Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Setan työpajat peruskoulujen oppitunneille -äänestys oli karkea huijaus

Vierailija
17.02.2023 |

Kuka vastuuseen valetiedon levittämisestä?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi taitaa olla vain Helsingin ongelma.

Vierailija
2/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä äänivilppiä ollut, mutta Osallistavan Budjetoinnin äänestäjistä vain 1-2% oli 19v. tai sitä nuorempia. Täten kyseiset työpajat äänestettiin kouluihin siis aivan muiden kuin nuorten itsensä toimesta. Julkisuudessa käytetty perustelu, jonka mukaan nuoret itse äänestivät sen on virheellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä äänivilppiä ollut, mutta Osallistavan Budjetoinnin äänestäjistä vain 1-2% oli 19v. tai sitä nuorempia. Täten kyseiset työpajat äänestettiin kouluihin siis aivan muiden kuin nuorten itsensä toimesta. Julkisuudessa käytetty perustelu, jonka mukaan nuoret itse äänestivät sen on virheellinen.

Ei se ole virheellinen, se on tavoitushakuisesti valheellinen.

Vierailija
4/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi taitaa olla vain Helsingin ongelma.

Ei välttämättä ole. Helsinki on vain alku ja jos se hyväksytään, se leviää myös muualle.

Vierailija
5/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 19-vuotiaat peruskoululaiset siis halusivat Setan työpajoja peruskouluun.

Voihan woke minkä tekivät.

Vierailija
6/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nuoret itse äänestivät sen" 🤣🤣😂🤣🤣😂😂😂🤣😂😂🤣

Vierailija
7/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole virheellinen, se on tarkoitushakuinen valhe. Kuka valehtelee?!

Vierailija
8/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 19-vuotiaat peruskoululaiset siis halusivat Setan työpajoja peruskouluun.

Voihan woke minkä tekivät.

Siinähän pystyi äänestämään vaikka uhuru Afrikasta. Kuka tahansa pystyi äänestämään, koko maapallolla.

Vierailija
9/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 500 oppilaan koulussa keskisuuressa kaupungissa päätettiin antaa oppilaille sananvalta, mitä asiaa käsitellään tulevana toimintapäivänä. Oli annettu vaihtoehtoja kuten sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt, rasismi, mielenterveysongelmat, opiskeluvaikeudet, ja oppilaat saivat itsekin ehdottaa jotain muuta.

Ykköseksi he valitsivat suurella äänten enemmistöllä mielenterveysongelmat, ja seksuaali- ym. vähemmistöt olivat viimeisinä heidän valitsemallaan listalla. Juuri ketään ei kiinnostanut.

Setan vaikutusvallassa olevia oppilaita on koulussamme n. 10, äänet eivät riittäneet. :)

Luulen, että nuoretkin ovat kurkkuaan myöten täynnä sukupuolidysforia-juttuja jne. Eivät vaan kehtaa sanoa muuta kuin nimettömässä kyselyssä.

Vierailija
10/10 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhervasemmisto ei kannata demokratiaa. He esittävät sitä kun se edistää heidän päämääriään. Varsinkaan koululaiset tai muut alisteisessa asemassa olevat eivät tietenkään saa päättää mistään itseään koskevasta asiasta koska tädit tietävät paremmin.