Kumppanien määrä pitää kertoa suhteen alussa
Kommentit (45)
Voihan sen jakaakin, korottaa potenssiin tai ottaa siitä neliöjuuren.
JOS minun nykyinen rouva alkaisin kyselemään, että jotta monenko kanssa olen ollut silleen niin sanoin, että kahden nyt ainakin, exän (2 lasta) ja hänen ja lopuista kymmenistä hänen ei tarvitse tietää mitään. Se oli minun elämää ennen kuin törmäsimme ja se pysyy minun tietonani, näillä mennään.
Mitä tekisit tiedolla, että minulla on ollut satoja naisia?
Vierailija kirjoitti:
Päättelisin, etten halua olla vain yksi sadoista.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Poistuisin heti.
Niintuota, kun ikää on kertynyt niin kukapa niitä viitsii muistella. Parikymppisenä ja nuorempana asialla ehkä enemmän merkitystä kun taas enemmän elämänkokemusta kerryttäneelle muilla asioilla on isompi painoarvo. Mulle on aivan sama onko nyksä p*neskellut viiden vaiko viidentoista kanssa ennen minua. Eipä ole hänkään minulta kysellyt montako miestä on ollut.
Niin siis entisten kumppaneiden? Haluaisin kyllä ne tietää, että onko niitä montakin ollut ja mihin ne on kaatuneet, koska kertoo henkilön arvomaailmasta ja siitä, että onko hänen ajatus kumppanuudesta yhtään samankaltainen kuin minulla.
Sit taas jos tässä jotain seksipartnereiden määrää tarkoitettiin, niin sitä en kyllä oikeestaan edes haluaisi tietää.
En osaisi vastata tuohon kysymykseen, jos joku sitä minulta kysyisi. En ole enää teini, joka laskee kuinka monen kanssa on pitänyt kädestä, pussannut tai ollut silleen. Pitäisin kysyjää joko lapsellisena tai ajattelisin hänellä olevan jotain ongelmia seksuaalisuuden suhteen.
N43
Ap vaikuttaa ihmistyypiltä, jolle tulee usein yllätyksenä, että ihmiset ajattelevat asioista eri tavoin. Tämä esimerkiksi on asia, joka ei kiinnosta minua, ellei kumppanien lukumäärä ole aivan poikkeuksellinen, kuten 0 tai 500. Tuolloinkin se kiinnostaa minua vain harvinaisuutensa vuoksi, mitään moraalista näkemystä minulla ei suuntaan tai toiseen ole. Ilmeisesti samanhenkiset ihmiset päätyvät deittailemaan toisiaan, sillä minulta ei ole koskaan kysytty kumppaneiden lukumäärää.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa ihmistyypiltä, jolle tulee usein yllätyksenä, että ihmiset ajattelevat asioista eri tavoin. Tämä esimerkiksi on asia, joka ei kiinnosta minua, ellei kumppanien lukumäärä ole aivan poikkeuksellinen, kuten 0 tai 500. Tuolloinkin se kiinnostaa minua vain harvinaisuutensa vuoksi, mitään moraalista näkemystä minulla ei suuntaan tai toiseen ole. Ilmeisesti samanhenkiset ihmiset päätyvät deittailemaan toisiaan, sillä minulta ei ole koskaan kysytty kumppaneiden lukumäärää.
Ei minullakaan ole moraalista näkemystä, mutta en silti haluaisi treffailla ihmistä, jolla on ollut paljon kumppaneita, koska oman vähäkumppaneisuuteni takia tuntisin itseni huonommaksi ja tulisin epävarmaksi.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole moraalista näkemystä, mutta en silti haluaisi treffailla ihmistä, jolla on ollut paljon kumppaneita, koska oman vähäkumppaneisuuteni takia tuntisin itseni huonommaksi ja tulisin epävarmaksi.
Ei ap
Olisiko tällöin parempi vaihtoehto työstää omia huonommuuden tunteita kuin hylätä muuten lupaava deitti vain siksi, että tämä on seksuaalisesti kokeneempi? Tämä on sama kuin se, että hylkäisi toisen, koska tämä on paremman näköinen, koulutetumpi tai parempituloinen.
Vierailija kirjoitti:
En osaisi vastata tuohon kysymykseen, jos joku sitä minulta kysyisi. En ole enää teini, joka laskee kuinka monen kanssa on pitänyt kädestä, pussannut tai ollut silleen. Pitäisin kysyjää joko lapsellisena tai ajattelisin hänellä olevan jotain ongelmia seksuaalisuuden suhteen.
N43
Siis et muista, kuinka monen kanssa olet ollut? Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei apOlisiko tällöin parempi vaihtoehto työstää omia huonommuuden tunteita kuin hylätä muuten lupaava deitti vain siksi, että tämä on seksuaalisesti kokeneempi? Tämä on sama kuin se, että hylkäisi toisen, koska tämä on paremman näköinen, koulutetumpi tai parempituloinen.
No siinä tulee myös sänkykokemus vastaan, jota ei voi työstää muuten kuin hankkimalla lisää sänkykokemusta. Eri asia kuin kumppanin koulutus tai tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei apOlisiko tällöin parempi vaihtoehto työstää omia huonommuuden tunteita kuin hylätä muuten lupaava deitti vain siksi, että tämä on seksuaalisesti kokeneempi? Tämä on sama kuin se, että hylkäisi toisen, koska tämä on paremman näköinen, koulutetumpi tai parempituloinen.
No siinä tulee myös sänkykokemus vastaan, jota ei voi työstää muuten kuin hankkimalla lisää sänkykokemusta. Eri asia kuin kumppanin koulutus tai tulot.
Eihän seksipartnereiden lukumäärä liity siihen, kuinka kokenut on sängyssä? Joku pidemmässä suhteessa ollut on luultavasti paljon kokeneempi ja osaa paljon enemmän kaikkea, kuin vaihtuvien partnereiden kanssa seksiä harrastanut ihminen.
Sitäpaitsi moni pidemmissä suhteissa ollut on nykyään sellainen, että niillä on ollut useampi pidempi suhde JA lisäksi niiden välissä joku puolen vuoden railakas sinkkukausi jolloin on scoretettu menemään ja hankittu sitä seksiseikkailukokemusta.
Itse en ole kehdannut useampaan vuoteen edes mennä sänkyyn kenenkään ikäiseni kanssa, koska minun ikäisilläni on jo yleensä niin paljon enemmän kokemusta kuin minulla. Ja jopa ne 10 vuotta nuoremmatkin joiden kanssa olen ollut, on olleet kokeneempia kuin minä. Tosin niille voin sentään antaa jotain sellaista henkistä puolta mitä eivät oman ikäisiltä saa, mutta minulla taas ei ole antaa saman ikäisille sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän seksipartnereiden lukumäärä liity siihen, kuinka kokenut on sängyssä? Joku pidemmässä suhteessa ollut on luultavasti paljon kokeneempi ja osaa paljon enemmän kaikkea, kuin vaihtuvien partnereiden kanssa seksiä harrastanut ihminen.
Sitäpaitsi moni pidemmissä suhteissa ollut on nykyään sellainen, että niillä on ollut useampi pidempi suhde JA lisäksi niiden välissä joku puolen vuoden railakas sinkkukausi jolloin on scoretettu menemään ja hankittu sitä seksiseikkailukokemusta.
Itse en ole kehdannut useampaan vuoteen edes mennä sänkyyn kenenkään ikäiseni kanssa, koska minun ikäisilläni on jo yleensä niin paljon enemmän kokemusta kuin minulla. Ja jopa ne 10 vuotta nuoremmatkin joiden kanssa olen ollut, on olleet kokeneempia kuin minä. Tosin niille voin sentään antaa jotain sellaista henkistä puolta mitä eivät oman ikäisiltä saa, mutta minulla taas ei ole antaa saman ikäisille sitäkään.
Ei minulla ainakaan ole ollut sellaisia kausia. Olen ollut vain yhden ihmisen kanssa, toki parisuhteessa, mutta ei siitä opi, miten uusia ihmisiä kohdataan ja miten toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuollaisella tiedolla mitään tekisi, mutta tiedän sen että en tulisi koskaan tilanteeseen jossa olisin kiinnostunut seurustelemaan kanssasi. Sen huomaa miehestä milloin hän on epäsopiva, ja sadat s-kumppanit näkyvät kyllä kiinnostuksen kohteissa ja elämäntyylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos sinulla on yhtä aikaa useampi kumppani ja olet aloittamassa parisuhdetta uuden kanssa. Kaikki kumppanit ansaitsevat tietää, missä mennään. Entisistä kumppaneista ei tarvitse puhua.
Kuka määrittellee milloin kyseessä on kumppani josta pitää kertoa?
Tämä muakin kiinnostaisi.
Minä olen alkanut rankkaamaan naisia pois potenttiaalisista seurustelukumppaneista jos heillä on paljon seksikumppaneita. Hämmästyttävän usein kyseessä on huomionhakuinen tai huonon itsetunnon kanssa painiskeleva ihminen. Ei varmaankaan kaikilla, mutta asioilla on selvä yhteys.
Minusta kumppanien määrällä on väliä. Mikäli niitä on ollut paljon, se kertoo jotakin kyseisen henkilön sitoutumiskyvystä ja arvoista. Parisuhde ei voi tuntua kovin merkitykselliseltä ihmiselle, jolla "parisuhteita" ollut kymmeniä tai enemmän.
Voihan niistä puhua. En tosin kyllä edes menisi treffeille menevän miehen kanssa. Tärkeämpää olisi, ettei ole pettänyt.