Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

`*´Toukotaapertajien tiistai`*´

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on silmät ristissä.. Neiti heräs poikkeuksellisesti tänään jo inan ennen puol8.. Itellä oli vielä ihan täydet unet menossa.

Yölläkin neiti heräs kerran. Piti vähän käydä sylittelemässä ja sit jatkettiin unia. Taitaa olla hampu tulossa! =)

Joulua alkaa kyllä kovasti jo odottamaan! Ja samalla tietty sitä rakenneultraa joka on saman viikon maanantaina.

Itsetehtyjä karkkejakin on muuten kiva antaa joululahjaksi! Mä joskus väsäsin kavereille sellasiin jouluisiin rasioihin itsetehtyjä karkkeja ja tosi kivat tuli, ainakin omasta mielestäni...

Sopii ehkä hieman nuoremmille ystäville, jotka eivät vielä kiinnostu itsetehdystä sinapistä tai herukkahillosta...

Nyt pitää mennä! Tulen vielä myöhemmin uudestaan!

-Alpukka rv16+2/16+5 & " Pinsku" 1v2kk

Vierailija
2/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tainut viimeksi kirjoitella täällä n. pari kk. sitten! on ollut niin paljon kaikkea ettei ole yksinkertaisesti kerennyt koneelle muuta kun s.posteja joskus lukemaan. me muutettiin paikkakuntaakin tässä välillä ja olipahan hirvee rumba!! mulla pahoinvointi vaivaa vieläkin päivittäin ja muttopuuhat siinä samalla oli suoraansanottuna tuskaista hommaa.. nyt saa jo huokaista ja purkaa pikkuhiljaa tavaroita paikoilleen..

tämä pahoinvointi pysyy siedettävänä ainoastaan syömällä, niinpä syönkin yötä päivää ja en uskalla edes kuvitella paljonko on jo tullut kiloja, mutta samapa tuo, kyllä niistä taas joskus eroon pääsee:)

vaikee sanoa onko vielä vauvamahaa ollenkaan vai onko nää vain uusiä läskejä. vanhat housut ei jokatapauksessa mahdu enää. kolmas lapsi tämä jo on että saattaahan tuo kohtu olla jo sen verran " lerpsahtanut" että nopeesti on pullahtanut esiin.. edellisestä synnytyksestä on vaan vuosi.

nyt pitää lähteä taas laittelee uuta kotia kuntoon jos vaikka kesään mennessä ois jo laatikot purettu:))

rv 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä muuttajiahan on monta täällä toukokuisissa =) Ainakin ama83 ja k.a.t.a oli laittanut juttua muutosta.

Meillä siis viel remontti menossa ja kuun loppuun mennessä pitää olla vanha asunto tyhjä. Eiköhän me viikonloppuna saada tavarat siirrettyä, tai siis muuttomiehethän ne siirtää kun en saa kantaa mitään.

Kuulin eilen maailman kauheimman kommentin lääkäriltä!

No mut koko juttu alkoi kun olin töissä ja kivut alkoi taas, eikun lääkäriin. 3h odottelun jälkeen pääsin vastaanotolle ja siellä oli ulkomaalainen lääkäri. Hän puhui aika surkeaa suomea. Yritin selittää tilannetta ja kipujen laatua.

Jolloin lääkäri kysyi multa että haittaako kivut? No haittaahan ne kun ei ne mene ohi kuin lepäämällä. Ehdotti sitten aborttia!!! Kun silloin kuulemma kivut loppuu. Itku kurkussa kerroin lääkärille että lapsi on saanut alkunsa hoidoilla ja on TODELLA toivottu ja odotettu. En vain pystynyt olemaan töissä, kun sattuu niin paljon ja ei siel voi makoilla.

Lääkäri varmastikin ymmärsi aluksi väärin, mutta näissä hormoonihuuruissa tuntui todella pahalta.

Lääkäri ei tutkinut minua lainkaan vaan kirjoitti vain sairaslomaa.

Jatkan sairaslomaa torstaihin ja sitten on neuvolalääkäri. Sieltä saa sitten ihan oikeaa apua ja ihmisen joka ymmärtää kun selittää.

Vauvan sydämen ääniä ollaan silloin tällöin kotona kuunneltu ja se kyl piristää synkempääkin päivää =)

Joku kyseli aiemmin että kauanko toimitus kesti? niin tais tulla viikossa. Ja postiennakolla tilasin, tuntui jotenkin turvallisemmalta kuin maksaa vain jonkun tilille ja sit toivoa et saa paketin.

Jos tilaatte niin muistakaa se ultrageeli tilata mukaan, se todella parantaa kuuluvuutta ja helpottaa käyttöä.

[color=blue] Mukavaa viikon jatkoa kaikille toukotaapertajille! [/color]

Ki-ra rv 14

Vierailija
4/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on jäänyt huomaamatta, että onko sulla kivuliaita supisteluja, häpyliitoskipuja vai mitä? Teillä oli varmaan lääkärin kanssa tosi pahoja kommunikaatio-ongelmia tai jotain. Missään tapauksessa raskauden aiheuttamien kipujen hoito ei ole raskauden keskeytys, oli kyseessä sitten yllätysraskaus tai pitkään suunniteltu. Tämä koskee myös esim. sietämätöntä raskauspahoinvointia: mitä vaan voidaan muuta voidaan yrittää keksiä, mutta raskaudenkeskeytys ei ole hoitovaihtoehto. Toivottavasti saat ymmärrystä neuvolassa!

Vierailija
5/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan inhottava lääkäri käynti Kiralla, vaikka kyse olisikin ollut vain väärinymmärryksestä. Onneksi pääset pian neuvolaan, ymmärtävien ihmisten luokse. Tosi kiva, että kotidopleri on toiminut, on varmasti ihana kuunnelle ihan rauhassa vauvan sydänääniä :)

Alpukka; mä olen ajatellut tehdä noita nameja itse, jos vaan reissun jälkeen ehdin. Ne on niin hyviä :) Mähän tunnetusti olen oikea herkkusuu ja sehän näkyy... No, kuten Katakin sanoi, pääseehän niistä liikakiloista sitten joskus eroon :)

Täällä on ollu lahjoistakin puhetta, ihanan ahkeria jotkut jo olleet. Mä en ole saanut vielä mitään aikaiseksi, tuskin tuolle esikolle kauheasti lahjoja ostetaankaan. Pingu-pehmon tuotin serkultani joka käväsi Helsingissä, se on ainoa hankinta ja meinasi siksi unohtuakkin... Lisäksi varmaan joku palapeli ja kirja tai sitten pojan rakastama traktori :)

Tänään leivotaan piparkakkutalo, ompahan sitten jotakin valmiina, kun kotiin tullaan vasta 12.12. Siivotakkin pitäs ennen reissua, no onhan tässä vielä muutama päivä.. Ja patapumin pitäs tulla tänään postissa, samoin kuin muutama boobin äitiyspaita.

Onkos jollain masutuubia?

Onko hyvä ja entä onnistuuko kädetön ompelemaan sellaisen itse? Maksaa mielestäni ihan tajuttomasti...

Hyvät voinnit kaikille ja toivotaan, että viimeisiltäkin loppuisi vihdoinkin se pahoinvointi!!

Onnipapunen, Käpy 16+0 & " iivari" 1v2kk

Vierailija
6/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ankeasti alkoi tämä päivä, kun oli tuo lapsenvahti/kyyditsijä nukkunut pommiin! Kerittiin kumminkin paikalle, vaikkakin 15min. myöhässä.

Ultra kesti kumminkin 30min. :) Oli todella mukava ultraaja, saimme jopa 9 kuvaa mukaan. (ultraaja sanoi, että jää yleensä räpsimään kuvia, jos vaikka saisi vielä vähän paremman kuvan.. :D ja sitten huomaakin taas ajan rientävän.)

Mutta tärkein kaikista: kaikki oli kunnossa ja vauva liikkui ahkerasti. Oli vähän vaikeuksia saada mittoja, kun niin oli meno päällä pienellä! :D

Kyllä sitä taas sydän suli katsoessa sitä touhuamista. <3 Aukoi suuta, oikoi jalkoja, nyrkkeili ja vaikka mitä. ;)

Turvotusta oli 1mm, neuvolakortissa kylläkin lukee että 1,8mm--> norm.

Raenneultra onkin sitten jo 5.1.2007. (luulin että menisi pitemmälle)

Lasketuksi ajaksi sai 29.5 (vaikkakin alkuraskauden ultra antoi 27.5) sama kai tuo. Pidetään nyt vaikka tämä np-ultran antama la. :) eli tiistai päivä on la, samoin kun esikoisella. Esikoinen syntyi maanantaina 39+6. Saas nähdä miten nyt käy. ;)

Se siitä omasta navasta nyt!

Larulle onnea ensi viikolla olevaan ultraan! Aikas myöhään on vasta aika, kun kerta rv14. Toivottavasti myös kaikki on kunnossa. <3

Ki-ralle: olipas inhottava lääkäri sinulla. Onneksi pääset neuvolaan pian keskustelemaan vähän osaavamman henkilön kanssa. *halaus*

t:yhtä hymyä vain oleva tiitiäinen, poika 1v11kk ja masuvauva rv 13

Vierailija
7/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpukka! Oisko sulla ohjetta tai vaikka linkkiä, jos meikäkin innostuis tekee noita namuja? Tai jos jollain muulla on? Mä ajattelin että kummeille vois olla ihan kiva toi..

Olipas ki-ralla tosiaan aika törkeä lääkäri, vaikka luultavasti väärinkäsitys. Ymmärrän että tuntu pahalta.. Noi kieliongelmat on sellasia, että aina ei ymmärretä mitä toinen sanoo..

Onnipapunen: Mihis reissuun olette menossa, jos saa kysyä? Siis lomalleko jonnekki kauas?

Tiitiäiselle ultraonnittelut!

Voi että mua ärsyttää tämä sää nyt.. Mä en tykkää yhtää ku tuolla on liukasta ja märkää. Poikaki eilen kaatu samantien ku autosta nostin. Sitten ku se jää maassa on märkää niin... =(

Olo on ihan hyvä. Onko muilla vielä kovaa väsymystä? Mulla pitäs joka päivä nukkua päikkärit ja yöllä menee ihan hyvin 12 tunnin unet..

Mukavaa tiistaita!

miitu78 rv 16+2

Vierailija
8/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ko suututtaa tuo ki-ran lääkäri. Eihän väärinymmärryksille mitään voi, mutta joka tapauksessa tuollaisen sanomista pitäisi välttää aina. Ehkä lääkäri ei vain osannut suomea niin hyvin, että olisi kierrellyt ja kysellyt. Noh, seuraavalla kerralla parempi tuuri!! Toivottavasti pärjäät kipujen kanssa!

Onnea tiitiäiselle ultrasta!! Oli varmasti mahtava tunne:)

Tämä masu viettelee kotipäivää.. Aamulla heräsin kouluun, mutta olo oli kuin jyrän alle jäänyt. Kävin vielä koiran kanssa pihalla, mutta heti kotiin tultuani oksensin taas monen päivän edestä. Jokapaikkaa jomotti..varsinkin niskoja ja hartioita. Lopulta suostuin jäämään kotiin vaikka kuinka tuumasin junnata vastaan. Nukuin tuossa vielä pari tuntia ja nyt kun mittasin niin kuumettahan se oli. Tälläsiä kuumepiikkejä mulla on ollu jo muutamia. Yhdeksi illaksi nousee ja olo on kamala. Seuraavana päivänä jo lähes normaali. Toivottavasti se tästä palautuu huomiseksi kun olisi se koekin. Toisaalta tänään ei varmaan jaksa lukea siihen:( Voisikohan tämä olla jotakin kropan herättelyä silloin kun on oikein lopen väsynyt..nostaisi aina vähän kuumetta kun muuten ei tahdo levätä tarpeeksi.. oon vähän tuollasta miettinyt kotilääkärinä:)

Mä kans oon kattonu niitä masutuubeja.. olis käteviä, kun mulla on vasta yhet mammafarkut ja niissä omissa farkuissa joita pystyy vielä pitämään, maha paistaa ikävästi kun ne jää niin kamalan alas. Niitten kanssa pitäisi sitten pitää niitä mammapaitoja. Oon aatellu ettei ne voi olla kovin vaikeita tehdä itse. Ostaa kankaan ja vähän ompelee:)

En oo kyllä ollu koskaan mikään ompelija..mut voishan sitä yrittää:)

Jos jollain on hyviä vinkkejä niin otetaan vastaan.

Ei on pakko mennä syömään ettei tule taas pukli...

Mirage ja " pupli" 15+3

Vierailija
9/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää sumuinen ja lähes lumeton =(

koiran lähdöstä ollaan pääsemäs yli, viel muksu muistaa tiettyjä hetkiä joilloin teki jotain koiran kaa, mutta itkut ja raivoamiset ohi.

Onnee ultras käyneille ja pahoittelut epäasiallisesta lääkäristä..Opettelisvat ees kielen kerta töihin pitää tulla.. Anteeks mut ei kivaa tommonen.

Meinasin huutonetist ton dopplerin yrittää huutaa,mut kerta pieniä liikkeitä jo tuntuu niin en sit turhaan viitsiny. Ja ens tiistaina taas neuvola =)

Sokerirasitus oli eilen ja tasan en toiseen mene! Sen verta karmiva kerta oli, pahin kaikista 4 mitä käyny. Se litku meinas tulla ylös samantien.

Olo ok, närästystä ja eilen tuli viinirypäleet ylös, tuntupa tosi mukavalta ne palaset kurkus =( mut muuten ei pahoinvointia kovin, iskee aina alkuillasta..

Mut ei ny kai muuta, muutosta sen verta et haen asuntoa vasta kun saan raskaustodistuksen, ni pääsen jonon kärkipäähän heti.

Lunta toivoen, tyyppi rv 14+6

Vierailija
10/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo muutama vuosi kun niitä itse tein ja ohjeita ei mulla kotona ole, äidin ohje-kansiosta niitä sillon otin mutta netistä löysin tälläisen sivun...

http://www.niksula.hut.fi/~msairane/reseptit/karkit.htm

Mulle ainakin vesi tuli kielelle kun noita ohjeita luin! =)

Vierailija
11/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin just kun meen taas iltaan töihin, aika rankkaa on. Ja muuton keskellä olemme mekin, perjantaina ois rahtauspäivä. Enpä oo jaksanut paljon pakkailla ja siivota, liikenevän ajan yökkäilen ja makaan :(

Sitten lisä masennusta tuo se huominen sikiöseula... kokoajan mietin, että juuvaiei? Kaipa me nyt sitten mennään, osataan asennoitua edes jotenkin tulevaan jos jotain häikkää löytyy.

Joulua en hirveesti ole miettinyt, on ollut niin paljon kaikkea muuta, paras lahja mulle ois kun sais kuulla vauvan olevan terve.

Yhdet mammahousut olen tilannut, mutta ovat vielä isot. Vanhoilla stretseillä mennään, paino ei ole noussut kun on niin kiire ja huono olo, mutta masu on hieman pyöristynyt. Mä en oo ymmärtänyt tota masutuubia, mikä se on? Valaiskaa vanhusta :)

Mua ärsyttää mennä noille ulkomaalaisille lääkäreille selittämään, kun ei ne kuitenkaan ymmärrä. Ja ovat todella tökeröitä jotenkin. Aatelkaa jos neuvolassakin ois ulkomaalainen täti, hui.

Löydettiin kirpparilta aivan huippuihana kattoon ripustettava punottu kehto, eli pakko meidän on siihen joku saada köllimään :)

Itkettää ja naurattaa, olenkohan tulossa hulluksi kaiken tämän keskellä?

AatuEetu rv 13+3 ja kiukuttelevaminäitepiipero 2vee4kk

Vierailija
12/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava lääkärikokemus Ki-ra:lla, huh huh :-(

Onni-papunen: Huuto.netissä on usein eri värisiä masutuubeja noin 10 tai alle lähtöhintaan. Itekkin niitä olen miettinyt. Luulen ettei ole vaikea ommellakkaan jostain trikoo kankaasta.

Muuttajia tosiaan on monia, me myös. Laatikoita ahkerasti pakkailtu. Ens viikon alussa muutetaan. " Hauskaa" kun mies tulee aina töistä n.18 ja sen jälkeen pääsee vasta muuttamaan.. no jospa se siitä..

Mulla oli eilen neuvola. Seuraavaksi onkin rakenneuä 7.12. Kuulemma liikkeet alkaa vasta n.20 viikolla tuntumaan kun on istukka etuseinässä.. Ja vaikuttaa ne nuo mahamakkaratki varmaan jotain..

Keijo.annikki: Meidän 2v:t taitaa olla aika lähekkäin syntyneitä ja " minäite" -vaihe kuulostaa oikein tutulta.. Meillä tuo 2v on syntyny 12.7.04.

P. + Toukka 16+4 ja isoveljet 2v ja risat ja 4v ja risat

Vierailija
13/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää taas vaan kaikille =)

Sairaslomalla ollaan tässä taas ku tuo himputin flunssa pääsi iskemään joten kuumeen kourissa ollaan... Nyt on taas pahaolo tullu takasin, just ku se ihanasti loppu ja aattelin että loppuraskauden voisin olla yökkäämättä =/ Mut eiköhän seki taas lopu ku tän flunssan saa nujerrettua =)

Vauva on alkanu jo pikku hiljaa liikkumaan, tunnen ku muljahtelee kohdun toiselta puolelta toiselle, on kyllä aika veikee tunne =) Massu ei oo vielä kovasti kasvanu, jääköhän kuinka pieneks..?

Hassu juttu sinällänsä, koiratki reagoi massuun ja vauvaan, vanhempi aina kattelee massua ja laittaa päänsä todella varovaisesti mahan päälle.. Kuulemma vähä niinku " vartioi" massua ja nuorempi varoo massua erillä lailla mitä ennen =) Ei hypi enään ja ei kävele sohvalla yli vaan kiertää sohvan toiseen päähän lattian kautta =) Aika hassuja nuo koiratki kyllä on... Mut nyt sitten olis niitten kanssa ruokahetki(jos jotain pysyis sisällä) joten hyviä vointeja kaikille!!

Riksu ja nyytti 16+3

Vierailija
14/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi kyllä töksäytti se lääkäri sinulle ki-ra! Mahtoiko lääkäri itsekkään tajuta miten tyhmästi sanoi!

Mitenkäs täällä toukomassuissa onkin noin paljon muuttajia??

Alkaa tässä omakin " muuttojalka" vipattamaan!!!

Mitenkäs onnipapunen: Pyysittekö te toisen arvioijan siitä teidän asunnosta? Eikös täällä kertonut joku, että saattavat hyvinkin eri summia (jopa 20 000?)arvioida vaikka itse luulin niiden menevän aika samoihin..

Ja taas joulukorttien kimppuun...

Vierailija
15/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ki-ra, olipa tökerö lääkäri. Huh huh! Toivottavasti et enää joudu kyseisen lääkärin luokse menemään.

Miragelle ja Riksutiinalle parenemisia kuumeen ja flunssan keskelle.

Tiitiäinen, ihania ultrakuulumisia sinulla oli. Kyllä se munkin aika sieltä pikkuhiljaa tulee. Nää päivät menee jotenkin kauheen nopeesti kun olen kotona. Ensi viikolla sitten ne taas matelee, kun menen töihin :)

Voimia kaikille remppaajille ja muuttajille. Mä en kyllä tähän väliin jaksais sitä rumpaa. Viime raskauden aikana mekin haettiin asuntoa ja saatiinkin se. Me tehtiin pieni remppa ja muutetiin sillä välin, kun poitsu oli vielä sairaalassa (keskosena). Muistan, että saatiin tieto isommasta kämpästä just samana päivänä, kun meidän toinen poika kuoli :(

Olo on ihan sama kun eilen eli oikein hyvä. Kohta haen esikoisen tarhasta ja ruuan jälkeen ajattelin leipoa joulutorttuja, nam!

Laru rv 12+6

Vierailija
16/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipähei :)

Aikasta usein käyn lukemassa kuulumisianne ja jos nyt itsekkin laittaisi muutaman sanan, kun samassa " jamassa" ollaan :)

Ki-ra:lla oli tökerö lääkäri, kyllä pitäisi lääkärin miettiä mitä suustaan laukoo. Itse olisin varmasti ollut ihan pöyristyksissä ja kysynyt, miten lääkäri noin voi sanoa?!?! Se dobleri (kävin sitä silloin linkkisi takaa kurkkaamassa) on hauska idea :) :) kaikkea sitä keksitään :) saas nähdä onko meilläkin kohta sellainen :)

keijo.annikilla on sikiöseulonta huomenna, täällä pidetään peukkuja pystyssä hyvien uutisten toivossa.

Muuttajia kuuluu olevan ahkerasti, itsekkin toivotaan että päästäisiin jo muuttamaan (meillä asunto ollut jo jonkinaikaa myynnissa ja tontti odottaa montun kaivajaa).

Meidän 2,3 v neiti on jo muutaman päivän koetellut tämän äiteen hermoja!! Meinaa nimittäin jättää päikkärinsä väliin ja nukkua niitä sitten illalla ja kukkua sitten taas yöllä. Huooh, nyt on onneksi poksahtanut tuonne olohuoneen sohvalle, ehkäpä nyt sitten yö menisi vähän kokonaisemmin ja antaisi siskonsa (vähän yli 1 v.) nukkua rauhassa.

Oma olo on vähän nå jåå, hengissä ollaan, väsymystä oli alussa TOSI paljon, paino on noussut ihan alyttömästi *oma vika :/* näppylöitäkin on ihan riittämiin, lonkkakipuja ja hiuksetkin tuntuu ohentuneen :( heh tämä raskaus tuntuu ihan erilaiselta kuin aikaisemmat, hmmm.. tarkoittaisiko se poikaa?!? :) eikös sitä sanota, että tyttöraskauksissa viedään äidin kauneus (se vähäinenkin kauneus) :)

Mites, jokos olette kertoneet " kaikille" raskaudestanne? Meillä asiasta ei olla puhuttu, eikä varmaan tulla puhumaankaan vähään aikaan. Muutama mammakaveri tietää, mutta ne meille tärkeimmät eli perheeni ja miehen perhe eivät tiedä ja tosiaan, jos mahdollista niin pidetään tämä salassa niin pitkälle kuin mahdollista. Mutta siitä sitten lisää toisella kertaa, jotta muillekkin jää tilaa kirjoittaa :)

t: susanna viikolla 15 (+tytöt 2,3 v. & 1 v.)

Vierailija
17/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään Heurekassa piiiitkästä aikaa. Olipas mukava reissu. :) Poika nukahti rattaisiin junassa, matkalla Tikkurilaan. Heräsi sitten n. 1h Heurekassa kiertelyn jälkeen ja oli tosi ihmeissään. :D Oli vähän maisema muuttunu.

Alpukalle kiitos joulu-namivinkistä! :) Kuulostaa herkullisilta. Voisi vaikka vähän väsäilläkkin. (vaikka vaan ihan meiän perheelle, tai miksei lahjaksikin)

Toivottavasti Miragen kuumeilu loppuu ja tervehdyt täysin. Nyt pitäisi vaan hetkeksi rauhoittua ja levätä oikeen kunnolla! :)

keijo.annikille jaksamisia huomiseen sikiöseulaan. Täälä myös peukut pystyssä sen puolesta että kaikki menee hyvin! *halaus*

Nyt äkkiä syömään, kauhea nälkä. :)

t:tiitiäinen, poika ja masuvauva rv13

Vierailija
18/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voikin olla pimeätä......graaz! Kovasti jo kevättä odotan.....

Kirallako se oli ollut tökerö lääkäri, olisit valittanut eteenpäin asiasta. Kaikkea sitä joutuukin kuulemaan.....toivottavasti et enään joudu kyseiselle lekurille :/

Uusikin oli ilmaantunut, tervetuloa vaan!

Pahoinvoinnista edelleen kärsiville voimia, toivotaan että loppuisi mahdollisimman pian.

Muuttorumpalaisille jaksuja, tiedän todella mitä se on. Odotin kakkosta viimeisilläni, kun teimme muuttoa. Sairaalasta sitten kotiuduin vasta suoraan uuteen kotiin, siinä olikin totuttelemista useampaan uuteen asiaan kerralla.

K.annikille tsemit tutkimuksiin!!!

Liikkeiden tuntijoille onnittelut, kyllä se on vaan niin liikuttavaa. Itse olen aina ihan toisissa maailmoissa, puhui kuka vierellä mitä vaan, ajatukset on pienissä naputuksissa silloin :)

Viime yö oli tosi levoton, ei meinannut tulla unta silmään millään. Kaikenlaiset ajatukset pyörivät päässä, esim. onkohan vauva terve ym...Ja yöllähän ne kaikki sit paisuu entisestään. Tänään olenkin sitten melkein nukkunut pystyyn, jospa ensi yönä sitten nukuttaisi. Masussa on ollut tänään aika vilkasta, eilinen päivä olikin tosi hiljainen. Asukki on vaan aika ovela, heti kun alan kädellä tunnustelemaan masun päältä, liikkeet loppuu tai vaihtuu paikka:D Ensi viikon torstaina on neuvola, silloin on jo kasassa rv 18 ! Hui....eteenpäin mennään.

Lalla ja pallero rv 16+5

Vierailija
19/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kamala tilanne=( huhhuh.

eilnkin käytiin ihastelemassa tulevaa kotia. tänään ei ole ehtinyt ainakaan vielä sinne asti, tarvii nyt vähän katsoa josko illemmalla jaksaisi... juuri tulin töistä.

Vierailija
20/26 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KI-RA kauhea lääkärikokemus sulla, huh:(

ALPUKKA noi itsetehdyt karkit kuulostaa hauskalta ja helpolta joululahjaidealta, ainakin itse tykkäisin sellaisia saada. Kiitos linkistä!

TIITIÄISELLE onnea ultrasta!

KEIJO.ANNIKILLE jaksuja sikiöseulaan. Toivottavasti saatte hyviä uutisia ja mahdollisimman nopeasti. Epätietoisuus on kauheaa:(

MIRAGELLE ja RIKSUTIINALLE jaksuja flunssaan ja kuumeeseen kuin myös kaikille, jotka vielä pahoinvoinnista kärsivät.

Tervetuloa joukkoon ZUZANNA!

Olin tänään lasten koululla myymässä kirjoja ja tuli sitten vähän líikaa rehkittyä, nosteltua ja kannettua, nyt on sitten tosi vetämätön olo. Meidän kaksivuotias on nyt nukkunut kaksi yötä peräkkäin heräämättä kertaakaan yöllä ja tietysti kun kerrankin olisi saanut nukuttua kunnolla, niin jostain kumman syystä olen itse nukkunut (lue valvonut) tosi huonosti. Ensi yönä jo varmaan uni maistuisikin hyvin, niin katsotaanpa vaan kuinka monta kertaa sitten poikanen herää.

Huomenna on neuvola, kivaa päästä ekaa kertaa kuulemaan sydänääniä:)

Kolmeplusyks ja 16+6