoltani ilmasiksi. Hän shoppailee ja kun kylästyy työntää ne minulle.Terv, puuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi