Vaimo torjuu kaikki lähentymisyritykset, mikä neuvoksi?
Muuten menee ihan kivasti, mutta selibaattia tulee kohta vuosi täyteen.
Ennen täysstoppia meni varmaankin vuoden päivät niin että vaimon sai hoidella ja itselle jäi sananmukaisesti luu käteen kun vaimo ilmoitti että väsyttää ja käänsi kylkeä orkun saatuaan.
Ei riidellä, jutellaan ja eikä kummallakaan ole avioliiton ulkopuolisia suhteita.
Olen hiukan ymmälläni että mitä hittoa tästä pitäisi ajatella, vaihdevuodet ehkä tms.
En haluaisi aloittaa mitään sivusuhteitakaan mutta onhan tämä nyt hiukan puolivaloilla ajamista.
Hyviä neuvoja kaivataan, josko jollakulla teistä on ollut samanlainen tilanne ja kuinka siitä on päästy yli.
Kommentit (142)
Ehkä kannattaisi kysyä vaimolta asiasta? Avoin keskustelu on todennäköisesti ainoa mikä asiassa auttaa.
Onko pieniä lapsia? Jos ei, niin itse nostaisin kytkintä. Tai alottaisin sivusuhteen.
Laita kanttura kiertoon tai hommaa rakastajatar. Maksullisissakin on nykyään todella hyvin tarjontaa, joku parikymppinen opiskelijaneito antaa takuulla paremmat kyydit kuin frigidi vaimo.
Tosi normaaliahan tuo on.
Ala treenaamaan ja ignooraa vaimo kokonaan.
Odottele vuosia kyllä se siitä sitten herää joskus.
No onpa erikoista. Naiset kertovat aika usein tuollaisista miehistä, mutta ikinä en ole kuullut naisesta.
Miksi pidät pihtari naista vaimonasi. Sano sille että lähdet nyt baariin etsimään panoseuraa. Niin minä tein kerran. Sanoin vaimolle että jos olen parisuhteessa niin siinä pitää olla läheisyyttä ja seksiä joten lähden baariin hakemaan seuraa koska sinua ei kiinnosta. Löysinkin panoseuraa ja kerroin siitä vaimolle. Sanoin että en aio olla ilman seksiä joten ei kiinnosta mielipiteesi. Ero tulikin sitten pian.
Vaikutat huomaavaiselta ja ystävälliseltä. Jos tilanne on läheisyyden osalta tulehtunut niin miettisin pari/seksuaalineuvojaa. Jos rahat riittää niin yksityisellä pääsee aika nopeastikin. Paljon on sairaanhoitajia jotka tätä työtä tekevät. Etuna se että vaimo voisi tuntea olonsa rennommaksi ja hoitaja ehkä puhuu kielellä jota tavallinenkin ihminen ymmärtää. Sinuakaan ei varmasti nainen jännitä, kirjoitithan jo tänne palstalle :)
Vierailija kirjoitti:
Tosi normaaliahan tuo on.
Ala treenaamaan ja ignooraa vaimo kokonaan.
Odottele vuosia kyllä se siitä sitten herää joskus.
Meillä meni pari vuotta ilman seksiä, toinen silleen etten edes ehdottanut. Sitten alkoi itkeminen ettei hän enää kelpaa.
Ei se sinunkaan kalju rottasi niin erityinen ole, että jaksaisi kuolemaan asti kiinnostaa. Hyväksy se ja hoitele itse itsesi autuuteen.
Koska kävit viimeksi suihkussa ja siistit karvoituksesi (päästä varpaisiin)? Ja miten on hammashygienian laita? Entä ylipaino?
Vierailija kirjoitti:
Koska kävit viimeksi suihkussa ja siistit karvoituksesi (päästä varpaisiin)? Ja miten on hammashygienian laita? Entä ylipaino?
Painu feministilutca nyt helvettiin 😂
-sivusta
Minulla on sama ongelma mieheni kanssa. Olen kuitenkin jo niin vanha ja rupsahtanut akka, liki viisikymppinen, että enpä usko enää saavani toista miestä, saati innostunutta rakastajaa. Tällä sitten mennään, ei auta muu.
Aloita sivusuhde, ihan pelleilyltä kuulostaa tuollainen.