Mies NÖYRYYTTI kahvilassa
Oltiin miehen kanssa kahvilassa ja kysyi myyjän kuullen minulta: "Otanko seksiä?"
Olin ihan pöyristynyt ja melkeinpä shokissa, mut sit osoitteli keksejä ja korjasi: "Keksiä? Keksiä?". Myyjäkään ei tajunnut vaan oli varmaan yhtä kiusaantunut ja järkyttynyt.
Miehen mukaan jo PIENENÄ hänen sukulaiset kertoi tätä "vitsiä".
Kivaa nöyryyttää myyjän edessä ja varmaan joku muukin asiakas kuuli. Teki mieli vajota maan alle. Ei huvita lähteä hiihtolomalle "SEKSIÄ" harrastamaan.
Eikä olla mitään siveyden sipuleita, mut tietyt mölyt vois pitää mahassa.
Kommentit (27)
Perse haisee myös sohvalta ja mies syö lapsen vanukkaat
Miksi et itse nöyryyttänyt miestä ja sanonut, että ilman muuta seksi kelpaa, mutta sinulta saa niin huonoa, että ei kiitos, ottaisin nyt mieluummin pullia kuin ku..ia.
Mitä?Törkeä mies.Nyt heti moro ja näkemiin.
Samaa tyhmää vitsiä olen kuullut itsekin.
60-luvulla naapurin täti sanoi oikeasti noin!
Minä olisin vastannut "En tiedä otatko seksiä? Tekeekö sinun juuri nyt seksiä mieli?"
Miehesi kun kysyi "otanko seksiä?" eli ei kysynyt otatko sinä, vaan mietti nimenomaan että ottaisiko itse seksiä.
Aikoinaan erään maaseututaajaman kaupan ikkunassa on ollut ilmoitus, jossa on kerrottu että seksikoneet ovat tulleet kauppaan myyräviksi. Kone on ollut vohvelirauta ja paikkakunnan kielessä keksit olivat seksejä. Älä ap vetäise hernettä nenääsi turhan takia, ei tuo tokaisu ollut mitään nöyryytystä vaan huumoria.
Olet sitten ääliön valinnut mieheksesi. Onnea vaan.
Otsikosta sain sen käsityksen että kyseessä oli suurikin nöyryytys. Tuo miehen tokaisu olikin vain vitsi joka ei uponnut yleisölle.
Patriarkaatin edustajat haaveilevat jatkuvasti naisten ja muunsukupuolisten nöyryyttämisestä.
Kai myyjänä oli nuori pimatsu ja huumorimiehenä kysyi kumpaa on tarjolla, pullaa vai p***ua?
Mielenkiintoista miten koet tämän nöyryyttämisen nykyisen tasa-arvon aikana. Entä jos sinä sanoisit samalla tavalla seuraavalla kerralla, niin nöyryyttäisitkö sinä miestäsi?
Jos häpeäisit miehesi käytöstä niin se olisi enemmän ymmärrettävää, mutta viittaus siihen että pariskunnan nainenkin harrastaa seksiä ja jopa viittaus että nainen voisi siitä nauttia on ilmeisesti vielä nykyaikana käsittämätöntä?
Lihapiirakka munalla. Maito rahalla
Mun anoppi myös tyrkytti keskellä kirkasta kahvipöytää, ota seksiä. Karjalaisii. Huvitti se häntäkin, muttei suostunut luopumaan murteestaan.
aha...