Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?

Vierailija
17.02.2023 |

Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!

Kommentit (1168)

Vierailija
1121/1168 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emendo hunaja narusaippua. Tällä puhdistaa niin kasvot kuin vartalon hellävaraisesti. Tuoksusta tulee mieleen kesä ja pihasauna järven rannalla, aah!

😂😂😂😂

Vierailija
1122/1168 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan muuta kuin hiusväri,  100 % kasviväri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1168 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasaippuapala (kasvoille ja kainaloihin), oliiviöljysaippuapala (hiuksille) ja kasvoille Whamisan Deep Rich Toner sekä hamppuöljy. Myös Pure Beautyn koivunmahlauutetta, hyalronihappoa ja pakuriuutetta sisältävä kasvosuihke kosteuttaa hyvin ja sopii kasvovedeksi öljyn alle. 

Ylipäätään tuo, että löytää omalle iholle sopivan hyvän kasvoveden jolla kosteuttaa, ja siihen päälle omalle iholle sopiva öljy jolla lukitsee sen kosteuden ihoon. Öljyn jälkeen voi vielä hieroa kasvoja, niin imeytyy hyvin ja saa veden kiertämään. 

Vierailija
1124/1168 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasaippuapala (kasvoille ja kainaloihin), oliiviöljysaippuapala (hiuksille) ja kasvoille Whamisan Deep Rich Toner sekä hamppuöljy. Myös Pure Beautyn koivunmahlauutetta, hyalronihappoa ja pakuriuutetta sisältävä kasvosuihke kosteuttaa hyvin ja sopii kasvovedeksi öljyn alle. 

Ylipäätään tuo, että löytää omalle iholle sopivan hyvän kasvoveden jolla kosteuttaa, ja siihen päälle omalle iholle sopiva öljy jolla lukitsee sen kosteuden ihoon. Öljyn jälkeen voi vielä hieroa kasvoja, niin imeytyy hyvin ja saa veden kiertämään. 

Ihan kamalaa voi että

Vierailija
1125/1168 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin kaikki tuotteet ja The Body Shopin myskihajuvedet. 

Vierailija
1126/1168 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeetä on välttää liikaa aurinkoa ja suojaus, ei tupakkaa, ei viinaa ylenmäärin, liikunta, ruokavalio, kosteutus, elvytys jne jne 

Vierailija
1127/1168 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukku tuolle koivunmahlauutteelle

Vierailija
1128/1168 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeetä on välttää liikaa aurinkoa ja suojaus, ei tupakkaa, ei viinaa ylenmäärin, liikunta, ruokavalio, kosteutus, elvytys jne jne 

Näytän paremmalta kunnon baari-illan jälkeen

Vierailija
1129/1168 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli

Vierailija
1130/1168 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harris fanien kyyneleet

Vierailija
1131/1168 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kosmetiikkaa

Vierailija
1132/1168 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harris fanien kyyneleet

t. itsekin trump fani ja persu

Vierailija
1133/1168 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossen vitamiini cokctail

Vierailija
1134/1168 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lushin kaikki tuotteet ja The Body Shopin myskihajuvedet. 

Yök myskihajuvesi

Vierailija
1135/1168 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oikeastaan muuta kuin hiusväri,  100 % kasviväri

Kasviväri? ja höpsistä

Vierailija
1136/1168 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anumati Vividness Essence Face Mask, saattaa olla lopetettu. Minulla ei ole sinänsä erityisiä ongelmia ihon sävyssä tai kuulaudessa, mutta tuo silti parantaa sitä puolta havaittavasti.

Urtekramin ja Laveran hiustenhoitotuotteet, harmi että Laveran paras korjaava ruusuhiusnaamio lopetettiin. Faith in Naturen hamppuhoitoaine, minulle melkein kaikki hoitoaineet (varsinkin eko-) ovat liian raskaita, mutta tuo ei ole.

Nautren hamppuhoitoaine on myös juuri sopiva mun iholle

Vierailija
1137/1168 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anumati Vividness Essence Face Mask, saattaa olla lopetettu. Minulla ei ole sinänsä erityisiä ongelmia ihon sävyssä tai kuulaudessa, mutta tuo silti parantaa sitä puolta havaittavasti.

Urtekramin ja Laveran hiustenhoitotuotteet, harmi että Laveran paras korjaava ruusuhiusnaamio lopetettiin. Faith in Naturen hamppuhoitoaine, minulle melkein kaikki hoitoaineet (varsinkin eko-) ovat liian raskaita, mutta tuo ei ole.

Nautren hamppuhoitoaine on myös juuri sopiva mun iholle

Hamppu kuulostaa joltain laittomuuksilta

Vierailija
1138/1168 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli

Vierailija
1139/1168 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. Hauschan Regenerate-sarjan anti-age-tuotteet ovat aivan upeita ne tekevät ihmeitä iholleni, joka on vaativa ja kuiva, ja olen viisikymppinen. Neils Yardin putsarit ja voiteet sopivat myös minulle täydellisesti, ja olen iloinen siitä, että löysin ne. Laveralla ja Weledalla on myös todella hyviä tuotteita, ja tarkistan mielelläni tuotteet, koska olen löytänyt Weledan suihkutuotteista paljon hyvää. Organics on myös yksi suosikkimerkeistäni, varsinkin niiden kuorinnat ja shampoot ovat huippuluokkaa. En voi unohtaa mainita Frantsilan ruusuvoidetta ja Urterkramin vartalovoiteita, jotka ovat myös todella hyviä. Monilta merkeiltä löytyy myös hyviä palashampoita, ja olen iloinen siitä, että hyvä luonnonkosmetiikka on saatavilla. Vaikka en ole löytänyt todella hoitavia hoitsikoita, hyvä luonnonkosmetiikka on silti todella hyvää ja tehokasta.

Anti-aging tuotteet ei toimi.

Vierailija
1140/1168 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salt of the Earth deot, kuivaa nopeasti, ei tahraa, ei petä! Käytössä jo kuusi vuotta, että kokemusta on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi