Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvin varhainen keskenmeno?

20.11.2006 |

Nyt alkaa oikeasti mietityttämään, että voisiko kyse olla valemenkoista, vaikka en ole koskaan oikeasti törmännyt kehenkään jolla sellaiset olisi ollut. Mitähän ihmettä tämä nyt on? Tein selkeän plustestin kp26, tein testin noin aikaisessa koska olin aivan täysin varma plussasta tosi vahvojen oireiden takia, mulla kaksi lasta ennestään joten tunnen kyllä oireet omalta kohdaltani. Kp31 alkoi vuoto, ja kaksi päivää ollut jonkun verran vuotoa. Vähemmän kuin tavallisissa menkoissa, muutama pieni " riekale" mutta ei mitään hyytymiä tai klönttejä varsinaisesti. Vuoto vähän eri väristä kuin kuukautisvuoto tavallisesti, punaisempaa ja jotenkin vetisempää. Nyt tänä iltana vuoto loppui, mutta raskausoireetkin ovat pois tai ainakin vähentyneet viikkoon verrattuna.

Tämä kuullostaa nyt tosi hölmöltä puhua edes keskenmenosta kun lukee muiden musertavia kokemuksia täältä, mutta siksi kyselen kun mulla on lääkitys jonka takia mun pitää ottaa yhteyttä lääkäriin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa raskauden toteamisen jälkeen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toissa kierrossa etova olo ja muitakin oireita melko aikasin ja kp 28 mennessä ei menkkoja, normaalisti lyhyempi kierto. Mutta menkat alko sitten kp 29 ja oli muuten aika normaalit, mutta lyhyemmät. Mutta ihan varmasti en osaa sanoa olinko raskaana, sillä en halunnut tuossa vaiheessa vielä testata, minulla todetttiin tuulimuna elokuussa ja siksi pitkitin testausta.

Mutta siis, jos oireet pitivät paikkaansa ja olin hetken raskaana, niin kyllä se ihan kesken meni.

Tee uusi testi, niin tilanne varmana selkiytyy.

Vierailija
2/2 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustestin tekeminen tässä vaiheessa on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska hormonia on joka tapauksessa veressä, vaikka olisi kesken mennytkin. Ei se ihan kertalaakista poistu verestä. Eli luultavasti joka tapauksessa näyttää plussaa. Tosin raskaus on niin alussa, että voi poistua nopsaankin, kun hormonitaso on muutenkin vielä niin alhainen. Pidetään peukkuja, että olisi väärä hälytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla