Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset sotkivat autoni laskiaispullalla ja nyt meni hermo.

Vierailija
16.02.2023 |

Mies haki lapset äidiltään mun autolla. Sieltä matkaa tänne vain 32 km että luulisi että voisi malttaa olla syömättä sen ajan. Mies osti menomatkalla meille kaikille laskiaispullat sovitusti.

Kun mies sai lapset kyytiin, nämä alkoi pyytää heti niitä. Mies antoi ne heille takapenkille. Jokainen voi nyt kuvitella miltä tummat kangaspenkit nyt näyttää. Lapset 12 ja 7.

Miten voi olla noin tossu lapsille, olisi siinä mennyt vajaa tunti kun olisi kahvi ja mehupöydässä kaikki ne yhdessä herkuteltu. Sekä sosiaalinen kiva hetki olisi ollut. Ja mun auton penkit sotkussa. Mies lupasi vklp aikana siivota. Ei varmasti lähde, ja mä en niitä pese. Vien auton ensi viikolla pesulaan ja pistän äijän maksaan. Sanoi etten niin pitkälle menisi. Kyllä menen.

Ei kyllä oikein maistunut koko h.. n pulla edes kun niin otti päähän.

Kommentit (581)

Vierailija
21/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se lapsiperhe-elämä on.

Eikä ole. Ihan omat lapset on, mutta ei meidän autossa syödä.

Vierailija
22/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun lapsille ei uskalleta sanoa ei, ja kun kaikki pitää saada mulle just nyt heti eikä mitään voi enää odottaa. Se on kiva sitten aikuisena opetella kohtaamaan vastoinkäymisiä ja pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee tai maksaa pesun.Ei kai tuossa sen ihmeempää ole.

Vierailija
24/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häääh, kuka muka antaa lapsille jotain syötävää autossa? Hyi. Kyllähän lopputuloksen arvaa.

Niin ja kyseessä ei ollut miehen auto vaan vaimokkeen. Omassa tuskin olisi pullat syöty?

Vierailija
25/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa korjauksen tai ero. Ja kuljettaa itse auton huoltamolle, hakee sen myös. Ja maksaa sinun taksikyydit sillä aikaa tai vie sinua autolla. Paitsi jos on pienituloinen mies, sitten sekään ei onnistu. Joudut vain itkemään.

Vierailija
26/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tyhmä syö laskiaispullia torstaina 16.2.? Eihän laskiainen edes ole vielä? Syöttekö myös joulukinkkua juhannuksena ja mämmiä vappuna?

Kuka muka kehtaa ostaa laskiaispullia KAUPASTA? Olisitte leiponeet pullat yhdessä, niin tämäkin ongelma olisi jäänyt syntymättä ja kaikilla olisi hyvä mieli.

Vierailija
27/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tyhmä syö laskiaispullia torstaina 16.2.? Eihän laskiainen edes ole vielä? Syöttekö myös joulukinkkua juhannuksena ja mämmiä vappuna?

Varmaan aika moni, kun niitä on ollut kaupassa tyrkyllä jo jonkun viikon.

Vierailija
28/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka kehtaa ostaa laskiaispullia KAUPASTA? Olisitte leiponeet pullat yhdessä, niin tämäkin ongelma olisi jäänyt syntymättä ja kaikilla olisi hyvä mieli.

En ehdi leipomaan kun keksin ketjuja tälle palstalle

Ap

Vierailija
29/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsurina ymmärtää joka päivä, kuinka vähän ihmiset autoaan arvostavat. Hyvä kun ratin taakse mahtuu, kun auto on täynnä roinaa, tyhjiä tölkkejä ja sipsimuruja.

Todellakaan autossa ei syödä mitään pullaa, ymmärrän täysin AP:n ketutuksen.

Vierailija
30/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että lapset ei ole naisen omia kun nainen noin avoimesti vihaa ja haluaa rangaista lapsia. Jos ne olisi omia se sotku ei haittaisi ollenkaan ja äiti suuttuisi jos joku puuttuisi omien lapsen sotkemiseen

Vierailija
31/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tykkäyksiä!!

Aaaah

Ap

Vierailija
32/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Toivottavasti teidän perheestä tehdään lasu: lapsia pakotetaan harrastuksiin niin kovalla kiireellä, ettei ole aikaa ruokailla rauhallisesti keittiön pöydän ääressä vaan "PITÄÄ VETÄÄ joku välipala autossa" ja syötätte lapsillenne PATUKOITA ettekä kunnon ruokaa. Olen järkyttynyt!

Ja muuten en antaisi suklaapatukoita kenenkään syödä mun autossa. Hankala ihan aikuisellekin, ettei siitä irtoa vähän ja putoa penkille ja siinä se sitten muhii ja lämpiää. Jää ruskea läntti joka sotkee seuraavankin istujan housut.

Nimittäin. Kerran junassa en katsonut penkkiä johon istuin vaaleilla housuilla ja perillä huomasin että olin istunut suklaan päälle. Oli sellainen näky että piti käydä jostain ostaa uudet pökät. Läntti ei lähtenyt pesussakaan ja ei ollut halvat housut.

Vierailija
33/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin toivon kenellekkään eroa mutta teille sitä toivon että mies pystyisi nauttimaan elämästä lapsiensa kanssa kun ei olisi tuommoista pirttihirmu kotidiktaattoria aiheuttamassa ongelmia ja maksuja. Tuommoinen sotu auton penkillä ei ole koskaan aiheuttanut mitään pahaa mutta sinun kaltainen hirviö aiheuttaa aina ongelmia

Vierailija
34/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo vai voiko joku mies oikeasti olla noin tyhmä?

Palstan artut uskoo kaiken paskan mitä miehistä kirjoitetaan. Ei sen tarvitse olla totta, tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä.

Sinulle miehet on miehiä ja naiset naisia. Kaikkien miesten ansiot on sinun ansioitasi, ja kaikkien miehien moittiminen loukkaa sinua syvästi. Todella hassu ajattelutapa. Miehiä on monenlaisia. Todella älykkäitä, ihan normaaleja fiksuja, ja sitten ihan kehitysvammaisia. Ja kaikkea siltä väliltä. Yksi mies voi toimia typerästi. Se on oikeasti mahdollista.

Vierailija
35/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, jonka lapsista oli kyse, ja jonka siis olisi kannattanut leipoa lasten kanssa, ei luultavasti seuraa keskustelua, joten nyt meni vähän hukkaan tämä moralisointi.

Vierailija
36/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullantuoksuinen kotiäiti pyöräyttää hetkessä pullat ja lapset saavat itse valita, haluavatko hilloa, marsipaania vai mantelimassaa. Perheen isä myhäilee taustalla.

Vierailija
37/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä annan lapsille useinkin välipaloja autossa, koska autoilemme paljon pitkiä matkoja ja joskus on joku siirtymä harrastukseen siten, että pitää vetää joku välipala vaan autossa matkalla sinne, mutta ymmärrän kyllä, että ne on tyyliin jotain pussi-/pillismoothieita, patukoita tms., mistä ei ole kyllä koskaan tullut mitään sotkua.

Toivottavasti teidän perheestä tehdään lasu: lapsia pakotetaan harrastuksiin niin kovalla kiireellä, ettei ole aikaa ruokailla rauhallisesti keittiön pöydän ääressä vaan "PITÄÄ VETÄÄ joku välipala autossa" ja syötätte lapsillenne PATUKOITA ettekä kunnon ruokaa. Olen järkyttynyt!

Ja muuten en antaisi suklaapatukoita kenenkään syödä mun autossa. Hankala ihan aikuisellekin, ettei siitä irtoa vähän ja putoa penkille ja siinä se sitten muhii ja lämpiää. Jää ruskea läntti joka sotkee seuraavankin istujan housut.

Nimittäin. Kerran junassa en katsonut penkkiä johon istuin vaaleilla housuilla ja perillä huomasin että olin istunut suklaan päälle. Oli sellainen näky että piti käydä jostain ostaa uudet pökät. Läntti ei lähtenyt pesussakaan ja ei ollut halvat housut.

Kuka puhui suklaapatukoista? Ei kai kukaan pidä suklaapatukkaa minään välipalana?

Vierailija
38/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisen viikkoa sitten oli palstalla käsittämätön pullajuttu niin ikään. Nainen oli tehnyt jotain megasuuria korvapuusteja työkaverille. Miehen pojat ja mies söivät nämä luvatta.

Kuka muistaa tuon ketjun, nauroin makeasti kun luin sitä. Pullathan on makeita, että sikäli sopii teemaan.

Erikoispullat on vakava juttu! Koska saamme lukea aloituksen jossa puolison lapsi söi bostonkakun salaa?

Vierailija
39/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa lapsen (tai yhtään kenenkään) syödä _laskiaispullaa_ autossa? Siitähän tulee sotku jo ihan pöydän ääressäkin.

Vierailija
40/581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen lapset, mun auto, mun rahat ja pullaa ostetaan vain luvalla. Kiva perhe lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan