Anoppina kysyn
Miksi kun on vastenmielistä mitenkään autatte anoppianne? Jos vaikka peritte jänen talonsakin joskus, ostakas hänelle palveluja jotta omaisuutenne pysyy kunnossa. Kotitalousvähennyksen saa vanhemmilleen ostetuista palveluista.
Eihän sinne kannata vastentahtoisesti mennä häärimään ja ruikutta sit vauvapalstalla.
Ihmiset pärjää kyllä, naapurini on 92 v neiti, kyllä hän pärjää. Siivooja käy, ruokatilaukset tulee kotiin, taksilla käy lääkärit, apteekit, kampaajat, välillä itse ruokakaupassa.
Mieluummin ajas tavallisella taksilla, kokee taksilipuilla ajamisen vaikeeksi kun sitä ei voi ottaa tolpalta vaan pitää tilata tuntia ennen kyydin tarvetta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla anopillani on kaksi poikaa, joilta hän saa apua tarvittaessa. Jos lapset eivät auta, anoppi voi ostaa palveluja omilla rahoillaan. Minulla ei riitä jaksaminen eikä rahat anopille. Ja jos anopilta jotain perintöä jää, niin minä en ole perillinen.
Miniäthän täällä eniten on huolissaan anopin tuhlaavaisuudesta, lapsensa petinnön tuhlaavat. Eivät ees osta vanhojen tanssipukuja tai maksa kielikursseja ulkomailla lapsenlapsilleen.
Meillä anopin rahoista on eniten huolissaan hänen oma tyttärensä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun poikasi huolehtia sitten samalla tavoin miniän vanhemmista? Ostella heille palveluita ym.?
Ehkä olet niin *lisää tähän ensimmäinen mieleen tuleva adjektiivi*, ettei miniä halua olla kanssasi tekemisissä.
Eikös uleensä mene niin että vaimon vanhemmat ovat ne paremmat vanhemmat? Itkupotkuraivoa jos ei puoliso vietä kesälomaansa vaimon vanhemmmilla remppaamalla taloa ja kesämökkiä? "Et rakasta minua, nehän on minun jo melkein"
"
Useimmat viettävät lomansa ihan oman perheen kesken, eikä kummankaan anoppilassa työleireillä.
-ohis
En odota lapsilta enkä miniöiltä mitään mutta vastentahtoisesti ei tarvitse milloinkaan edes kahvikuppia tiskikoneeseen laittaa ja valittaa kun joutuu anoppia passaamaan.