Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
No en oikeastaan muuta kuin hiusväri, 100 % kasviväri
Mustasaippuapala (kasvoille ja kainaloihin), oliiviöljysaippuapala (hiuksille) ja kasvoille Whamisan Deep Rich Toner sekä hamppuöljy. Myös Pure Beautyn koivunmahlauutetta, hyalronihappoa ja pakuriuutetta sisältävä kasvosuihke kosteuttaa hyvin ja sopii kasvovedeksi öljyn alle.
Ylipäätään tuo, että löytää omalle iholle sopivan hyvän kasvoveden jolla kosteuttaa, ja siihen päälle omalle iholle sopiva öljy jolla lukitsee sen kosteuden ihoon. Öljyn jälkeen voi vielä hieroa kasvoja, niin imeytyy hyvin ja saa veden kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Mustasaippuapala (kasvoille ja kainaloihin), oliiviöljysaippuapala (hiuksille) ja kasvoille Whamisan Deep Rich Toner sekä hamppuöljy. Myös Pure Beautyn koivunmahlauutetta, hyalronihappoa ja pakuriuutetta sisältävä kasvosuihke kosteuttaa hyvin ja sopii kasvovedeksi öljyn alle.
Ylipäätään tuo, että löytää omalle iholle sopivan hyvän kasvoveden jolla kosteuttaa, ja siihen päälle omalle iholle sopiva öljy jolla lukitsee sen kosteuden ihoon. Öljyn jälkeen voi vielä hieroa kasvoja, niin imeytyy hyvin ja saa veden kiertämään.
Ihan kamalaa voi että
Lushin kaikki tuotteet ja The Body Shopin myskihajuvedet.
Tärkeetä on välttää liikaa aurinkoa ja suojaus, ei tupakkaa, ei viinaa ylenmäärin, liikunta, ruokavalio, kosteutus, elvytys jne jne
Vierailija kirjoitti:
Peukku tuolle koivunmahlauutteelle
Vierailija kirjoitti:
Tärkeetä on välttää liikaa aurinkoa ja suojaus, ei tupakkaa, ei viinaa ylenmäärin, liikunta, ruokavalio, kosteutus, elvytys jne jne
Näytän paremmalta kunnon baari-illan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Harris fanien kyyneleet
t. itsekin trump fani ja persu
Vierailija kirjoitti:
Lushin kaikki tuotteet ja The Body Shopin myskihajuvedet.
Yök myskihajuvesi
Vierailija kirjoitti:
No en oikeastaan muuta kuin hiusväri, 100 % kasviväri
Kasviväri? ja höpsistä
Vierailija kirjoitti:
Anumati Vividness Essence Face Mask, saattaa olla lopetettu. Minulla ei ole sinänsä erityisiä ongelmia ihon sävyssä tai kuulaudessa, mutta tuo silti parantaa sitä puolta havaittavasti.
Urtekramin ja Laveran hiustenhoitotuotteet, harmi että Laveran paras korjaava ruusuhiusnaamio lopetettiin. Faith in Naturen hamppuhoitoaine, minulle melkein kaikki hoitoaineet (varsinkin eko-) ovat liian raskaita, mutta tuo ei ole.
Nautren hamppuhoitoaine on myös juuri sopiva mun iholle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anumati Vividness Essence Face Mask, saattaa olla lopetettu. Minulla ei ole sinänsä erityisiä ongelmia ihon sävyssä tai kuulaudessa, mutta tuo silti parantaa sitä puolta havaittavasti.
Urtekramin ja Laveran hiustenhoitotuotteet, harmi että Laveran paras korjaava ruusuhiusnaamio lopetettiin. Faith in Naturen hamppuhoitoaine, minulle melkein kaikki hoitoaineet (varsinkin eko-) ovat liian raskaita, mutta tuo ei ole.
Nautren hamppuhoitoaine on myös juuri sopiva mun iholle
Hamppu kuulostaa joltain laittomuuksilta
Vierailija kirjoitti:
Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.
Anti-aging tuotteet ei toimi.
Salt of the Earth deot, kuivaa nopeasti, ei tahraa, ei petä! Käytössä jo kuusi vuotta, että kokemusta on!
😂😂😂😂