Luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne?
Listatkaa kaikki parhaat luonnonkosmetiikan suosikkituotteenne alle, kiitos!
Kommentit (1168)
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Olen huomannut ihan saman asian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma luonnonkosmetiikan lemppari on ehdottomasti Tatan kollageeniseerumi. Paras luonnonkosmetiikan tuote heittämällä mitä olen koskaan käyttänyt ja iho pysyy niin kimmoisana, tasapainoisena ja kauniina. On toki hintavaa https://tinyurl.com/2p997w3f kuin mikä, mutta hintansa arvoinen ehdottomasti. Ei ärsytä ihoa ja talvella aivan ehdoton, vaikka kesäisin käytän myös. Plussaa riittoisuudesta (vain yksi pumppaus riittää) ja voin suositella lämpimästi.
Miehesi taitaa olla insinööri jos on kerran varaa laittaa yli 200 euroa ihonhoitoon.
Mulla menee joka kuukausi yli 600 euroa, ja olen sinkku...
Sama N23
Vierailija kirjoitti:
oma arkimeikkini sisältää nämä luonnonkosmetiikan tuotteet:
- meikkivoiteen
- peitevoiteen silmänalusille
- kulmakarvageelin
- kulmakarvavärin
- ripsien taivutuksen ja ripsivärin
- varjostuspuuterin
- poskipunan
- värittömän puuterin
- joskus luomivärin ja pohjustuksen sille
- joskus huulipunanKäytössä siis 8 eri tuotetta ja 30 min menee.
Noin paljon? Mitä hittoa?!?
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
En käytä luonnonkosmetiikkaa, kun en tiedä mikä on sen ero tavalliseen. Todennäköisesti ei muuta kuin vähän kalliimpi hinta. Käytän sertifioitua luomu kosmetiikkaa, sen mitä käytän. Tiedän, että sertifikointi maksaa maltaita ja väitetään, että moni LUONNONKOSMETIIKKA olisi kuin luomua, mutta ilman kallista sertifikointia, mutta sehän voi oikeasti olla ihan tavis kosmetiikka, ehkä vegan, mikä ei minulle ole mitenkään ykkös prio. Ei nykyään tehdä muuta kuin hiirikokeita ja ne ovat ihan jees. Kosmetiikassa on paljon kemikaaleja, jotka ovat oikeasti vaarallisia, aiheuttavat mm. syöpää. Meni monta vuotta, että titaani dioksidikin saatiin pois, vaikka sen haitat oli kauan tiedossa. Kemikaaleja halutaan käyttää, jotta myyntiajat saadaan pidettyä pitkinä. Kaikki missä on vettä, limoittuu parissa päivässä ilman myrkkykemikaaleja tai alkoholia, E-vitamiinia yms. Valmistaja sitten valitsee mitä käyttää, osa maksaa maltaita ja osa on halpaa.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Dinneri.