Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajatus miehen elättämisestä haittaa naisia?

Vierailija
16.02.2023 |

Kyllähän moni mieskin elättää naisia ja se on heille ok.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksunnan kohteena on nimenomaan laiskat vetelykset. Voihan mies jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja laittamaan ruokaa ja pyykkäämään, jos niin sovitaan.

Vierailija
2/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut miesten elättävän naisia. Sen sijaan jossain muissa maissa on yleistä, että työnjako on selvä: nainen tekee töitä kotona, mies kodin ulkopuolella. Suomessa tätä tapahtuu yleensä vain pikkulapsiaikana, mutta silloinkin siis molemmat tekevät töitä.

Kyllä naiset tietysti elättävät puolisonsa jos tämä sairastuu ja oikeasti elatusta tarvitsee. Mutta työkykyistä ihmistä ei varmaan kukaan erityisesti halua elättää. Toki mieskin voi olla se, joka vastaa lapsista ja kodin töistä, se sopii monille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun tuttavapiirissä moniakaan haittaa, kaikenlaisia naisia ja miehiä löytyy. 

Vierailija
4/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksunnan kohteena on nimenomaan laiskat vetelykset. Voihan mies jäädä kotiin hoitamaan lapsia ja laittamaan ruokaa ja pyykkäämään, jos niin sovitaan.

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä.

Vierailija
5/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta olen elättänyt, minä käyn töissä ja hän on pienellä tk-eläkkeellä. Yhdessä tallataan myötä- ja vastamäet. Mulla on kyllä loistomies, ei vetelys.

Vierailija
6/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa kuten naisen elattamisesta.

perheen hoito eri asia. kumpi vaan. Mutta ei se mies oikeasti synnyta vaikka meille yritetaan sita

Jope oli aikaansa edellatuputtaa https://www.youtube.com/watch?v=IYpTfbuYGxg

Vierailija
7/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy näitä naisia elättäviä miehiä?

Mä kun en ole ikinä törmännyt tämmöiseen vaan olen rahoittanut ensimmäisestä suhteesta lähtien kaikki.

Vierailija
8/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee mitään kotona. Ei onnistu kotityöt, ei lasten hoito, ei kaupassa käynti, ei edes omien sotkujen hoito. Mies on hyödytön.

Vierailija
9/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sukupuoliroolit.

Juuri oli ketju jossa naiset ihastelivat elämää jossa mies hoitaa kulungit ja nainen saa harrastella mitä haluaa.

Vierailija
10/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä tarvitaan kaikki työikäiset, miehet ja naiset. Ei kukaan voi jättäytyä toisen elättämisen varaan, eihän avioliiton tai parisuhteen kestosta voi olla takeita. Kyllä myös eläkerahat kannattaa jokaisen tienata.

Vierailija
11/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut miesten elättävän naisia. Sen sijaan jossain muissa maissa on yleistä, että työnjako on selvä: nainen tekee töitä kotona, mies kodin ulkopuolella. Suomessa tätä tapahtuu yleensä vain pikkulapsiaikana, mutta silloinkin siis molemmat tekevät töitä.

Kyllä naiset tietysti elättävät puolisonsa jos tämä sairastuu ja oikeasti elatusta tarvitsee. Mutta työkykyistä ihmistä ei varmaan kukaan erityisesti halua elättää. Toki mieskin voi olla se, joka vastaa lapsista ja kodin töistä, se sopii monille naisille.

Minä taas tiedän useitakin sellaisia naisia, joita mies on ainakin väliaikaisesti elättänyt. Tälläkin hetkellä kaveripiirissä yksi nainen elää täysin miehen elatuksen voimin, eikä heillä ole edes lapsia.

Tiedän myös useamman naisen jotka on elättäneet miestä, tai jos ovat enemmän tienaavia niin maksavat isomman osan kuluista. 

Varmaan sellainen kyllä tosiaan harvinaista, että joku on nuoresta asti vuosikymmenet vaan kotirouvana. 

Vierailija
12/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan mies elättänyt enkä koe tarvetta elättää ketään. Ei minulla ole mitään velvollisuutta elättää miehiä sen takia että jotkut miehet elättävät joitain naisia.

Vierailija
13/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sukupuoliroolit.

Juuri oli ketju jossa naiset ihastelivat elämää jossa mies hoitaa kulungit ja nainen saa harrastella mitä haluaa.

Eihän tuollaista oo kun Selänteillä ja ei heilläkään. Sirpa hoitaa kaikki kotityöt.

Vierailija
14/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei se haittaa rahakasta naista. Mutta köyhä nainen ei taida hyödyttää miestä sitten.

Vierailija
15/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään mies minua elättänyt joten en elätä yhtäkään miestä.

Vierailija
16/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on rahalle ahne.

Vierailija
17/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kukaan nainen ei kyllä tuota sopimusta tee. Joskus kysyin täällä , että olisiko tälläinen järjestely ok ? ja kaikki naiset sanoi , että mieheen ei voisi luottaaa , että tekisi sovitut asiat. 

Vierailija
18/18 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa, kun mies heittäytyy koti-isäksi niin mä nostan kytkintä ja sanon ovesta lähtiessä Soronoo. Minuakaan ei ykskään mies ole ikänäkää elättänyt enkä suostuisi siihen sen takia, että jotkut muut tekee niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi