Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 7000 e/kk mielestäsi korkea palkka?

Vierailija
21.11.2006 |

Mieheni (30-vuotias) tienaa kuussa 7000 euroa ja minä olen kotona yhden juuri syntyneen lapsen kanssa. Kumminkin tuntuu ettei meillä riitä rahat mihinkään... sitten kun lukee täältä mitä ihmiset tienaa ja elää niillä rahoilla, tulee huono omatunto...mitä mieltä olette?

Meillä on 100.000 asuntolaina joka on kokonaan mieheni nimissä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jää uskomattomat 3500 e (jos ei olis autoetua, jäis 4200). Eli veroa menee ihan älyttömästi. Minä olen kotona enkä saa mitään tukia, lapset sen verran isoja. Lainaa meillä 120 000, jota maksetaan n. 900 e kuussa. Saman verran menee suunnilleen kauppohin ja ja myös laskuihin (vakuutukset, sähköt, vedet, puhelin, lehdet, mun autokulut ym.) Eli karkeesti ottaen 2700 e, jollei mitään yllättäviä kuluja ole. Saadaan siis vajaa 1000 e säästöön kuukausittain. Ruokakaupassa en katso, mitä maksaa mutta vaatteita ym. emme ylenpalttisesti osta, sillä inhoan shoppailua. Siitä saa mies olla tyytyväinen, kun en tuhlaile rahoja vaan olen suht säästäväinen :)

Näin siis meillä, jos se ap:ta hieman valaisee, mihin rahat menevät ja kuinka paljon voisi jäädä säästöönkin.

Vierailija
42/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et pahastu.

Käy ostamassa vaipat Lidl´stä niin säästät paljon! Ehkä silloin rahaa jää vähän enemmän käyttöönne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittanut tuota että tulot 7000 käteen. Nyt se reppana ei uskalla enää edes keksiä uusia valheita :)

Vierailija
45/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, meillä on tulot hyvät ja omaisuutta on, silti minä raukka notkun täällä ihan luvattoman paljon. Mutta ei meilellä ei ole ongelaam rahan suhteen, muuten kyllä ihan riittävästi.. : (

Miksi ap ei kerro miten käyttää " omat rahansa" ? Siitähän pitäisi kai lähteä!

Vierailija
46/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toinen perhe! Ja oikeasti se tienaa 20 000 netrona=brutto tai netto, ihan kuinka haluat. Juristi se ei ole, vaan huumekauppias ja sun talousrahat on vain pikkuista rahanpesua sen triljoona busineksissa.

Asunnon se on pistänyt jo lapsesi nimiin ja sut se myy crack-huoraksi Venäjälle. Hyvä, että olet jo ostanut paljon kenkiä sinne.

Heräilethän jo unestasi??

Ja menet takaisin koulunpenkille.

Vierailija
47/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun provoilija sinä joka sen viestin kirjoitit!!

t. ap

Vierailija
48/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Wittuun sä saat ne menee? TÄH!?

ps. puhutaanko nyt oikealla aksentilla?

Vierailija
49/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen vaihtamassa työpaikkaa ja edellisestä tienasin 5000 eur / kk (mukaanlukien bonukset). Nettotulot meillä ovat olleet n. 5700 eur / kk.

Asuntolainaa meillä on 200 000 ja asumiseen yhtiövastikkeineen menee 2000 eur. Ruokaan n. 700 eur. Päiväkotiin se 380 eur / kk. Vapaa-ehtoisiin eläkemaksuihin yht 500 eur / kk. Ja matkustamme 3-4 krt vuodessa ulkomaille, yhteensä näihin reissuihin meni viime vuonna 13 000 eur. Me on ainakin laskettu että matkustaminen on se suurin yksittäinen menoerä josta voisi luopua. Toki ostamme paljon vaatteita ja sisustustavaraakin. Ja molemmat sijoitamme rahastoihin ja osakkeisiin.

Mutta kaikkien muiden kanssa olen samaa mieltä että on aika hassua että et tiedä miehesi olevan tosi kovatuloinen etkä ole selvittänyt paremmin minne rahanne menevät. Meillä pidetään yhteistä Exceliä ja säästetään reissuihin ja muihin ostoksiin etukäteen.

siis että luettelemiisi menoihin 3600 kuussa, jäää 2100. Siitä tonni matkoihin, jäää 1100. Ja se muka riittää kaikkiin laskuihin, ruokaan ja vaatteisiin. En usko.

Vierailija
50/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

150.000 euroa lainaa ja ihan hyvin pärjäämme. Matkustamme tosin vain kerran vuodessa etelään 2 viikoksi. Lapsi aloitti päivähoidon 3-vuotiaana. Kotihoidontukiaikana tulot alle 2000 nettona.

Vierailija
51/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitääkö se yksivuotias laittaa hoitoon kun rahat ei riitä?

Minulla jää rahaa vuokran jälkeen alle tonni kuukaudessa ja rahaa saattaa jäädä jopa säästöön.

T: Kahden lapsen yh

Mikä ihmisiä oikein vaivaa kysyn minä

Vierailija
52/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kateeni 8000 euroa kuussa ja senkin saan menemaan.

Terv. Verottomasta palkasta nauttiva EU-virkamies

Vierailija
53/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee olla noin 12.000 ¿ /kk. Missä Suomessa aloitteleva jurristi saa moista palkkaa ??????

Vierailija
54/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittää rahat mainioista ja nettotulot yhteensä 3000e. Ja lainan lyhennykseen+yhtiövastikkeeseen menee siitä tonni.

Mitä te niillä rahoillanne teette?

Vierailija
55/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouvan luksuselämää viettävät naikkoset ovat niin luku- ja kirjoitustaidottomia, että oikein pistää itkettämään :). Luulisi edes jo täältä oppineen sanat kuulepa, yritäpä ja niinpä mutta ei! Sitä peetä ja ämmää vaan pukkaa ylimääräistä joka väliin.

Terkuin lääkäri-ekonomi pariskunta, joiden hurjilla ei tuloilla ei silti

" juhlita" :)

Vierailija
56/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tienaa 7000¿ NETTONA, eikä sinulla ole varaa raukalla jäädä hoitovapaalle ja omat rahasi eivät riitä mihinkään?!?

Tunnut muutenkin hieman yksinkertaiselta, et tiedä ilmeisesti mitään miehesi elämästä. Ehkä hän säästää omaa kivaa pesämunaa johonkin sinun tietämättäsi ja kun ero tulee, sinä et saa mitään, kun asuntokin on miehesi nimissä.

Voi lapsiparkaa, kun on saanut noin typerät vanhemmat :(

Vierailija
57/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekonomisteja, lääkäreitä, ja vaikka sun mitä kehumassa omilla tuloillaan.

Naurattaa.

Jos mulla olis noin suuret tulot, että saisin useamman tonnin kuussa nettona, niin tuskin mä täällä vauvan av-palstalla aikaani viettäisin jatkuvasti.

Olis varmaan kiinnostuksen kohteet ja harrastukset hiukan erilaiset. Toisin sanoen en viihdyttäisi itseäni suotta näin surkeasa seurassa, vaan käyttäisin aikani aivan jollain muulla tavalla, eihän silloin olisi edes vähäiset rahavarat esteenä.

Vierailija
58/78 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. porvoolainen number twå

Vierailija
59/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtamassa työpaikkaa ja edellisestä tienasin 5000 eur / kk (mukaanlukien bonukset). Nettotulot meillä ovat olleet n. 5700 eur / kk.

Asuntolainaa meillä on 200 000 ja asumiseen yhtiövastikkeineen menee 2000 eur. Ruokaan n. 700 eur. Päiväkotiin se 380 eur / kk. Vapaa-ehtoisiin eläkemaksuihin yht 500 eur / kk. Ja matkustamme 3-4 krt vuodessa ulkomaille, yhteensä näihin reissuihin meni viime vuonna 13 000 eur. Me on ainakin laskettu että matkustaminen on se suurin yksittäinen menoerä josta voisi luopua. Toki ostamme paljon vaatteita ja sisustustavaraakin. Ja molemmat sijoitamme rahastoihin ja osakkeisiin.

Mutta kaikkien muiden kanssa olen samaa mieltä että on aika hassua että et tiedä miehesi olevan tosi kovatuloinen etkä ole selvittänyt paremmin minne rahanne menevät. Meillä pidetään yhteistä Exceliä ja säästetään reissuihin ja muihin ostoksiin etukäteen.

Vierailija
60/78 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on yrittäjä ja tienaa verojen jälkeen 7500 ¿ netto kk lisäksi auto-, puhelin-, tietokone- ym edut firman piikkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi