Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
En kahlannut koko ketjua läpi, joten sorry, jos tulee tyhmä kysymys. Mutta luetaanko mineraalimeikit luonnonkosmetiikaksi? Jos luetaan, niin täältä ääni Everyday Mineralsin meikkipohjille. Olen käyttänyt sitä/niitä noin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku neuvoa viisikymppiselle hyviä luonnonkosmetiikan ihotuotteita, jotka eivät aiheuta finnejä/ihon tukkeutumista?
Lisäksi olen etsinyt väsyksiin asti samppoota, joka sopisi seborrea-päänahalle, joka on juuri tähän vuodenaikaan tosi hankala: kutisee, rasvoittuu ja tulee jopa näppylöitä. Toisaalta hiukset olisivat kiharaan taipuvaiset, mutta on ollut pakko käyttää pesevää Erisania, joka on suunnilleen ainoa, joka ei aiheuta hirveää kutinaa ja töhnää päänahkaan.
En ole aloittelija, olen käyttänyt kyllä paljonkin luonnonkosmetiikkaa, mutta suosikkeja ei juuri ole löytynyt em. syistä.
Seborrean hoidossa kannattaa ihan suosiolla kääntyä apteekin puoleen. Ihoon kokeilisin Mossan tuotteita, kohtuu hintaisia ja toimivia.
Kiitos! Olen tehnyt näin eikä hoito valitettavasti minulla toimi lainkaan. Ketokonatsoli-sampoot ja kortisoni vain pahensivat ongelmaa minulla. Tuo Erisan toimii edes jotenkin. Olen myös kokeillut teepuuöljyä ja se oli ok. Ei ihmeitä, mutta ihan ok.
Uskon, että luonnonkosmetiikasta juuri voisi löytyä paras apu, joten jos joku on löytänyt tämmöisen, niin olisin kiitollinen.
Ei ole luonnonkosmetiikkaa, mutta itsellä on toiminut pesu joka päivä, niin talia, joka ruokkii hilsettä aikaansaavia rasvahiivoja on vähemmän. Aiemmin käytin System 4 sarjan Climbazole shampoota, joka toimii seborreaan tosi hyvin. Nyt olen käyttänyt XZ-sarjan teepuu-, hilse- tai lakritsishampoita vaihdellen, kun tuo System 4 oli niin kallista. Keskeinen ainesosa, joka rauhoittaa oman hiuspohjani on pirolactone olamine. Jos tilanne on paha tai ei ole mahdollisuutta pestä kutisevaa tukkaa, laitan päänahkaan käsidesiä. Siinä oleva glyseroli kosteuttaa, ja desinfiointi rauhoittaa hilsettä aiheuttavat rasvahiivat. Kuulostaa oudolta mutta toimii. Erika Naakan Nude-kauneusblogissa on myös seborrea-päänahasta pari hyvää postausta.
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Laponien ihonhoitotuotteet herkälle couperosa-iholle. Ovat kohtuuhintaisia, kotimaisia, hajusteettomia ja toimivat.
Itse olen nyt kokeillut Feel Free merkin tuotteita. Ovat todella edullisia ja päätin mielenkiinnosta kokeilla. Espanjalainen merkki. Voiteet ainakin hyviä ja imeytyvät nopeasti. Kiva koostumus. Myös kasvosuihke on hyvä kosteuttamaan ihoa kuumina päivinä. Jäävät käyttöön. Ehkä jopa parempi kuin Mossa. Varsinkin voiteet ehkä kosteuttavat enemmän kuivaa ihoa. Sopivat myös herkälle iholle. Tuoksua on jonkin verran, mutta itseä ei haittaa ja tuoksu haihtuu nopeasti. Kiva löytää uusia ja edullisia tuotteita käyttöön. Muuten en juuri tuotteiden ulkomuotoa katso, mutta näissä kaunis puinen korkki kaikissa. Näin tulee varmaan nuo purkitkin säästettyä.
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Minne on kadonnut MrJuha82?