Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilisen ultran mukaan tietää odottavani neljättä tyttöä, MUTTA

Vierailija
21.11.2006 |

Miten tästä onnesta voi nauttia ollenkaan, kun kaikki torimummoista lähtien povaavat nyt sitä poikaa..ja kun synnytys on tapahtunut mitä sitten? Toistuuko samat ikävät kommentit, suoranaiset suruvalittelut, taas samaa sukupuolta.

Miksi ihmiset ovat niin julmia, jopa isovanhemmat ym. sukulaiset, naapurit.

Auttakaa minua iloitsemaan onnestani, koska aidosti olen onnellinen, ongelma on lähinnä muiden, eikö vaan?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat ihanan tytöntyllerön ja sillä hyvä! Ei lapsen sukupuolella ole mitään väliä, aivan sama mitä muut ajattelevat.

Jos suruvalitteluja tulee niin koita keksiä nasevia lohkaisuja näistä valittelijoista, jos vaikka ymmärtäisivät lopettaa.

Vierailija
2/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Sano vaikka, että mitäs sitä hyväksi havaittua (sukupuolta) vaihtamaan ;)

Meillä 3 poikaa, ja kuopuksen syntymä ei kiinnostanut juuri ketään koska TAAS tuli poika (ja kuinka ihana sellainen!).

Onnellista odotusaikaan! :)

ps. kuinka helpolla pääsekään mm. vaatteiden ja tavaroiden kierrätyksessä, kun kaikki lapset samaa sukupuolta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mitä muut toivovat, koska lapsi on teidän! Itse puolustaisin omaa lastani kuin leijona. Kehtaisikin joku surkutella. Itselläni " vaan" poikia ja samaa joutunu kuulemaan. Kun joku toivo viimeisestä tyttöä, sanoin, että sinä toivot tyttöä vai.. mulle itelle ihan sama, kun kuitenkin se on mun oma lapsi.

Vierailija
4/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poikia ja koko ajan kysytään joko sitä tyttöä aiotte tehdä? Minä siihen, että ei tehdä ei, lapsia saadaan ei tehdä ja poikaa vieläkin toivon, en tyttöä, siinä menee moni hiljaiseksi. Minusta itsestäni on erittäin ärsyttävää että ns normaalissa perheessä on tyttö ja poika ja siihen se sitten jääkin.

Vierailija
5/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sisko sai 2 tytön jälkeen pojan ja anoppi hehkutti sitä, sanoin että eiköhän olisi ollut ihan yhtä onnellinen tytöstäkin. Anoppi totesi siihen, että kuule sinä et voi tietää sitä tunnetta kun saa eri sukupuolta olevan lapsen. Anoppi aina jaksaa kehua sitä miten heilläkin 2 pojan jälkeen syntynyt tytär on veljiään parempi, prinsessa.

Anoppi odottaa nyt poikaa..en uskalla edes kertoa että odottaa muuten turhaan.

ap

Kiitos kaikille tuesta! :)

Vierailija
6/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö, vastatkaa samalla mitalla. ei sukupuolta ole koskaan voinut valita. Kaikki vauvat ovat ihania. Jos sukupuoli ei jollekin kelpaa, niin väliäkö?

Vierailija
7/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anoppi aina jaksaa kehua sitä miten heilläkin 2 pojan jälkeen syntynyt tytär on veljiään parempi, prinsessa.

Miehestäsi on varmasti todella " ihanaa" kuulla moinen :o

Vierailija
8/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tosiaan keksiä jotakin tosi nasevaa sanottavaa sellaisille ihmisille, jotka ylistävät toista sukupuolta. Eihän me edes missään Kiinassa asuta?

Itsellä 3 poikaa, eikä meilläkään vastasyntynyt suloinen , ihana poika herättänyt tuttavissa mitään erikoisia tunteita, päinvastoin sukulaisperheen tuore tyttövauva (kahden pojan jälkeen) oli SITTEN NIIN ERIKOISTA JA IHANAA! Arg. Että kehtaavat olla niin julmia.

Kaikkea hyvää sinulle ap, ja ihanille tytöillesi.

Vierailija
9/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluja ei juuri tullut, mutta jo laitoksella juuri anoppi kysyi että kohta siitä viidettä yrittämään jos sitten vaikka poika tulis. Siis mitä vi..ua??? Meille syntyi aivan ihana tyttö, enkä häntä ikinä poikaan vaihtaisi ja viidettä ei tule.

Vierailija
10/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea neljännestä tytöstä! En voi kuin ihmetellä millainen moukka sinulla on anoppi tai muut sukulaiset, jos tuollaisia kommentoivat. Huh, itse en kykenisi koskaan antamaan tuollaista anteeksi.

Terveisiä vain omalle paskalle appiukolle, joka kommentoi tytön syntymän jälkeen masentuneena, että nyt ei suvun nimi sitten jatku.

Vierailija
11/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että tulee poika ja yllätys oli melkoinen. Olihan se ihanaa, mutta aivan varmasti olisi se kolmas poikakin ollut rakas kuin mikä, ihan kuin nämä kaksi muutakin. Onhan se vaihtelua ja äidille kiva kun tulee samaa sukupuolta olevakin, mutta se on todellakin muiden ongelma, jos jaksavat nähdä vaivaa siitä, että lapset ovat samaa sukupuolta. Neljän tytön katras on mahtava saavutus, onnittelut siitä!

Vierailija
12/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vein tulotodistuksen siitä mitä äitiysrahat tulee olemaan sitten kun loma alkaa. Meillä 5poikaa. Onneks en tiedä kumpi on tulossa, meille itselle se on aivan sama...

Vierailija
13/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas niin päin että esikoinen on tyttö, keskimmäinen poika ja kuopus tyttö. Mutta tämäkään ei ollut vanhemmilleni hyvä. Tytöt on aina ykkös asemassa heillä. Tästä on käyty monet riidat ja tappelut koska se käytös oli ennen niin selvää jotta poikanikin (5v) tajusi että hän ei ole mitään koska on poika.

Nyt on onneksi saatu asiaan muutos... se tosin vaati melkein puolenvuoden mykkäkoulun. Tuskin ne tunteet on siitä muuttuneet mutta pääasia että poikaamme kohdella tasa-arvoisesti tyttöjemme kanssa.

Surullista mutta totta...

Vierailija
14/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Terveisiä vain omalle paskalle appiukolle, joka kommentoi tytön syntymän jälkeen masentuneena, että nyt ei suvun nimi sitten jatku.

Kerro sille äijälle että enää nykyään ei ole pakko ottaa sitä miehen sukunimeä vaan voidaan oikeasti valita se naisen sukunimi " jatkettavaksi" .

t. vaimo, jonka mies halusi jatkaa naisen sukua eikä omaansa (meidän sukunimi ei olisi enää jatkunut koska poikia ei ole syntynyt mutta nyt jatkuu kun mies tahtoi meidän sukunimen)

Vierailija
15/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo synnytyssairaalassa anoppi tokaisi että pitäisi pian perään tehdä tyttö. Hänellä itsellään on pelkkiä poikia, ja nyt sitten lastenlasten pitäisi olla tyttöjä. Jouluisinkin saa kuulla miten " kannattaa tehdä tyttöjä niin lapsi saa enemmän lahjoja" , kun katseltiin mieheni veljentytön saamaa tavaramäärää.

Todella, mistä tuollaisia ihmisiä sikiää?! Itse olen todella onnellinen pojastani ja ennenkaikkea siitä, että hän on terve. Pelottaa oikein hankkia lisää lapsia, kun pettymys olisi anopille melkoinen, jos tulisi toinen poika. Ei sellaista jaksaisi kuunnella.

Voimia sinulle, ap.

Vierailija
16/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle ap, kuten on jo ehdotettu, niin älä ole nolona kommenttejen edessä, tai nöyristele ja harmittele, vaan ota reipas asenne ja totea nätistiä, mutta tomerasti, että itse toivot tyttöä ja ylistä tyttöjä ja anna toisten kommenttejen mennä ohi korvien!

IHANAA, KUN SAAT LIUDAN TYTTÖJÄ!!!

Vierailija
17/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä aivan ihanaa tyttöä, arvaappa olenko kuullut tuota samaa paskaa?!

Joka kerta sitä hölmistyy noista kommenteista ja lamaantuu, eikä juuri silloin keksi mitään sopivaa sanottavaa.

Kerran yksi naapuri sanoi, että kyllä se poika pitää tehdä, olin juuri selvittänyt ultarassa, että vauva oli tyttö. Sanoin, että olipas tyhmästi sanottu, meille tulee tyttö ja kylläpä tuntuu ihanalta.

Hän selvästi häpesi kommenttiaan ja totesi itsekin, että olipa tosiaan tyhmästi sanottu.

Mä olen mega-super-hyper-ylpeä pikkukaunottaristani!

Kateellisten panettelua, sanon mä!

Jättionnittelut omasta puolestani koko ihastuttavalle perheellenne=)

Vierailija
18/51 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinun tilanteessasi kertoisin kaikille jo etukäteen ylpeänä että tyttöä näytti ultra, niin ei tarvitse sitten synnytyksen jälkeisessä babybluesissa kuunnella niitä töksähtelyjä.

Onnea! Upea neljän tytön sarja! - tiedän esim. kotikaupungistani yhden viiden tytön perheen, tytöt ovat nyt jo aikuisia, mutta kaikki kyllä tuntevat heidät: ylpeä isä, upea vaimo ja viisi ylvästä tytärtä. Kuin satukirjasta! :-)

Vierailija
19/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun on ainakin helpompi lukea tyttöjen ajatuksia kuin pojan.

Vierailija
20/51 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Sillä Siwan kassalla esim. varmaan paljon isompia ongelmia ja kuhan höpöttelee. Nauti helposta ja oikeasti ongelmattomasta elämästäsi. Kun tai jos oikeita ongelmia tulee, mietit miten turhasta surit. Kokemusta on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan