Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi laihtumalla saada kapean vyötärön, kun sen sijainti on kylkiluiden päällä?

Vierailija
16.02.2023 |

En ymmärrä tätä yhtälöä.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google auttaa mittaamaan ja kertomaan missä kohti se vyötärö on. En ymmärrä miten kylkiluut voisi ylettyä lantioluihin asti.

Harvalla ihmisillä on sellainen "oppikirjaluuranko", jossa kaikki pituudet, suoruudet ja mittasuhteet olisivat samanlaisia kuin fyssarin toimistossa roikkuvassa muoviluurangossa.

Vierailija
42/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on upea ampiaisvyötärö luonnostaan. Taitaa olla jotain 67 cm.. Kyllä sitä kadehditaan. Kaikilla ei rasva jakaudu niin suotuisasti. Mulla rasva menee vain lantiolle ja pakaroihin.

N26

67 cm mielestäsi ampiaisvyötärö? :D Mulla on 68 cm eikä se ole ampiaista nähnytkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on upea ampiaisvyötärö luonnostaan. Taitaa olla jotain 67 cm.. Kyllä sitä kadehditaan. Kaikilla ei rasva jakaudu niin suotuisasti. Mulla rasva menee vain lantiolle ja pakaroihin.

N26

67 cm mielestäsi ampiaisvyötärö? :D Mulla on 68 cm eikä se ole ampiaista nähnytkään.

Ap

En ole edellinen mutta 67 cm voi ihan hyvin olla ampparivyötärö, jos lantio on huomattavasti leveämpi. 

Vierailija
44/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi, minulla on ainakin vyötärö tuossa kylkiluiden ja lantioluiden välissä? Mutta eihän kaikilla ole kapeaa vyötäröä, vaikka olisi miten matalat rasvat. Vartalomallista kiinni. 

Mun vyötärö on kylkiluiden kohdalla.

Ap

Vyötärö on muilla ihmisillä navan korkeudella, eikä siinä ole kylkiluita.

??? Mun navan kohdalla on kylkiluut. Eikä vyötäröä edes mitata siitä kohtaa vaan 1-2 cm navan yläpuolelta ja siinä kohtaa todellakin on kylkiluut.

Ap

Monille ihmisille tuntuu olevan todella vaikea uskoa, että kaikilla ei ole täsmälleen samanlaista ruumiinrakennetta kuin heillä. Minullakaan ei ollut vyötärö edes alipainoisena kuin pari senttiä alle 80cm, koska se on pakko mitata kylkiluiden ympäriltä, ja ne eivät laihtumalla pienene.

Ei se ole mitenkään vaikea uskoa. Jos katselee rannalla (nuoria) naisia, niin aika harvalla on erottuva vyötärö, vaikka olisi matalat rasvat eli hoikka kroppa.

Varmaan siitäkin syystä tullut tuo peppumuoti, kun siihen voi useampi osallistua. Monilla suora, vyötärötön vatsa ja pallopeppu. 

Joo ja vaatteissakin huomaa. Mulla on kapea vyötärö ja leveähkö lantio, ja korkeavyötäröisten farkkujen ostaminen on yks ongelma. Ne on aina suunniteltu tuollaiselle suoralle vartalotyypille. Jos farkut on mulle lantion kohdalta sopivat, vyötärön kohdalle jää sellaiset 10 cm ilmaa.

Nykyvaatteethan on suunniteltu hehtaariperseille. Jos muuten löytyy sopivat housut, niin niihin mahtuisi kaksi persettä.

En ole huomannut. Mulla ei ole ollut housujen kanssa ongelmaa muuten kuin tuon vyötärön osalta. En ole mikään hehtaariperse, vaikka persettä kyllä treenaankin.

Vierailija
45/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Mitä? Miksi teit tämän aloituksen, jos sinulla kerran on jo kapea vyötärö?

Vierailija
46/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi, minulla on ainakin vyötärö tuossa kylkiluiden ja lantioluiden välissä? Mutta eihän kaikilla ole kapeaa vyötäröä, vaikka olisi miten matalat rasvat. Vartalomallista kiinni. 

Mun vyötärö on kylkiluiden kohdalla.

Ap

Vyötärö on muilla ihmisillä navan korkeudella, eikä siinä ole kylkiluita.

Vyötärö on kapein kohta navan yläpuolella. Katsopas tarkemmin vaikka bikinikuvia jostain vaatekaupan nettisivuilta.

No ne kuvathan ei valehtele yhtään... ?

Vierailija
47/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Koska se ei ole kapea! Kapea vyötärö on

Ap

Vierailija
48/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Ja lantionympärys on?

Vierailija
49/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Ai tämä olikin humble brag -aloitus.

Vierailija
50/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Koska se ei ole kapea! Kapea vyötärö on < 60 cm. Tuollainen on misseillä, ja entisaikana on ollut jopa 50 cm vyötäröitä.

Ap

Eli ongelma onkin päässäsi, eikä kylkiluissasi.

Vierailija
51/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Koska se ei ole kapea! Kapea vyötärö on < 60 cm. Tuollainen on misseillä, ja entisaikana on ollut jopa 50 cm vyötäröitä.

Ap

Olet selkeästi kehopositiivisuuden uhri, kun kuvittelet, että 70 cm vyötärö on jotenkin kapea.

Ap

Vierailija
52/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylkiluut leveällä, lantioluuhun etäisyys 5cm. Ei tule vyötäröä vaikka minkä tekisi.

Minusta tuo kuulostaa aika isolta etäisyydeltä. Itselläni on 1 cm..

Ap

Monilla kääpiöillä ei tosiaankaan ole vyötäröä.

Olen keskimääräistä pitempi.

Ap

Siinä tapauksessa sun on 1 cm vyötärölläsi pakko näyttää joltain sirkuspelleltä.

Vierailija
53/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/quote]

Joo ja vaatteissakin huomaa. Mulla on kapea vyötärö ja leveähkö lantio, ja korkeavyötäröisten farkkujen ostaminen on yks ongelma. Ne on aina suunniteltu tuollaiselle suoralle vartalotyypille. Jos farkut on mulle lantion kohdalta sopivat, vyötärön kohdalle jää sellaiset 10 cm ilmaa.

Mulla sama ongelma. Eikä vain korkeavyötäröiset. Kaikki ihan normaalivyötäröiset farkut pitää pienentää siitä vyötäröstä, ellei halua käyttää vyötä. Ärsyttää.

Minulla on iso vyötärö/vatsa, pieni lantio ja silti käytän vyötä. En usko, että housuja on edes tarkoitettu puettavaksi ilman.

Vierailija
54/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google auttaa mittaamaan ja kertomaan missä kohti se vyötärö on. En ymmärrä miten kylkiluut voisi ylettyä lantioluihin asti.

Harvalla ihmisillä on sellainen "oppikirjaluuranko", jossa kaikki pituudet, suoruudet ja mittasuhteet olisivat samanlaisia kuin fyssarin toimistossa roikkuvassa muoviluurangossa.

Harvalla naisella kuitenkaan on sellainen gorillamainen tynnyrivartalo, mitä täällä kuvaillaan.

Vierailija
55/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Vyötärön kapeus on suhteellista. Oman kuvailunsa perusteella ap näyttää joltain Babadookilta.

Vierailija
56/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Ap

Sehän selvisi jo ensimmäiseltä sivulta. 

Vierailija
57/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeus on suhteellista, sitä verrataan lähiympäristöön. Mullakin on vyötärö ihan kohdillaan, vaikka olen ylipainoinen hormoonimakkara. Ei se kapea ole, mutta ylä- ja alapuoli on kuitenkin leveämmät :)

Vierailija
58/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kaikki saa kapeaa vyötäröä millään. Mun vyötärö oli kapeimmillaan 74cm, kun olin 170cm/54kg.

Sama juttu, ja mitoilla 171/50 oli yli 70cm vyötärö. Olen aina ollut mallia lankku, joka levenee hartioita kohti. Reilusti lihoessa "vyötärö" eli vartalon kapein kohta ilmestyi alimpien kylkiluiden kohdalle. Napa on paljon alempana kuin muilla, pömpöttävässä mahassa.

Ei tällä rakenteella tule "vyötärö" esiin normaalipainoisena.

Ylipainoisella se vyötärö ei muutenkaan ole kapeimmassa kohdassa, kapeusohje on tarkoitettu normaalipainoisille ja timmeille. Tuossa havainnollistava kuva:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vy%C3%B6t%C3%A4r%C3%B6%E2%80%93lantio-s…

Vierailija
59/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kaikki saa kapeaa vyötäröä millään. Mun vyötärö oli kapeimmillaan 74cm, kun olin 170cm/54kg.

Sama juttu, ja mitoilla 171/50 oli yli 70cm vyötärö. Olen aina ollut mallia lankku, joka levenee hartioita kohti. Reilusti lihoessa "vyötärö" eli vartalon kapein kohta ilmestyi alimpien kylkiluiden kohdalle. Napa on paljon alempana kuin muilla, pömpöttävässä mahassa.

Ylipainoisella se vyötärö ei muutenkaan ole kapeimmassa kohdassa, kapeusohje on tarkoitettu normaalipainoisille ja timmeille. Tuossa havainnollistava kuva:

Kuva havainnollistaa hyvin myös sen, että vyötärö on kylkiluiden ja suoliluun välissä, ei kylkiluiden päällä.

Vierailija
60/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva havainnollistaa hyvin myös sen, että vyötärö on kylkiluiden ja suoliluun välissä, ei kylkiluiden päällä.

Yrittäkää nyt ymmärtää, että joillain ei ole sitä "väliä"..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi