Minkä ikäisen oman poikasi kanssa voisit käydä saunassa?
Kommentit (30)
Ap,miksi kyselet jatkuvasti tätä samaa,vaihda jo levyä.
Meillä pojat saunoivat isän kanssa ja tytöt äidin,ei oltaisi edes mahduttu yhtä aikaa saunaan(viisi lasta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt noloa jos murrosikäisellä pojalla ottaa äidin nähden eteen.
Turha semmoista traumaa on pojalle itsekkään äidin järjestää (jos on muotovalio äiti).Kenellä ihmeessä alkaa omasta äidistään haluttaa? Aika sairas saa olla
Jos on komian näköinen alaston nainen niin kyllä alkaa jöpöttämään, ei ole väliä onko oma äiti vai ei
Itse ainakin käyn saunassa äitini kanssa ilman mitään tuollaisia huolia
Alastomuus ei ole suurimmalle osalle ihmisistä seksikästä, saatika lupaus seksistä. Siksi monet pystyvät osallistumaan sekasaunaan arvostelematta muita, kiihottumatta näkemästään, tmv.
Sauna on saunomista varten.
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus ei ole suurimmalle osalle ihmisistä seksikästä, saatika lupaus seksistä. Siksi monet pystyvät osallistumaan sekasaunaan arvostelematta muita, kiihottumatta näkemästään, tmv.
Sauna on saunomista varten.
Joo itse olen käynyt monesti sekasaunassa eikä yhelläkää miehellä seisonu
Vierailija kirjoitti:
Poika on täyttää tänä vuonna 20 ja toistaiseksi on saunottu yhdessä, en ole vielä keksinyt syytä, miksi en saunoisi poikani kanssa?
Ja saunon hänen kavereidensakin kanssa toisinaan.Mun isoveli on 44v ja saunoo toisinaan äitinsä kanssa, joten en keksi ikää, jolloin pitäisi lastensa kanssa saunominen lopettaa.
Pojan kavereiden kanssa? Ovatko hekin kakskymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Käyn 15v poikani kanssa monesti kaksistaan saunassa. Alasti ollaan aina ja hän saa ihan vapaasti ihastella äitinsä t*ssua, mutta ei koskettaa.
N39
Oletpa sinä kiusaajaäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn 15v poikani kanssa monesti kaksistaan saunassa. Alasti ollaan aina ja hän saa ihan vapaasti ihastella äitinsä t*ssua, mutta ei koskettaa.
N39Oletpa sinä kiusaajaäiti.
Ällöä tällainen
Ei mitään ongelmaa kummallakaan. Me aina jutellaan löylytellessä kaikki tärkeät jutut. Poika täyttää 21, itse oon yli 50v. Loppuu varmasti aikanaan kun alkaa vakiseurustella.
Joskus muistelen aikoja kun ihan kaikkea kanssakäymistä ei vielä nähty seksin näkökulmasta.