Kumppanien määrä pitää kertoa suhteen alussa
Kommentit (45)
En tee sillä tiedolla yhtään mitään.
En kerro jos ei kysytä. Minun tapaamani ihmiset eivät edes halua tietää.
Siis samanaikaisten? Juu, kuuluu hyviin tapoihin :)
AP:n kumppanien määrä on miinusmerkkinen.
Ei tarvi välttämättä, jos se on itselle se ja sama.
Minä kyllä saatan tiedustella, jos vielä joskus päädyn suhteeseen. En halua enää koskaan päätyä yhdeksi numeroksi jonkun sarjakaatajan listalle.
Ei me kerrottu eikä kumpikaan kysynyt. Päälle 30v molemmat, asialla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin kymmenellä.
Tämäkö on meriittisi?
Samanaikaisten kyllä! Edellisten, ei todellakaan, lukuun ottamatta edelliset avioliitot.
Kumppanien määrä on hyvä kertoa jo ensimmäisillä treffeillä.
Kyllä, jos sinulla on yhtä aikaa useampi kumppani ja olet aloittamassa parisuhdetta uuden kanssa. Kaikki kumppanit ansaitsevat tietää, missä mennään. Entisistä kumppaneista ei tarvitse puhua.
Vaan jos sulla on useampi kumppani, niin lienee asiallista ottaa heti puheeksi. Muuten ei ole mitään tarvetta puhua eksistä missään vaiheessa, ne ihmiset on eksiä syystä.
Muista ap kysyä välittömästi tämä kysymys, ja tee selväksi että jollei oikeaa vastausta tule, niin tapailu päättyy tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos sinulla on yhtä aikaa useampi kumppani ja olet aloittamassa parisuhdetta uuden kanssa. Kaikki kumppanit ansaitsevat tietää, missä mennään. Entisistä kumppaneista ei tarvitse puhua.
Kuka määrittellee milloin kyseessä on kumppani josta pitää kertoa?
Tarkoitatko kumppanien määrää ennen suhdetta vai arviota tulevista kumppaneista?
Mä en tiedä avomieheni eksien määrää. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta enkä koe tekeväni sillä tiedolla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
En tee sillä tiedolla yhtään mitään.
Minä kyllä teen, se kertoo ihmisestä hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi välttämättä, jos se on itselle se ja sama.
Minä kyllä saatan tiedustella, jos vielä joskus päädyn suhteeseen. En halua enää koskaan päätyä yhdeksi numeroksi jonkun sarjakaatajan listalle.
Ei kukaan puhu totta tällaista asioista.
Jep ja me tehtiin se romanttisesti valheenpaljastuskoneessa.
Miksi?