Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko toisen naisen imettää lastasi??!

Vierailija
25.08.2008 |

Eli oman lapsen imettäminen on sitten insestiä vai? Ei siinä, ei mun mielestä toisen lasta imetetä ilman lupaa (tosin en ymmärrä kyllä miten sellaiseen tilanteeseen edes pääsee, ellei jätä vauvaansa heitteille), mutta siitä imettämisestä ei kyllä tosiaan kärsi kuin imetetyn vauvan äidin heikko itsetunto.

Vai kertokaas ihmeessä mitä pahaa siinä sille vauvalle tapahtuu?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oman lapsen imettäminen on sitten insestiä vai? Ei siinä, ei mun mielestä toisen lasta imetetä ilman lupaa (tosin en ymmärrä kyllä miten sellaiseen tilanteeseen edes pääsee, ellei jätä vauvaansa heitteille), mutta siitä imettämisestä ei kyllä tosiaan kärsi kuin imetetyn vauvan äidin heikko itsetunto.

Vierailija
2/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen ekoäitiketjun innoittamana kyselen. Mielestäni toisen äidin vauvan (ilman lupaa) imettäminen on jo melkein seksuaalista väkivaltaa!

Vierailija
4/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin jopa että sen täytyy olla kriminalisoitua? Koittaisin ainakin tehdä jotain ilmoitusta hätäpäissäni, kamala ajatuskin.

Vierailija
5/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen "joutunut" kyllä itse imettämään toisen äidin vauvaa. Olimme saaressa, kun mieheni veljen vaimo joutui psykoosiin. Silloin ei ollut korvikkeita mukana, ja apua odotellessa oli vauvaa pakko ruokkia. Mutta tilanne oli siis aivan eri.

T. se jonka vauvaa imetettiin ilman lupaa

Vierailija
6/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni luvatta imettäminen on rikollista ja jo se, että sairaalassa annetaan lupaa kysymättä luovutettua äidinmaitoa on myös rikollista. Itse valitsin korvikkeen lapselleni 3 vrk:n iässä ja siitä eteenpäin saikin vain minun maitoani.

Vierailija
7/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaaaaa... no ei taatusti ole.

Vierailija
8/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän idiootti? Tai et ilmeisesti ihan vähän, aika paljon.

Meinaatko että sun oma maitosi on jotenkin kamalan erityistä ja toisten kamalaa seksintäyteistä mönjää, että mieluummin annat vauvan elimistölle kunnon shokin lehmänmaidolla, kuin pikkuvauvan suolistolle sopivalla maidolla.

Vinkki: normaali äiti kyllä valitsee lapsen kannalta paremman vaihtoehdon, mutta sä et taidakaan olla ihan terve.

Mielestäni luvatta imettäminen on rikollista ja jo se, että sairaalassa annetaan lupaa kysymättä luovutettua äidinmaitoa on myös rikollista. Itse valitsin korvikkeen lapselleni 3 vrk:n iässä ja siitä eteenpäin saikin vain minun maitoani.

Vierailija
9/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pahaa, kuin että hän tunkisi käytettyä hammasharjaansa lapseni suuhun. En pitäisi siitä, että lapseni saisi häneltä geneettistä ainesta eli soluja maidon mukana ja mahdollisesti viruksia, bakteereja jne. joita ei ole minulla samaa valikoimaa. Eikä toisen lapsen imettäminen psyykkisestikään olisi ongelmatonta.

6.

Vierailija
10/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva lapsi varmaan on niin allerginen, että siitä mitään oikeaa vahinkoa tai vaaraa olisi.

Kuten sanottu, en itse ikinä imettäisi toisen lasta luvatta, enkä haluaisi omaani luvatta imetettävän, mutta IHAN OIKEASTI siitä nyt ei haittaa ole muuta kuin äidin itsetunnolle tai ties mille.

Vierailija
11/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka samaa tavaraa toisen äidin tissistäkin tulee.

Vastaan: En, mutta hätätilassa tietysti.

Vierailija
12/31 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää keksinyt?

Tajuatko miten paljon bakteereja kuolaa roskaa, sontaa sun muuta sun lapsesi saa suuhunsa kun se syömii/monkii pitkin lattioita? Tai kun se syö sun likaista tissiäsi?

JA mitä helvetin geneettistä ainesta? MEinaatko, että sun lapselles tulee joku mutaatio kun se syö toisen naisen maitoa? Miten sä koskaan tulet uskaltamaan syöttää sille yhtään mitään, sehän voi saada ties mitä ihan mistä vaan.

JA mitähän niin vaikeaa psyykkisesti olisi toisen lapsen imettämisessä? Tuleeko ahdistus vai puhkeaako skitsofrenia? Ja kenelle, vauvalle, imettäjälle, vai vauvan äidille...

Ei helvetti, tässäkö on av-mamman järjen taso?

Vierailija
13/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain määrin. Imetettäessä maito ei ole edes pastoroitua. Eläimillä on eläinten taudit ja ihmiset saavat tautinsa yleensä toisilta ihmisiltä. Että se siitä koiran kakan syönnistä mikä toki myös ei ole terveellistä. Lehmällä on erilaiset solut kuin ihmisillä, vaikka joisit maitoa suoraan tilatankista...

Lääkäri

Vierailija
14/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus on kuitenkin että en antaisi toisen äidin imettää kuin äärimmäisessä hädässä, mutta myönnän että kyse on aivan muista kuin järkiperäisistä syistä.

Vierailija
15/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta se oli tosi hyvä, mielummin luovuttajien maitoa kuin vastiketta.

Vierailija
16/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissi ei sit koskaan hikoile : )

allerginen niin, että jokin tietty ruoka ei sovi imettäjälle.

Enpä tykkäis hyvää, jos joku imettäis lastani ilman lupaa varsinkaan tuntematon hikitissi.

Mieleummin imettäisin toisen lasta, jos pakko ois. Luovutettu maito on eri asia, koska niissä noudatetaan hygieniaa.

Tosin pakko tilanteessa olisi ihan luontevaa. Sama, kuin suustasuuhun elvytys voi tehdä kenelle vaan, jos pakko, mutta mielummin suu kontaktiin, vain oman perheen jäsenen kanssa.

Taaperoimettäjät varmaan sitten tarjoaa rintaa naapurin 3v.,kun se ei saa enää äidinmaitoa....

aika harva lapsi varmaan on niin allerginen, että siitä mitään oikeaa vahinkoa tai vaaraa olisi.

Kuten sanottu, en itse ikinä imettäisi toisen lasta luvatta, enkä haluaisi omaani luvatta imetettävän, mutta IHAN OIKEASTI siitä nyt ei haittaa ole muuta kuin äidin itsetunnolle tai ties mille.

Vierailija
17/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen niin, että jokin tietty ruoka ei sovi imettäjälle.

Enpä tykkäis hyvää, jos joku imettäis lastani ilman lupaa varsinkaan tuntematon hikitissi.

Mieleummin imettäisin toisen lasta, jos pakko ois. Luovutettu maito on eri asia, koska niissä noudatetaan hygieniaa.

Tosin pakko tilanteessa olisi ihan luontevaa. Sama, kuin suustasuuhun elvytys voi tehdä kenelle vaan, jos pakko, mutta mielummin suu kontaktiin, vain oman perheen jäsenen kanssa.

Taaperoimettäjät varmaan sitten tarjoaa rintaa naapurin 3v.,kun se ei saa enää äidinmaitoa....

Vierailija
18/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä av:lla on näitä mahtavia av-lääkäreitä...

JOo, ei tietenkään ole maito pastöroitua, se pastörointi kun tappaa maidosta ne kaikki hyvätkin bakteerit, joista olisi ihmiselle hyötyä.

Ihanko oikeasti tämä "lääkäri" esittää, että toisen äidin maito on vauvalle jotenkin bakteeripitoisempaa ja haitallisempaa kuin koiran kakka? Ihme ettei ne sitten sairaaloissakin mieluummin syötä vauvoille koirankakkaa, vaan antavat toisten äitien maitoa...

Mä en kyllä ihan vieläkään tajua mitä tämä "lääkäri" yritti sanoa...

jossain määrin. Imetettäessä maito ei ole edes pastoroitua. Eläimillä on eläinten taudit ja ihmiset saavat tautinsa yleensä toisilta ihmisiltä. Että se siitä koiran kakan syönnistä mikä toki myös ei ole terveellistä. Lehmällä on erilaiset solut kuin ihmisillä, vaikka joisit maitoa suoraan tilatankista...

Lääkäri

Vierailija
19/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla yksi ja sama kimpoilija taas liikkeellä.

Vierailija
20/31 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin jopa että sen täytyy olla kriminalisoitua? Koittaisin ainakin tehdä jotain ilmoitusta hätäpäissäni, kamala ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan