Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
1141/1168 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salt of the Earth deot, kuivaa nopeasti, ei tahraa, ei petä! Käytössä jo kuusi vuotta, että kokemusta on!

Tuo on kyllä hyvää mutta kyllä ne alumiinia sisältävät ei luonnontuotteet on parempia

Vierailija
1142/1168 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Pai Skincare tuotteet. Mulla on herkkä ja tosi helposti ärsyyntyvä iho, mutta Pain ihanat voiteet ovat sopineet. Tykkään myös True organic of Sweden dödöistä.

dÖDÖ ON IHAN OK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1168 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikukasta saa semmoista maitomaista nestettä. Mulla on pakasteessa pari desiä.

Pitää kasvot ihanan sileänä. Anna vaikuttaa 5min ja huuhtele sitten.

Harmi että lähistöltä on kukat vähissä...

Vierailija
1144/1168 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikukasta saa semmoista maitomaista nestettä. Mulla on pakasteessa pari desiä.

Pitää kasvot ihanan sileänä. Anna vaikuttaa 5min ja huuhtele sitten.

Harmi että lähistöltä on kukat vähissä...

Oliko se nyt kuusista vai männyistä kun sai sellaista valkoista tahnaa joka on jotain tosi arvokasta.

Vierailija
1145/1168 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox

Vierailija
1146/1168 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ritualsin tuotteilla

Rituals ei ole luonnonkosmetiikkaa, urpo.

Ei mutta Ritualsilla on nykyään yksittäisiä luonnonkosmetiikka tuotteita.

Vierailija
1147/1168 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoito:

Luonkos Rebirth öljypuhdistuskakku

Flow Cosmetics Chamomile & Probiotics Facial Mist (Myös Bybi Mega Mist hyvä kasvovesi)

Mossa Jelly Hyaluron Face Moisturizer, käytän seerumina

Aamulla voiteeksi Antipodes Manuka Honey Day Cream, illalla voiteen sijaan öljy, Flow Rosehip Intensive Treatment Oil

Vartalon iholle: Luonkos Celebrate voidekakku

Deodorantti: Näre Cosmetics puikkodeodorantti Ruusu

Meikit:

Meikkivoide Madara Skin Equal

Tummien silmänalusten peittoon Bohon keltainen peitevoide-stick

Poskipuna: RMS Beauty Lip2Cheek

Luomiväri: Ilia The Necessary Eyeshadow Palette

(Ripsaria en ole löytänyt luonnonkosmesta hyvää)

Oletko testannut ILIAn Limitless Lash mascaran?

Vierailija
1148/1168 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melvita appelsiininkukkavesi. 

Vierailija
1149/1168 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan aloittelija tässä hommassa ja tammikuun tavoitteena (tipattomuuden lisäksi) on siirtyä luonnollisempaan kosmetiikkaan ja meikkeihin.

Kävin läpi tuotteeni Conscious Bunny clean ingredients check tool:in avulla ja paljon tuli poisheitettävää. Käyttöön jäi Rituals CICA booster josta olen tykännyt paljon, Nuxen käsirasva, Heritage Store Rosewater & Glyserin suihke sekä Biothermin Life Plankton Elixir.

Aloitin viikko sitten Mossan tuotteilla (suosikkini ovat Vitamin Cocktail öljy, V-Lift silmänympärysvoide sekä Juicy Clean putsari) ja huomaan jo nyt miten paljon paremmassa kunnossa iho on - olen jopa lopettanut meikkivoiteen käytön! Hommasin myös Ilian ripsarin, poskipunan sekä kulmageelin ja oikein toimivia ovat.

Tänään laitoin tilaukseen

Evolve Gentle Cleansing Melt ja Hyaluronic Eye Complex

- Mossa misellaarivesi ja V-Lift yövoide

- Madara concealer ja Balancing kasvovesi

- Und Gretel luomiväri

- Dr. Hauschka eyeliner

- Lily Lolo eyelid primer

- La Saponaria putsari ja intiimipesuaine

- Sante suihkusaippua

- Badger huulirasva

- Alviana huulirasva ja puhdistusliinat

Vielä on hakusassa vartalovoide, shampoo, hammastahna sekä aurinkosuoja kasvoille. Täällä mainittua Alga Marista tekis mieli testata.

Sensai Silky Purifying Peeling Powderille sekä Origins Drink Up naamiolle pitäis löytää korvaajat, kellään ideoita?

Vierailija
1150/1168 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djusien kasvoöljy ja puhdistusöljy on molemmat taivaallisen ihanat tuotteet. Molempia olen ostanut jo uudet.

Sen jälkeen kun aloitin pari vuotta käyttää Whamisan Deep Rich -kasvovettä niin eipä ole naamaa kiristellyt talvisin.

Silmänympärysvoiteina BYBI:n kaksi voidetta - aamuversiossa kofeiinia ja iltaversiossa bakuchiolia

Vierailija
1151/1168 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djusien kasvoöljy ja puhdistusöljy on molemmat taivaallisen ihanat tuotteet. Molempia olen ostanut jo uudet.

Sen jälkeen kun aloitin pari vuotta käyttää Whamisan Deep Rich -kasvovettä niin eipä ole naamaa kiristellyt talvisin.

Silmänympärysvoiteina BYBI:n kaksi voidetta - aamuversiossa kofeiinia ja iltaversiossa bakuchiolia

Bybin silmänympärysvoide on ollut jo jonkun aikaa loppu kaikkialta.

Vierailija
1152/1168 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän luonnonkosmetiikka kaikessa kosmetiikassani (suihkugeeli, dödö, kosteusvoide, shampoo jne), koska haluan minimoida kehooni kohdistuvan kemikaalikuorman. Noita ylläolevia tuotteita käytän ihan joka päivä ja laajoilla ihoalueilla. Iso plussa luonnonkosmetiikalle (luomu)!

En tunne luonnonkosmetiikan suihkugeelien koostumuksia mutta jos haluaa oikeasti luonnonmukaista, niin siirtyy perinteisellä saippuointiprosessilla valmistettuun palasaippuaan. Perusmuodossahan saippuassa on vain kolmeainesosaa, joista yhtenä vesi.

Olen vuosia käyttänyt luonnonsaippuoita, ja atooppinen iho kiittää!

Oma lempparituote kasvoille on Rimita Greenin Rimita Oats -puhdistusöljy.  Ihanasti lähtee myös meikit, emulgoituu täydellisesti kun lisää vettä ja iho jää raikkaaksi. Edullinenkin vielä. Seuraavaksi kokeilen saman merkin käsien/vartalon pesuun tarkoitettua saippuaa.

Vierailija
1153/1168 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purodore-sarja ihonhoitoon. Avainlipputuote, valmistus Suomessa. Ylellisen tuntuiset tuotteet, maailmallakin palkintoja saaneet. Suht hintavia mutta joka euron arvoisia, tosi riittoisia. Sieltä voi tilata postikulujen hinnalla myös näytteitä verkkokaupasta.

Vierailija
1154/1168 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detria Arbutin 👍

Vierailija
1155/1168 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkometiikan asiantuntijat, apuanne tarvitaan! Olen onnistunut uusimaan kaikki tuotteet mutta ongelma on nyt silmäluomen pohjustus. Käytössä on ollut UD Primer Potion vuosikausia joka tekee luomesta mattapintaisen ja pitää luomivärin siistinä koko päivän.

En löydä mitään luonnonkosmetiikan tuotetta tilalle! Lily Lolon Prime Focus on testattu mutta se voide tekee luomen entistäkin öljyisemmäksi ja jopa eyeliner valuu pois sen kanssa.

Kellään ideoita?

Vierailija
1156/1168 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää meikkivoidetta. Ikää 49 ja hieroisia juonteita enkä tykkää kun värivoide menee juonteisiin vaikka kuinka ohutta seerumivoidetta käyttäisi. Siirryin Alga Mariksen spf50 sävyttävään aurinkovoiteeseen. Kun antaa huolella asettua kasvoille niin pysyy kiillottomana ja siistinä pitkänkin päivän ja suojaa samalla. Luonkosin putsaripaloja käytän myös meikinpoistoon ja Alima Puren meikkejä.

Kiitos tästä Alga Maris vinkistä! Ostin itselleni tuon samaisen voiteen ja on kyllä tosi hyvä!

Vierailija
1157/1168 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiininaturally öljyseerumi ja puhdistusbalmi. 

Vierailija
1158/1168 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benecosin mineraalipuuteri. Käyttänyt sitä jo yli kymmenen vuotta ja toiseen en vaihda.

Vierailija
1159/1168 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djusien kaksoispuhdistus eli öljy ja voide. 

Evolven Blue tansy -seerumi. 

Oon juuri menossa hakemaan postista Leahlanin öljyjen tutustumissettiä, odotukset on kovat niiden suhteen! 

Vierailija
1160/1168 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tietoa milloin Whamisaa on tulossa taas kauppoihin? Olen kuullut, että uudistavat tuotteet kevään 2025 aikana ja vanha varasto myydään sitä ennen pois.

Olen käyttänyt Cactus-sarjan kasvovettä monta vuotta ja nyt sitä ei ole kesän jälkeen saanut mistään. Syksyllä siirryin siihen Päärynänkukka -kasvoveteen, joka ei ole mielestäni niin hyvä kuin se Cactus, mutta kuitenkin parempi kuin monen muun sarjan kasvovedet. Nyt tuo Päärynänkukkakin alkaa olla lopuillaan eikä sitäkään saa mistään.

Onko kellään vinkata jotain vastaavanlaista tuotetta tilalle sillä välin kun odottelen Whamisaa taas kauppoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän