Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi laihtumalla saada kapean vyötärön, kun sen sijainti on kylkiluiden päällä?

Vierailija
16.02.2023 |

En ymmärrä tätä yhtälöä.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi, minulla on ainakin vyötärö tuossa kylkiluiden ja lantioluiden välissä? Mutta eihän kaikilla ole kapeaa vyötäröä, vaikka olisi miten matalat rasvat. Vartalomallista kiinni. 

Mun vyötärö on kylkiluiden kohdalla.

Ap

Vyötärö on muilla ihmisillä navan korkeudella, eikä siinä ole kylkiluita.

Vyötärö on kapein kohta navan yläpuolella. Katsopas tarkemmin vaikka bikinikuvia jostain vaatekaupan nettisivuilta.

Tuota, monilla keski-ikäisillä hormonimakkaramahoilla kapein kohta on melkein kainaloissa. Ei tämä siitä vyötäröä tee.

Vierailija
22/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylkiluut leveällä, lantioluuhun etäisyys 5cm. Ei tule vyötäröä vaikka minkä tekisi.

Minusta tuo kuulostaa aika isolta etäisyydeltä. Itselläni on 1 cm..

Ap

Monilla kääpiöillä ei tosiaankaan ole vyötäröä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi, minulla on ainakin vyötärö tuossa kylkiluiden ja lantioluiden välissä? Mutta eihän kaikilla ole kapeaa vyötäröä, vaikka olisi miten matalat rasvat. Vartalomallista kiinni. 

Ap

??? Mun navan kohdalla on kylkiluut. Eikä vyötäröä edes mitata siitä kohtaa vaan 1-2 cm navan yläpuolelta ja siinä kohtaa todellakin on kylkiluut.

Ap

Monille ihmisille tuntuu olevan todella vaikea uskoa, että kaikilla ei ole täsmälleen samanlaista ruumiinrakennetta kuin heillä. Minullakaan ei ollut vyötärö edes alipainoisena kuin pari senttiä alle 80cm, koska se on pakko mitata kylkiluiden ympäriltä, ja ne eivät laihtumalla pienene.

Ei se ole mitenkään vaikea uskoa. Jos katselee rannalla (nuoria) naisia, niin aika harvalla on erottuva vyötärö, vaikka olisi matalat rasvat eli hoikka kroppa.

Varmaan siitäkin syystä tullut tuo peppumuoti, kun siihen voi useampi osallistua. Monilla suora, vyötärötön vatsa ja pallopeppu. 

Vierailija
24/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

??? Mun navan kohdalla on kylkiluut. Eikä vyötäröä edes mitata siitä kohtaa vaan 1-2 cm navan yläpuolelta ja siinä kohtaa todellakin on kylkiluut.

Ap

Monille ihmisille tuntuu olevan todella vaikea uskoa, että kaikilla ei ole täsmälleen samanlaista ruumiinrakennetta kuin heillä. Minullakaan ei ollut vyötärö edes alipainoisena kuin pari senttiä alle 80cm, koska se on pakko mitata kylkiluiden ympäriltä, ja ne eivät laihtumalla pienene.

Ei se ole mitenkään vaikea uskoa. Jos katselee rannalla (nuoria) naisia, niin aika harvalla on erottuva vyötärö, vaikka olisi matalat rasvat eli hoikka kroppa.

Varmaan siitäkin syystä tullut tuo peppumuoti, kun siihen voi useampi osallistua. Monilla suora, vyötärötön vatsa ja pallopeppu. 

Joo ja vaatteissakin huomaa. Mulla on kapea vyötärö ja leveähkö lantio, ja korkeavyötäröisten farkkujen ostaminen on yks ongelma. Ne on aina suunniteltu tuollaiselle suoralle vartalotyypille. Jos farkut on mulle lantion kohdalta sopivat, vyötärön kohdalle jää sellaiset 10 cm ilmaa.

Vierailija
25/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tiimalasivartalolla siunattu niin ei sitä tiimalasia mitenkään saa. Kauniita ovat tosin muutkin mallit kun on terveelliset elämäntavat.

Vierailija
26/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kaikki saa kapeaa vyötäröä millään. Mun vyötärö oli kapeimmillaan 74cm, kun olin 170cm/54kg.

Sama juttu, ja mitoilla 171/50 oli yli 70cm vyötärö. Olen aina ollut mallia lankku, joka levenee hartioita kohti. Reilusti lihoessa "vyötärö" eli vartalon kapein kohta ilmestyi alimpien kylkiluiden kohdalle. Napa on paljon alempana kuin muilla, pömpöttävässä mahassa.

Ei tällä rakenteella tule "vyötärö" esiin normaalipainoisena.

Vierailija
27/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylkiluut leveällä, lantioluuhun etäisyys 5cm. Ei tule vyötäröä vaikka minkä tekisi.

Ap

Siinä ei sitten paljo kroppa sivuttain taivu kun heti kolahtaa kylkiluu lantioon.

Vierailija
28/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tiimalasivartalolla siunattu niin ei sitä tiimalasia mitenkään saa. Kauniita ovat tosin muutkin mallit kun on terveelliset elämäntavat.

Tämä! Näin se juuri on.

Vierailija
29/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastasi omaan kysymykseensä jo otsikossa, ja nyt jatkaa ihme jankkausta täällä.

Eli ei, tuollaisella keholla ei saa pientä vyötäröä, koska luut ovat tiellä. Mene plastiikkakirurgille poistattamaan luita, muussa tapauksessa joudut luomaan illuusion kapeammasta vyötäröstä vaatteilla.

Vierailija
30/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä ei sitten paljo kroppa sivuttain taivu kun heti kolahtaa kylkiluu lantioon.

Menevät limittäin kun vartaloa taivuttaa. Ei ihminen nyt niin huonosti ole suunniteltu..

Vierailija
31/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No eiköhän siellä ole jotain välissä kuitenkin, eikä pelkkä tyhjä tila.

Vierailija
32/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Monilla kääpiöillä ei tosiaankaan ole vyötäröä.

Olen keskimääräistä pitempi.

Ap

Vierailija
33/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin enemmän perse- ja reisilihaksia liikunnalla ja samalla vähemmän pömpöttävää vatsaa. Sivusuunnassa minulla ei ole ollutkaan vyötärörasvaa  paljoa. On plussaa, kun saan lisää takamusta, niin sillä saan vyötärönkin olemaan edemmän edukseen. Muutan rasvojani tiivimmiksi lihaksiksi. 

Mitat ylhäältä alas 98, 80 ja 102. Sopivalla treenillä voin vielä tiputtaa vyötärömittaa, jos ei ole kuukautiskierrossa turvottava aika menossa. En ole omalla kohdallani kovin ulkonäkökeskeinen, mutta on hauskaa olla ulkoisesti viehättävä ja kokea olevansa terve ja hyväkuntoinen, niin saa myös ulkonäöllisesti kiinnostavampaa seuraa.

Vierailija
34/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vartalomalliltasi sellainen, jolla vyötärö ei erotu, siihen ei laihtuminen auta kuin tiettyyn pisteeseen asti. Itselläni vyötärö ei hoikimmillanikaan ole tainnut olla alle 80 cm ja siinä vaiheessa lantio on niin kapea, että näytän ihan suoralta pötköltä. Missä painossa tahansa housut saa nykästyä alas vetoketjua ja nappia avaamatta, jos eivät ole epämukavan tiukat vyötäröstä. Siksi käytänkin lähinnä vain mekkoja.

Vierailija
35/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Joo ja vaatteissakin huomaa. Mulla on kapea vyötärö ja leveähkö lantio, ja korkeavyötäröisten farkkujen ostaminen on yks ongelma. Ne on aina suunniteltu tuollaiselle suoralle vartalotyypille. Jos farkut on mulle lantion kohdalta sopivat, vyötärön kohdalle jää sellaiset 10 cm ilmaa.

Nykyvaatteethan on suunniteltu hehtaariperseille. Jos muuten löytyy sopivat housut, niin niihin mahtuisi kaksi persettä.

Vierailija
36/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

/quote]

Joo ja vaatteissakin huomaa. Mulla on kapea vyötärö ja leveähkö lantio, ja korkeavyötäröisten farkkujen ostaminen on yks ongelma. Ne on aina suunniteltu tuollaiselle suoralle vartalotyypille. Jos farkut on mulle lantion kohdalta sopivat, vyötärön kohdalle jää sellaiset 10 cm ilmaa.[/quote]

Mulla sama ongelma. Eikä vain korkeavyötäröiset. Kaikki ihan normaalivyötäröiset farkut pitää pienentää siitä vyötäröstä, ellei halua käyttää vyötä. Ärsyttää.

Vierailija
37/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaikuttaa sekin onko vyötärö kuten ennen ajateltiin, "vartalon kapein kohta" vai se nykyään mainostettu, oikeellisemmin vatsanympärys vain vähän navan päältä.

Minullakin kylkiluut ja lantioluut ovat hyvin lähellä toisiaan. Vartalon kapein kohta on heti rintojen alla ja kylkiluiden päällä. Se nykyinen "vyötärönympärys" taas mittaa minulta sekä lantioluut että vatsakummun. Lantioluihin en voi vaikuttaa.

Vierailija
38/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google auttaa mittaamaan ja kertomaan missä kohti se vyötärö on. En ymmärrä miten kylkiluut voisi ylettyä lantioluihin asti.

Vierailija
39/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on upea ampiaisvyötärö luonnostaan. Taitaa olla jotain 67 cm.. Kyllä sitä kadehditaan. Kaikilla ei rasva jakaudu niin suotuisasti. Mulla rasva menee vain lantiolle ja pakaroihin.

N26

Vierailija
40/113 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google auttaa mittaamaan ja kertomaan missä kohti se vyötärö on. En ymmärrä miten kylkiluut voisi ylettyä lantioluihin asti.

Taitaa olla monta muutakin asiaa, mitä et ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän