Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmillani on oikea asenne.

Vierailija
25.08.2008 |

73-vuotias isäni rientää aina tarvittaessa apuun hoitamaan nyt 6 vuotiasta lastani. Yksinhuoltaja kun olen niin tarvetta töiden vuoksi tulee aina silloin tällöin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näin erityisesti, kun joudun täältä lukemaan isovanhemmista, jotka eivät auta.

He ovat 69 ja 70 vuotiaita. He ottavat neljä lastamme parin viikon välein aina muutamaksi tunniksi kerrallaan hoidettavakseen, jotta me vanhemmat saisimme kahdenkeskistä aikaa. Ainoastaan kerran ovat peruneet sovitun hoidon, kun oli ollut jotain särkyjä ja siksi huonosti nukuttu yö heillä takana. Itse ehdottavat aina näitä hoitovuoroja ja ilo on myös heidän puolellaan. Heillä riittää aikaa annettavaksi ja elämänkokemuksen myötä kertynyttä taitoa olla lastenlasten kanssa.

Sanovat, että kyllä heidän ikäisensäkin jaksavat, kun ovat saaneet nukkuakin hyvin. Ruoka on aina etukäteen laitettu ja leikkejä suunniteltu, jotta hoito sujuisi. Molemmat hoitavat lapsia, niin ei tule niin rankaksi, vaikka lapsemme ovatkin vasta 1 v, 2,5 v, 4,5 v ja 6 v vanhoja.

Kiitolliset vanhemmat

Vierailija
2/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu lähellä ja omasta vapaasta tahdostaan hoitaa lapsiani usein. Tulee esim. joskus viikonloppu aamuisin hakemaan lapsia puistoon että voin rauhassa siivota. Ottaa lapsen/lapset extemporee mukaansa yöksi ja auttaa milloin missäkin.

Me myös mieheni kanssa autamme äitiäni töissä joihin hän ei enää pysty:)

Olen todella iloinen ja kiitollinen tästä. Lisäksi äitini hoitaa ekaluokkalaista että ei tarvitse mennä iltapäivähoitoon ja tätä ehdotti itse. Lapsillani ja äidilläni on todella läheiset välit ja toivon todella että kun lapset kasvavat ja äitini vanhenee niin he vuorostaan ovat mummolle seurana, jos vielä asumme näin lähekkäin:)

Merkit viittaa siihen, että kun lapset kasvavat ja äiti/isä ovat kalkkiksia niin se on mummo jonka luo menevät "itkemään" thmiä vanhempiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on reilu viskymppiset vanhemmat ja he eivät vaivaudu hoitamaan lastenlapsiaan,miehen vanhemmat ovat iäkkäitä ja todella sairaita,heiltä se hoito ei onnistuisikaan.

Vierailija
4/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta ei tulisi mieleenkään antaa hoitoon

Vierailija
5/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat hoitavat aina kun on tarvetta, todella usein saa melkein kieltää yökyläilyjä kun ottaisivat liiankin usein. Isovanhemmat vajaa 55 vuotiaita ja lapsi 4 ja kohta vauva tulossa. Ihanaa on kun saa apua tarvittaessa ja isovanhemmat välittävät ja haluavat luoda hyvän suhteen lapsenlapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän