Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
261/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto on käyttöesine. Isovanhempani olivat sellaisia, jotka eivät antaneet syödä tai juoda mitään autossa vaikka olisi ollut kuinka huolellinen. Se oli ärsyttävää. Isäni oli nuorempana myös tällainen, mutta järkiintyi vanhempana.

Ymmärrän että jossain Ferrarissa tai muussa superautossa ei ehkä tule syötyä tai juotua, mutta suurin osa tavallisen palkansaajan saatavissa olevista autoista ei kuulu tähän luokkaan. Se nissani tai volkkari ei siitä miksikään muutu tai arvo tipu jos penkkiä joutuu välillä putsaamaan. Kunhan ei riko pintaa.

P.S. Antaisin tälle 5-/5, hyvin mietitty. ;)

Nykyään tavallisissakin autoissa on niin paljon tekniikkaa mattojen ja verhoilupaneelien takana että en kyllä haluaisi testata miten paljon limpparia kestää joku CAN väylän liitin takaoven kynnyksen listan alla.

Lisäksi ruokajämät autossa houkuttelee hiiriä, rottia ja muita tuholaisia jotka myös pureksii johtosarjat pilalle ja yksi aamu autosi ei sitten käynnistykään kun hiiret pureksineet johtosarjat pilalle konehuoneessa ja kojetaulun takana, korjauskulut luokkaa hirvittävä.

Sorry, mutta nyt ei asuta missään Keski-Euroopassa jossa näädät pureskelevat autojen johtoja kun niiden luontaiset elinalueet ovat katoamassa. Jos tuholaiseläimet pelottaa niin niitä varten voi hankkia esim. ultraäänikarkottimen. Muutama pullanmuru autossa ei merkkaa mitään.

Ja noista liittimistä ja elektroniikasta. Kyllä ne on hieman paremmin suojattu, jalkatilaanhan voi päästä kosteutta kohtalaisia määriä esim. sateen, lumen tai kondenssiveden muodosssa. Tähän on periaatteessa suunnitteluvaiheessa varauduttu ja pitää sähköjen olla suojattu kunnolla. Ei kai kukaan nyt meinaa litratolkulla limpparia jalkatilaan kaataa, vahinkoja voi tapahtua, mutta se on sitten elämää ja mietitään miten menetellään jos sattuu kohdalle eikä kuivatus ja putsaus pelasta.

Joten mitä jos tekisit maailmasta paremman paikan ja lopettaisit niuhona olemisen. (Tulevat) lapsesikin kiittävät.

Vierailija
262/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo ihmiset tuo on selvä trollialoitus. Tarkoitus vaan lietsoa vihaa kaikkia kohtaan.

Lietsoa vihaa miehiä kohtaan. Mitä, 250 tykkäystä suht lyhyessä ajassa...

Mitä miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei pelkistä pullista vaan miehen asenteesta. Itse laittaisin tuon porsaslauman pihalle.

Taitaisit olla sinä joka lähtisit loisimasta.

No aloittajan jutussa taitaa mies elää naisen rahapussista, kun piti naisen autollakin hakea lapset.

Sehän on se todennäköisin kuvio. Varakas, hyvässä työssä oleva nainen ottaa itselleen eronneen yh-miehen joka on matalapalkkaisella alalla, ehkä varastomies.

Nainen tietysti on hoikka ja viehättävä, mies korkeintaan 6-

Vierailija
264/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio maksaa.

T. Ukkosi

Kohta kahdesti eronnut. 

Nykyinen vaikuttaa enemmänkin hoidolta, ei puolisolta.

Jep, vaikuttaa olevan tän miehen toimintamalli että vieritetään erohommat naiselle. Porsastellaan ihan tarkoituksella vähän liikaa ja katsotaan mitä tapahtuu kun ei edes siivota jälkiä eli ei mitään katumusta tässä tai yritystä sovitella. Joku mättää mätämiestä ja tahtoo irti suhteesta aloittajaan.

Vierailija
265/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sotkuinen se sun auto noin muuten on? Ikinä en antaisi lupaa lapsille syödä - mitään - omassa autossani, joka on vuoden vanha ja kuin uusi. Miehen auto taas on Noh, roskakori. Joten siellä en pätkääkään välitä, kuka syö, mitä syö vai syökö.

Mun auto on hyvässä kunnossa ja sotkut siivotaan kun niitä sattuu. Puolison lapset ovat kuin omia Elämme ihanaa elämää siksi surettaakin tämä aloitus ja mietin lasua. Lasten äiti ehkä sen tekeekin kun kuulee mitä on tapahtunut.

Kannattaa kyllä tehdäkin. Isää pitää vielä paljon ohjeistaa nimittäin lasten kasvatuksessa sekä perheen kanssa sääntöjen noudattamista.

Vierailija
266/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo ihmiset tuo on selvä trollialoitus. Tarkoitus vaan lietsoa vihaa kaikkia kohtaan.

Mitä miehiä?

Onko käsite outo?

Vierailija
267/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttä, kun lainasit autoa.

Vierailija
268/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei pelkistä pullista vaan miehen asenteesta. Itse laittaisin tuon porsaslauman pihalle.

No aloittajan jutussa taitaa mies elää naisen rahapussista, kun piti naisen autollakin hakea lapset.

Missään ei sanota etteikö miehellä olisi autoa. Ehkä se on huollossa tai lainassa tms.

Vierailija
269/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo vai voiko joku mies oikeasti olla noin tyhmä?

Palstan artut uskoo kaiken paskan mitä miehistä kirjoitetaan. Ei sen tarvitse olla totta, tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä.

Sinulle miehet on miehiä ja naiset naisia. Kaikkien miesten ansiot on sinun ansioitasi, ja kaikkien miehien moittiminen loukkaa sinua syvästi. Todella hassu ajattelutapa. Miehiä on monenlaisia. Todella älykkäitä, ihan normaaleja fiksuja, ja sitten ihan kehitysvammaisia. Ja kaikkea siltä väliltä. Yksi mies voi toimia typerästi. Se on oikeasti mahdollista.

Kuten kirjoitin, teille tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä. Vihaatte miehiä, olosi helpottuu kun myönnät sen.

Minä en todellakaan vihaa miehiä. Minulla on erittäin fiksuja ja mukavia miehiä työkavereina, ja myös oma aviomies joka on aivan mahtava tyyppi ja jota rakastan enemmän kuin ketään tai mitään muuta.

Mutta eihän se tarkoita sitä että kaikki maailman miehet aina toimisivat älykkäästi ja olisivat ihania. Ihan kuin eivät kaikki naisetkaan. Saahan ihmisten negatiivisistakin puolista kertoa?

Eihän kukaan voi kieltää sitä että mies joka antaa 7- ja 12-vuotiaiden lasten syödä laskiaispullia autossa on totaalisen hölmö ja auton omistajalla on oikeus suuttua sotkusta. 

Todellakin vihaat.

Ap:lla ei ole miestä tai lapsia jotka olisi syönyt autossa mitään. Sinä vain haluat miesvihakiimassasi uskoa kaiken paskan mitä miehistä täällä kirjoitetaan.

Miksi sinusta on niin mahdotonta uskoa että AP:n kertoma voisi olla totta?

Kukaan normaali ihminen ei tee rakastamastaan ihmisestä ulínaketjua palstalle toisten miesvihaajien ruodittavaksi ja käytä aloituksessa olleita ilmaisuja, kuten MIEHEN LAPSET

Olen minäkin puhunut muutamaan otteeseen miehestäni täällä. Kettuako se sinulle kuuluu, mistä kukakin kirjoittaa? Et sinä mikään palstan ylijumala ole, joka kertoo, mistä saa kirjoittaa.

En ole kieltänyt, kerron vain että sitä harrastaa sairaat miesvihaajat.

Tiedän että olette sellaisia lähes kaikki, joten ei hätää, saat jatkaa kirjoittelua tällä palstalla.

Arvaa mitä. Mieheni töräyttelee järkyttäviä pieruja. 

Tästä kommentista meni miesvihauulilta vatsa sekaisin.

Miksi menisi? 

Tee ketju jossa haukut miehet koska ne vetelee järkyttäviä katkuja kun marttakerho on käymässä ja selitä kuinka sen paskan on pakko vetää pussillinen makkaraperunoita ja kolme olutta vaikka tiesi niiden olevan tulossa, ulíse kuinka sä et enää kestä koska sama tapahtuu joka kuukausi eikä mies vain tajua lopettaa... kerää naiset ketjuun rinkirunqqaamaan keksittyä tarinaa... se on miesvihaa  :)

Ja sitähän sinä täällä harrastat.

Tuohan on monen maalaisemännän normielämää. Mutta ethän sinä sitäkään usko siellä Helsingissä :D

Mikä sai sut porsimaan tuolle miehelle?

Kuule, juippi. Täällä maalla tuollaiset vinkujat pannaan rehuksi. 

M

Sika on nyt hiljaa siellä. Puhuin emakolle

Vinkuheinä alkaa pullistella. No, semmoisia te hesalaiset ootte. Järki ei päätä pakota.

Teille landepaukuille me ollaan Stadilaiset.

Mikäs hesan juntti siellä pullistelee?

Vierailija
270/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityissaastutin "välttämätön"? Valtaosalla ihmisistä ei ole sellaista.

Vierailija
271/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään töissä 5v. lasten kanssa laskiaispullia. Lopputuloksena tahmakätisiä lapsia, joista osalla oli kermavaahtoa otsassa asti. Jonkun laskiaispullia oli käynyt kerma- ja hillopuoli alaspäin pöydällä. Lattialla oli raesokeria niin että rahisi. Lopputuloksena pöytien pyyhintä, lapset pesulle ja imurointi pöytien alta ja ympäriltä.

Voin vain kuvitella, mitä muutaman vuoden vanhempi lapsi saa aikaan laskiaispullalla autossa... Onneksi ei ollut minun autoni.

Vierailija
272/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sotkuinen se sun auto noin muuten on? Ikinä en antaisi lupaa lapsille syödä - mitään - omassa autossani, joka on vuoden vanha ja kuin uusi. Miehen auto taas on Noh, roskakori. Joten siellä en pätkääkään välitä, kuka syö, mitä syö vai syökö.

Mun auto on hyvässä kunnossa ja sotkut siivotaan kun niitä sattuu. Puolison lapset ovat kuin omia Elämme ihanaa elämää siksi surettaakin tämä aloitus ja mietin lasua. Lasten äiti ehkä sen tekeekin kun kuulee mitä on tapahtunut.

Kannattaa kyllä tehdäkin. Isää pitää vielä paljon ohjeistaa nimittäin lasten kasvatuksessa sekä perheen kanssa sääntöjen noudattamista.

Taitaa kaikki lasua tässä ketjussa harkinneet puhua tuosta AP:sta. Ja en yhtään ihmettele. Menisi heti vaihtoon.

Vierailija
273/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa ei syödä laskiaispullia.

Vähän inhimillisyyttä peliin nyt. Lapset tulossa isänsä luo talvilomalla. Ainakin näin tulkitsen. Miten usein näkevät? Kenties vain lomilla. Isä haluaa osoittaa kiintymystään lapsille ja ei tohdi kieltäytyä pienten pyynnöistä. On ollut jo pitkään ikävä. Auto sotkeentuu ja se on toki inhottavaa mutta mies lupaisi korjata asia. Mutta se ei tällä puusilmäiselle kelpaa. Minä minä minä vaan on pääasia.

H o r o voi hankkia oman auton jossa saa syödä ja sotkea ( ja siivota jos ehtii.)

Ap:n ei tarvitse antaa pilata omaa omaisuttaan jonkun säälittävän emänsä n u s s i j a n vuoksi muka lasten takii..

Toivottavasti äidiltä löytyisi enemmän älliä kuin exho ratsultaan. Ihan vaan lasten kannalta

Vierailija
274/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahha veit sanat suustani 🤣🤣🤣

Vierailija
275/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tän tyyppinen perceily yleistäkin koska näin kirvoittanut kielenkannat.

Vierailija
276/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehiä?

Onko käsite outo?

Aloittaja kirjoitti yhdestä tietystä miehestä. Jos jossain oli kommentti, että hänellä on useita miehiä, niin se meni ohi silmien.

Vierailija
277/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähäh! Nauran ap:n autolle ja autonpenkeille!

t. mies

Vierailija
278/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isälläkö ei ole sanavaltaa omia lapsiaan (ei tuon emakon) koskeviin sääntöihin? Nainenko päättää miehen ja miehen lasten säännöt?

Auton omistaja päättää, miten hänen autoaan kohdellaan. Mies olisi voinut käyttää omaa autoaan, harmi, kun aloittaja antoi sen lainaksi. Ei varmasti anna jatkossa.

Vierailija
279/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

Miksi muka? Kun lapset opettaa ajoissa, ei tule hankaluuksia. Mun nössön siskon auto on hirveessä siivossa ja kun ihmetteli mun auton siisteyttä, ei mitenkään kyennyt tajuamaan, ettei mun autossa syödä. Että pidetään pausseja syömistä varten pidemmillä matkoilla. Hänen hemmotellut kauhukakarat eivät kuulema suostuisi! Mulla on 3 lasta eikä niiltä ole kyselty.

Ap:lla on samanlainen nössö miehenä!

Vierailija
280/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sinulla isot murheet, häpeä ap. Entäs ,jos sinun lapsesi olisivat orpoina Ukrainassa ja vietäisiin venäläisiin perheisiin karjalaan asumaa. Miten sitten kitisisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi