Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee pelko autokoulusta, koska olen lihava!

Vierailija
21.11.2006 |

Olen siis tälläinen todella suurikokoinen nainen ja menossa autokouluun. Nyt on kumminkin iskenyt kauhee paniikki kun olen nähnyt noita autokoulun autoja liikenteessä.. Nehän on ihan hirveen pieniä koppeja.. Kehtaanko lähteä edes kokeilemaan mahdunko ratin taakse ja mahtuuko vyöt päälle..

Olen kokeillut kyllä ajamista ja vyöt mahtuu useimmissa autoissa ja ratin takana olokin onnistuu, mutta esim. opel, mazda, toyota on sellaisia että turvavyöt ei mahdu kiinni.. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka miten saat lyhyenkin vyön kiinni. Siirrä penkki niin taakse kun voit ja kiinnitä vyö ja sen jälkeen siirrä sitä eteenpäin tarvittava määrä.

Uskon että pelkosi on aiheeton. Laihdutusta ehdottaneelle sanon ettei se käy kädenkäänteessä vaan on pitkäkestoinen prosessi jos ylipainoa on tuntuvasti.

Vierailija
2/2 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voithan sitten ihan reilusti sanoa soitellessas, että olet isokokoinen ihminen, että tarttis saada iso auto myöskin.

Itse kävin jo yli 10 v. sitten autokoulun Helsingissä ja siellä oli kolme erimerkkistä autoa samalla liikkeellä, joten sai sitten valita merkin millä ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan