Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänikirjapalveluiden tuntirajoitukset

Vierailija
16.02.2023 |

Jumalauta miten ärsyttävä systeemi! Saa vahtia että tunnit ei täyty kesken kirjan. Kuka tämänkin keksi , bookbeat varmaan ahneimpana.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa perinteisiä, paperisia kirjoja, niillä ei ole aikarajoituksia!

Niin että töissä voisin lukea paperikirjaa ja lenkille kirja mukaan, ihan "loistava" idea!

Ei kai töissä ole tarkoitus kirjaa lukea?

Joillakin meistä on mahdollisuus kuluttaa tylsät tunnit työssä kirjoja kuunnellen. Kuten esimerkiksi minä. Istun koneen edessä, ja ompelen asioita. Luurit on mulla korvilla koko päivän, jo metelinkin vuoksi. Joskus kuuntelen musiikkia, mutta yleensä äänikirjoja.

No nyt se selvisi, minkä takia suomalaisissakin tekstiileissä on välillä kuin juosten ku*tua ommelta. Ompelija on keskittynyt korvissa kuultuun tarinaan, ei ompelukseensa. Häpeä! Toivottavasti esimiehesi lukee tämän ja tekee omat johtopäätöksensä.

Vierailija
42/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bookbeat ja 100h/kk, en saa sitäkään ikinä täyteen vaan tunnit ovat 60-70, miten jollekin ei riitä tuo 100h, tekeekö sellainen ihminen muuta kuin kuuntelee kaiket päivät äänikirjoja?

Minä ainakin kuuntelen paljon ja teen samalla monia juttuja. Käyn lenkillä, siivoan, teen ruokaa, ripustan pyykkiä ja illalla vielä ennen nukahtamista on luurit korvilla. Moni arkinen asia sujuu mielestäni mukavammin, kun samalla kuuntelen hyvää kirjaa. Välillä kuuntelen ja samalla neulon.

Televisiota katson todella vähän.

Sata tuntia ja kuukausi aikaa. Vietät siis noin 3,3 tuntia päivässä luurit korvilla eikä sekään riitä? Järkyttävää. 

Mikä siinä on ihan "järkyttävää"? :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että töissä voisin lukea paperikirjaa ja lenkille kirja mukaan, ihan "loistava" idea!

Joillakin meistä on mahdollisuus kuluttaa tylsät tunnit työssä kirjoja kuunnellen. Kuten esimerkiksi minä. Istun koneen edessä, ja ompelen asioita. Luurit on mulla korvilla koko päivän, jo metelinkin vuoksi. Joskus kuuntelen musiikkia, mutta yleensä äänikirjoja.

No nyt se selvisi, minkä takia suomalaisissakin tekstiileissä on välillä kuin juosten ku*tua ommelta. Ompelija on keskittynyt korvissa kuultuun tarinaan, ei ompelukseensa. Häpeä! Toivottavasti esimiehesi lukee tämän ja tekee omat johtopäätöksensä.

Mä en ompele niitä ryysyjä mitä sä ostat Prisman ale-rekistä. Mä en ompele vaatteita.

Vierailija
44/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet.

Vierailija
45/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että töitäkin on hyvin erilaisia? Kaikki eivät  istu siellä toimistossa.

Älä ole alentuva. Työssä ollaan kuitenkin sen takia, että työnantaja ostaa aikaasi, jota sinä siis haluat käyttää äänikirjojen kuunteluun. Työmoraalisi on hieman kyseenalainen.

Kaikki eivät ole minkään työnantajan palveluksessa, on paljon töitä, mitä tehdään omassa yrityksessä.

Ja voi se  "työnantajankin" työ olla sellaista, että samalla voi ( ja on lupa) kuunnella esim radiota tai kuunnella äänikirjaa.

Vierailija
46/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen aivot ei kykene tekemään äänikirjan aikana mitään muuta? No, näköjään parinkin mamman. Mutta tietoisku teille, monet muut voi, ehkä tätä oi niin omituista juttua ei tarvitse enää lisäsivujen verran ihmetellä.

100h ei riitä mihinkään. Etenkin kun kuuntelee 1,8x nopeudella. Tunnit kuluu nimittäin kirjan keston mukaan eikä oikean kuunteluajan. 55h kattaa hädintuskin viikon. Tosi huono uudistus nämä tuntirajat.

Nextory taitaa olla ainoa, jota enää kannattaa tukea.

Vierailija
47/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pöljä trollaaja pois tästä ketjusta, kun sinulla ei ole mitään annettavaa keskusteluun.

Vierailija
48/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kirjan kuuntelukaan sovi työtehtäviin. Jos muka käy, silloin täytyy voida lukea myös paperikirjaa. Missä noin pöljiä työtehtäviä on, että voi keskittyä äänikirjan???

Missä noin pöljiä kasvaa, jotka eivät tiedä työelämän moninaisuudesta mitään?

Vierailija
49/65 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen aivot ei kykene tekemään äänikirjan aikana mitään muuta? No, näköjään parinkin mamman. Mutta tietoisku teille, monet muut voi, ehkä tätä oi niin omituista juttua ei tarvitse enää lisäsivujen verran ihmetellä.

100h ei riitä mihinkään. Etenkin kun kuuntelee 1,8x nopeudella. Tunnit kuluu nimittäin kirjan keston mukaan eikä oikean kuunteluajan. 55h kattaa hädintuskin viikon. Tosi huono uudistus nämä tuntirajat.

Kiitos tuosta Nextory vinkistä. Pitääpä vertailla.

Vierailija
50/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Elisa Kirja-palvelu. Ollut jo vuosia. Maksaa 17€/kk, ja sillä saa kuunnella ja ladata hyllyyn niin paljon kirjoja kun lystää. Tai ainakaan mitään rajaa ei ole tullut vastaan.

Valikoima on erinomainen: viimeisen vuoden aikana jokainen kirja josta olen esimerkiksi Hesarista lukenut ja kiinnostunut, on löytynyt palvelusta.

Vierailija
51/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nopeudella kuuntelette kirjoja? Tuo normaalinopeus on mielestäni aivan jäätävän hidastahtinen, nyt käytössä 1.5 ja se tuntuu hyvältä, tunnithan kuluvat sen normaalinopeuden mukaan kuuntelee millä vaan.

Vierailija
52/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Elisa Kirja-palvelu. Ollut jo vuosia. Maksaa 17€/kk, ja sillä saa kuunnella ja ladata hyllyyn niin paljon kirjoja kun lystää. Tai ainakaan mitään rajaa ei ole tullut vastaan.

Valikoima on erinomainen: viimeisen vuoden aikana jokainen kirja josta olen esimerkiksi Hesarista lukenut ja kiinnostunut, on löytynyt palvelusta.

Tuota Elisaakin lupaan tutkia. Halvalta kuulostaa BookBeatiin verrattuna.

Vierailija
53/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kirjan kuuntelukaan sovi työtehtäviin. Jos muka käy, silloin täytyy voida lukea myös paperikirjaa. Missä noin pöljiä työtehtäviä on, että voi keskittyä äänikirjan???

Työnantajaa ei kiinnosta pätkääkään, kuuluuko luureistani radio vai äänikirja.

Vierailija
54/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina silloin tällöin mennä perumaan tilausta, niin se tarjoaa seuraavan kuukauden eurolla.

Vierailija
55/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuosta Nextory vinkistä. Pitääpä vertailla.

Jos Storytel on kokeilematta, niin se kannattaa ottaa Nextoryn jälkeen ilmaiseen kokeiluun, samoin Supla. Suomalaisella kirjakaupalla on oma äänikirjapalvelu.

Vierailija
56/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bookbeat ja 100h/kk, en saa sitäkään ikinä täyteen vaan tunnit ovat 60-70, miten jollekin ei riitä tuo 100h, tekeekö sellainen ihminen muuta kuin kuuntelee kaiket päivät äänikirjoja?

Ehkä on sellainen työ, että voi jurrittaa töpselit korvissa 8 h päivä.

Töissä on kuulokkeiden käyttö kielletty! Perehdy työturvallisuuslakiin!

Vierailija
57/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain se on pakollista! Perehdy työturvallisuuslakiin!

Vierailija
58/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että töitäkin on hyvin erilaisia? Kaikki eivät  istu siellä toimistossa.

Älä ole alentuva. Työssä ollaan kuitenkin sen takia, että työnantaja ostaa aikaasi, jota sinä siis haluat käyttää äänikirjojen kuunteluun. Työmoraalisi on hieman kyseenalainen.

Miten kirjan kuuntelu samalla, kun maalaan seiniä vaikuttaa työmoraaliini?

Vierailija
59/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden aikana olen ollut ainoastaab yhdellä työmaalla, missä kuulokkeet oli kielletty, mutta suuren valitusmäärän takia urakoitsija suostui siihen, että toisella korvalla saa kuuloketta pitää. Päähän siinä hajoaisi, jos pitäisi tehdä 8h töitä raksalla ilman musiikkia tai äänikirjoja.

Vierailija
60/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitte vaikka Audiblen käyttöön niin saisitte samalla paremmin luettuja kirjoja. Suomalaiset lukijat eivät ole paria poikkeusta lukuunottamatta mistään kotoisin ja kirjat vilisevät virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän