Näin isän kahden taaperon kanssa
Olipa ihana isä. Se jaksoi paimentaa ja nostaa kaatuvan pikkutytön aina uudelleen pystyyn, oikein hymyilin katsoessani tuota näytelmää.
Kommentit (20)
Kyllähän tästä pitäisi jo iltapäivälehtiin revitellä isoja otsikoita. Isä, joka hoitaa lapsiaan!!!
Huoh.
Ehkä äiti siivoaa asuntoa ja käski pesueen pihalle. Ihan normaalia.
Pari katkeraa ämmää rääpii taas turpaansa
Oliko varmasti oikea isä? Ettei vain olisi ollut joku petoviili tai jotain? Outoa mies. Kai teit ilmoituksen poliiisille.
Ihan normaali isä varmaan. Oma epänormaali isäni ei viettänyt aikaa kanssani ollenkaan.
Viikonloppuisä jaksaa muutaman tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Paska ukko muuten, esitti vaan.
Ap sanoikin, että se oli näytelmää.
On muuten hauska katsella noita kaasupullon mittaisia pikkuihmisiä näin mummoiässä. Ovat ihania.
Äiti on krapulassa tai saamassa vierasta munaa
Varissuolla tämä ei ainakaan tapahtunut
Sankari-isä jaksaa lastensa kanssa. Missähän äiti oli?
Minun poikani vaati joskus isäänsä menevään kukkakauppaan, koska äitille piti ostaa ruusuja. Lopulta sain siniseksi värjättyjä ruusuja, joissa oli hopeahippuja.
Olihan nuo rumat, mutta ajatus ja tarkoitus oli kauniita.
Vierailija kirjoitti:
On muuten hauska katsella noita kaasupullon mittaisia pikkuihmisiä näin mummoiässä. Ovat ihania.
Nimenomaan. Hauska niitä on katsella, mutta ei hoitaa.
Ihana juttu. Mulle kävi samoin.
Näin äidin kahden taaperon kanssa. Todella liikuttavaa. Jaksoi paimentaa ja lohduttaa. Syötti ja juotti.
Uskomatonta, hoiti omia lapsiaan. On se hurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Pari katkeraa ämmää rääpii taas turpaansa
Onneksi itse vaikutat tasapainoiselta ja kaunattomalta ihmiseltä.
Mää näin kans kerran bussissa isän joka keskittyi täysin lapseensa eikä räpläillyt luuria. Kyllä oli ihana näky, kävin kehumassa ja hän hymyili ja kiitti. Äidit taas vaan keskittyy luuriinsa vaikka lapsi itkisi.
Ei mitään järkeä kaatunutta kävelemään opettelevaa lasta ole nostaa.
Itse nousee ja yrittää uudestaan. Idioottimaista toimintaa.
Mutta ymmärrän, että sinuun vetosi huolehtivuus. Kuitenkin lapsen pitää aina antaa yrittää itse.
Ihan tuli oma lapsiperhearki mieleen ja muistin, kuinka oma poika toi minulle kukkia juurineen. Niissä oli oikein juuripaakutkin.